Työmaalla oli erään koripajan versio T5:sta ja se joutui nokkakolariin. Pahimmat vammat matkustajille tulivat siitä, että takapenkki irtosi ja penkki matkustajineen tulivat selkä menosuuntaan olleiden päälle. Asiaa selviteltiin ja osoittautui, että nuo vaadittavat kolaritestit olivat lähinnä vitsikkäitä. En enää muista mikä testausnopeus oli, mutta se oli joka tapauksessa merkittävästi alhaisempi kuin oletettu nopeus maantiellä nokkakolarissa. Tilalle tuli sitten Multivan.T3Syncro kirjoitti:Erään koripajan autojen rakentamista kun olen seurannut, niin asentavat istuimia liimaamalla vanerilattiaan, kelpaa kuulemma kiinnitykseksi. Ovat käsittääkseni teettäneet kolaritestitkin niillä.
Kannattaa siis oikeasti katsoa silmä kädessä minkälaisia penkin kiinnityksiä autoista löytyy, oli sitten ammattipajan tai tee-se-itse-miehen rakentama.