Sisemmän vetonivelen suojakumin vaihto, muutama kuva vetoakselin irrotuksesta ja paikalleen asentamisesta.
Napamutterin ja pyörän mutterien lyösääminen renkaan ollessa paikallaan, sitten auto ylös ja pukin päälle.
Ylätukivarren pultit irti (minulla toinen piti ottaa rälläkän avulla), jarruletkun kiinnitys olkavarresta auki.
Yläpallosta kannattaa laittaa joku kiinnitys ylätukivarteen, jotta olkavarren paino ei revi jarruletkua.
Raidetankonpään mutteri auki ja irrotus silmukasta. Minulla lähti kertakopautuksella silmukaan.
Sisemmän vetonivelen pultit auki, napamutteri irti ja akselin saa kokonaisena pois, kun olkavartta taivuttaa ulos ja taaksepäin. Kevensin tunkilla alatukivartta, joka helpotti sisemmän nivelen alimpien pulttien aukaisemista.
Sitten taas kiinnitys ylätukivarteen.
Vetonivel palasiksi, puhdistus ja kasaaminen uusilla rasvoilla. Oli sen verran tuoreet rasvat, että puhdistukseksi riitti rätillä pyyhkiminen
Keskikoolissa oli yhden kuulan kohdalla kulumisjälkeä, kuulista ei löytynyt vastaavaa, joten käänsi keskikoolin pyörimissuunnan kasatessa. Ilmeisesti niveleen oli päässyt pikkasen vettä, koska sieltä löytyi pari pientä ruostekohta.
Vetonivel kiinni akseliin, ennen paikalleen laittamista kannattaa suojata nivel, jotta rasvaan ei tartu likaa auton alustasta.
Sitten akseli ja spacerkiekko paikalleen, sisemmän nivelen pultit kiinni ja napamutteri paikalleen. Jarruletku kiinni olkaverteen ja yläpallonivelen pultit paikalleen, raidetangonpää paikalleen ja mutteri kireelle.
Rengas paikalleen, renkaanmuttereiden ja nappamutterin kiristys kun auton on laskettu alas pukilta.