Apurungoista

Alue omistettuna T3 syncroilijoille. Kaikenlaista keskustelua ajamisesta ja tekniikasta, unohtamatta korottamista.
Section for syncronauts, chat of driving, technical questions and also lift
kdf
AktiVWisti
Viestit: 123
Liittynyt: 09.02.2013 16:47

Apurungoista

Viesti Kirjoittaja kdf »

Onko syncrojen etukelkat samanlaisia mallista riippumatta? 14 ja 16 mallit varsinkin.
Tukivarsia taisi olla kahdenmoisia
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Apurungoista

Viesti Kirjoittaja TT| »

Takatukivarret on erilaisia, edessä muistaakseni napoja lukuunottamatta samat osat. Jarrut kun on edessä ja takana isommat, ja nivelet.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
kdf
AktiVWisti
Viestit: 123
Liittynyt: 09.02.2013 16:47

Re: Apurungoista

Viesti Kirjoittaja kdf »

Noita etutukivarsia meinasin, jotkut valurautaisia, toiset levystä prässättyjä? Mutta samat mitat luulis olevan varsissa, ja tuskinpa apurunkoa muutettu. Nosturillahan tuo selviää

Varaosasyncrosta vm88 jäi etuapurunko, meinasin puhaltaa ja fiksailla. Ja laittaa joskus paikalleen kun ehostusprojekti lähtee käyntiin.
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Apurungoista

Viesti Kirjoittaja TT| »

kdf kirjoitti:Noita etutukivarsia meinasin, jotkut valurautaisia, toiset levystä prässättyjä? Mutta samat mitat luulis olevan varsissa, ja tuskinpa apurunkoa muutettu. Nosturillahan tuo selviää

Varaosasyncrosta vm88 jäi etuapurunko, meinasin puhaltaa ja fiksailla. Ja laittaa joskus paikalleen kun ehostusprojekti lähtee käyntiin.
Se on vuosimallikohtainen, vanhemmat peltitukivarsilla, joissa alapallon kiinnityspala pulteilla tukivarressa ja vm89 alkaen sitten nuo yksiosaiset valurautaiset. Myöskin reaktiotankojen kiinnitys on erilainen tukivarren päässä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Vastaa Viestiin