14" etuvetareiden ihmettelyä

Alue omistettuna T3 syncroilijoille. Kaikenlaista keskustelua ajamisesta ja tekniikasta, unohtamatta korottamista.
Section for syncronauts, chat of driving, technical questions and also lift
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3083
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

14" etuvetareiden ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja dmn »

Onkos teidän muiden roulex(?)-vetareissa ollut tälläinen ongelma? Käsittääkseni näitä on ollut käytössä, vai ovatko paketit vielä hyllyn koristeena?

Kuva

Tuo metallilirpake ottaa kiinni olka-akseliin. Tosin pehmeetä kamaa, että hätätapauksessa voi noinkin asentaa, antaa kyllä periksi. Mutta omastani ajoin tuon lirpakkeen sorvilla veks.

Hintahan näissä on houkutteleva, autodoc:sta alta 30e.. Itseasiassa en tiedä onko sama vetari kuin mitä myydään roulex-nimellä, ainoastaan rasvapurkista löytyi tuo nimi, muutenhan tämä on JP Groupin varaosaa (numerot kuvassa)
< 15kWh/100km
Avatar
Pastori
Amerikan asiamies
Viestit: 953
Liittynyt: 14.07.2014 08:47

Re: 14" etuvetareiden ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Juu, mun topikissa on ollut asiasta juttua. Juurikin samanmoisen lipare-vetarin sain minäkin. Lähti ilman sorvaamatta, ihan vain tuurnalla paukuttamalla irti ja avot meni paikalleen. Nyt olen ajanut yli 6000km tuolla vetarilla ilman ongelmia. *kop kop*
Hulluna tölökkeihin.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3083
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: 14" etuvetareiden ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja dmn »

Pastori kirjoitti:Juu, mun topikissa on ollut asiasta juttua. Juurikin samanmoisen lipare-vetarin sain minäkin. Lähti ilman sorvaamatta, ihan vain tuurnalla paukuttamalla irti ja avot meni paikalleen. Nyt olen ajanut yli 6000km tuolla vetarilla ilman ongelmia. *kop kop*
Täytyy kokeilla omaankin vehkeeseen laittaa tuo testiksi, kurveissa on jo viimeiset 4 vuotta naputtanut vissiin vasempi etunivel :)
< 15kWh/100km
Vastaa Viestiin