Tuli juttua nelivedon hounoudesta, kun sillä meinaa jatkuvasti jäädä kiinni paikkoihin, joihin kaksivetoisella ei edes pääse. Epäili ettei Syncro voi olla hyvä maastossa, kun ei siinä ole edes napalukkoja - mitäpä siihen sitten sanomaan
![Kysymysmerkki :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Kysymysmerkki :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Kysymysmerkki :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
o/ täältä löytyyT3Syncro kirjoitti:Onko kellään 1990 Tölkin käyttöohjekirjaa?
Laitatko minulle s.postina meitä koukullisia syncroilijoita kiinnostavat sivut?TT| kirjoitti:o/ täältä löytyyT3Syncro kirjoitti:Onko kellään 1990 Tölkin käyttöohjekirjaa?
eihän tässä ole taustalla mitään sellaista, että joutuu perheen "päälle" perustelemaan, miksi minä tarvitsen ison autonvildur kirjoitti:Polttelee aika pahasti eräs doppeli tölkki. Kertokaapa kaikki hyvät puolet miksi ostaisin vähän kuluttavan diisselin tilalle paljon bensaa vievän isohkon auton jota joutuu vähän remppaamaan ja rakentelemaan ja kaikenlisäksi rekisteröimään?!?!?! Autokuume on persiistä
Huonot puolet:vildur kirjoitti:Polttelee aika pahasti eräs doppeli tölkki. Kertokaapa kaikki hyvät puolet miksi ostaisin vähän kuluttavan diisselin tilalle paljon bensaa vievän isohkon auton jota joutuu vähän remppaamaan ja rakentelemaan ja kaikenlisäksi rekisteröimään?!?!?! Autokuume on persiistä
vildur kirjoitti:Polttelee aika pahasti eräs doppeli tölkki, Autokuume on persiistä
Oliko näillä asioilla, jonkun asteinen korrelaatio ?Tölkkimika kirjoitti:MYYTY!