Meinasin tuossa ruuvata pikaliittimen suoraan kompressorin painesäiliön päätytulpan tilalle, jotta saisin pulttipyssyyn lisää potkua.
MUTTA! Ei se aukee millään. Koitin jo melkein metristä vääntövartta - usko loppui siihen.
Onko vinkkkiä tuon avaamiseen? Onko se jotenkin liimattu vai mikä tässä mättää?
Lämpöä vaikka kuumailmapuhaltimella voisi olla seuraava työvaihe.
Kompressorin säiliön tulpan irrotus?
Kompressorin säiliön tulpan irrotus?
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Re: Kompressorin säiliön tulpan irrotus?
Liimaa paljon käyttävät kompuroita kasattaessa. Jollain kaasupolttimella reilusti lämpöä jotta liima sulaa.
Re: Kompressorin säiliön tulpan irrotus?
Ihan vaan varmistuksena, että eihän siellä ole painetta yhtään?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Kompressorin säiliön tulpan irrotus?
Kävi mielessä koittaa ampua tuota pulttipyssyllä...TT| kirjoitti:Ihan vaan varmistuksena, että eihän siellä ole painetta yhtään?
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Re: Kompressorin säiliön tulpan irrotus?
No niin, irtoshan se. Kuumailmapuhaltimella riittävän pitkään lämmitystä, niin lähti pyörimään. Jonkin sortin liimaa siellä oli.
Tulppa pois ja pikaliitin tilalle. Hämmästyttävää miten paljon paremmini ilma virtasi. Aukesi jo tiukatkin pyöränpultit parin kympin pulttipyssyllä.
Tulppa pois ja pikaliitin tilalle. Hämmästyttävää miten paljon paremmini ilma virtasi. Aukesi jo tiukatkin pyöränpultit parin kympin pulttipyssyllä.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91