Kun tässä alkoi tuo GL-Syncron lahtaus , niin vastaan tuli heti pari kapistusta, jollaisiin en ole aijemmin tölkeissä törmännyt.
Eka kuvan matolaatikko löytyi vänkärin jakkaran alta, ja vielä ei ole selvinnyt mikä tuon virka on.
Toisessa kuvassa olevan härvelin riivin auton alta ja sen funktio on tiedossa. Värkin kohdalla kiinnostaakin lähinnä ko. toimilaitteen alkuperä, harvinaisuus sekä sen rahallinen nykyarvo toimintakuntoon elvytettynä. ts pannaanko romukuormaan vai myyntiin?
Onko osunut kohdalle?
Osa vs. Esa
Osa vs. Esa
- Liitteet
-
- Tällainen penkin alla
- Mystical box.jpg (1.41 MiB) Katsottu 2171 kertaa
-
- Ja tällainen liukuoven alla
- Mekanismi.jpg (565.49 KiB) Katsottu 2171 kertaa
-90 Multivan Syncro 1.9 mTDi
-89 Pritsche Syncro 1.9TDi
-90 Trashotel 2.1 DJ
-89 Pritsche Syncro 1.9TDi
-90 Trashotel 2.1 DJ
Re: Osa vs. Esa
Eka näyttäis ensi silmäyksellä invertteriltä, mutta piuhoja siihen menee vähän turhan monta. Oliko siinä toisessa päässä mitään?
Onko jälkimmäinen joku liukuoven automaattiaukaisin? Tai liittyykö molemmat samaan asiaan?
Onko jälkimmäinen joku liukuoven automaattiaukaisin? Tai liittyykö molemmat samaan asiaan?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Osa vs. Esa
tää on kyllä 100% arvaus mutta voisiko olla että tuon automaattioven sähkömoottoria käytetään tuon invertterin tuottamalla sähköllä?
Re: Osa vs. Esa
Kyllä ne toisiinsa liittyy ja tuo jarken teoria on kyllä varsin järkeenkäypä. En kylläkään oivalla mikä järki tuota sähköovea on kelata korotetulla jännitteellä... raportoidaan lisää kunhan joutaa setvimään tuota kaapelointia.
-90 Multivan Syncro 1.9 mTDi
-89 Pritsche Syncro 1.9TDi
-90 Trashotel 2.1 DJ
-89 Pritsche Syncro 1.9TDi
-90 Trashotel 2.1 DJ