Sivu 1/1

Syncron iskarit

Lähetetty: 01.08.2013 15:04
Kirjoittaja mikkovee
Syncroon pitäs valita, hankkia ja asentaa uudet iskarit. Saako koto-Suomesta varteenotettavia vaihtoehtoja? Auto on lievästi vakkaria korkeampi jäykempien jousien ansiosta, sikäli kun tämä vaikuttaa valintaan.

Mikko

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 01.08.2013 18:36
Kirjoittaja TT|
Tuiressa on nyt korotussarjan kaverina takana pidemmät Mitsubishi L200 iskarit, parin päivän offailujen ja jokusen sadan maantiekilometrin jälkeen tuntuu toimivan hienosti. Vakioihin vrt nuo on ohuemmat ja jokusen sentin pidemmät. Tilasin Saksasta ebayn kautta kun olivat halavat.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 03.03.2015 12:25
Kirjoittaja eerika
Itse olen kanssa etsinyt pitempää iskaria tölkki syncroon, sitä on korotettu edellisen omistajan toimesta 70mm ja iskarin pituus ei riitä, mikä iskari olisi noin 70 mm pitempi.
paljonko mitsun 200 iskari on pitempi, voi olla joku muukin vaihto ehto ja tämä oli taakse, eteen ajattelin laittaa jatkot ja ne korotuspalat yläpallojen alle.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 04.03.2015 02:43
Kirjoittaja dogbox
Itsellä myös korotus ja takana on vakio iskareille nostopala.
Laitoin just tilaukseen terrafirman 2" korotukseen sopivat pamput taakse, discovery 2 mallin iskarit maailman foorumeilta luettuna vakiona "täysin" samat mitoiltaan.
Siinä toinen vaihtoehto, tai sitten esim.aspeberleltä tilaten pro compit...

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 20.04.2015 17:26
Kirjoittaja AT5nok
eerika kirjoitti:Itse olen kanssa etsinyt pitempää iskaria tölkki syncroon, sitä on korotettu edellisen omistajan toimesta 70mm ja iskarin pituus ei riitä, mikä iskari olisi noin 70 mm pitempi.
paljonko mitsun 200 iskari on pitempi, voi olla joku muukin vaihto ehto ja tämä oli taakse,
eteen ajattelin laittaa jatkot ja ne korotuspalat yläpallojen alle.
Mistä ajattelit hommata etuiskareiden jatkot?

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 29.04.2015 09:16
Kirjoittaja TT|
dogbox kirjoitti:Itsellä myös korotus ja takana on vakio iskareille nostopala.
Laitoin just tilaukseen terrafirman 2" korotukseen sopivat pamput taakse, discovery 2 mallin iskarit maailman foorumeilta luettuna vakiona "täysin" samat mitoiltaan.
Siinä toinen vaihtoehto, tai sitten esim.aspeberleltä tilaten pro compit...
Nämä Disco2 Terrafirman iskarit laitoin Hansuun paikalleen, hyvälle vaikuttaa. Vielä pitäisi löytää eteen pidemmät, olisi takavedon uudet HD jousetkin jo odottamassa.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 29.04.2015 10:08
Kirjoittaja Jouni
TT| kirjoitti:
dogbox kirjoitti:Itsellä myös korotus ja takana on vakio iskareille nostopala.
Laitoin just tilaukseen terrafirman 2" korotukseen sopivat pamput taakse, discovery 2 mallin iskarit maailman foorumeilta luettuna vakiona "täysin" samat mitoiltaan.
Siinä toinen vaihtoehto, tai sitten esim.aspeberleltä tilaten pro compit...
Nämä Disco2 Terrafirman iskarit laitoin Hansuun paikalleen, hyvälle vaikuttaa. Vielä pitäisi löytää eteen pidemmät, olisi takavedon uudet HD jousetkin jo odottamassa.
Mistä tilasitte nuo Terrafirmat?

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 29.04.2015 11:05
Kirjoittaja vville
Jouni kirjoitti:
TT| kirjoitti:
dogbox kirjoitti:Itsellä myös korotus ja takana on vakio iskareille nostopala.
Laitoin just tilaukseen terrafirman 2" korotukseen sopivat pamput taakse, discovery 2 mallin iskarit maailman foorumeilta luettuna vakiona "täysin" samat mitoiltaan.
Siinä toinen vaihtoehto, tai sitten esim.aspeberleltä tilaten pro compit...
Nämä Disco2 Terrafirman iskarit laitoin Hansuun paikalleen, hyvälle vaikuttaa. Vielä pitäisi löytää eteen pidemmät, olisi takavedon uudet HD jousetkin jo odottamassa.
Mistä tilasitte nuo Terrafirmat?
http://www.lrdirect.com/TF128-Terrafirm ... -Absorber/
Taisi tulla vajaassa viikossa kotipihaan saakka.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 29.04.2015 12:20
Kirjoittaja TT|
Nyt ensimmäinen varsinainen koeajo suoritettu vaativalla testiradallani Tuusulanväylällä, testiin olivat vielä saaneet vesisateen lisättynä vakiota voimakkaammalla sivutuulella joka pyörii muutamassa kohdassa joka puolella. Hansun vakaus muuttui aivan totaalisesti, ennen ei meinannut kaista riittää ja olin varma että jotain on alustassa oikeasti löysällä. Nyt mennään eleettömästi sinne minne haluaa. En olisi uskonut että syncrossa pelkät takaiskarit vaikuttaa noin paljon. Edelliset oli mitä ilmeisimmin vanhat ja väsyneet, vaikka mitään vuotoja ei näkynytkään. Vuosikausien paukuttelu rajottimeen ei varmaan ole auttanut asiaa.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 29.04.2015 23:09
Kirjoittaja Joker
Passaako kysyä miksi asensit ns ylösalasin nuo, eli "naaraspuoli" alas (jos olin kuvasta ja logosta oikein tulkitsevani)?
edit: meni tilaukseen, kiitos vinkistä kaikille pioneereille.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 02.05.2015 07:59
Kirjoittaja Judson
Jos joku on tilaamassa lantikan iskareita niin voisin olla mukana yhden parin verran .

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 02.05.2015 10:27
Kirjoittaja Jouni
Samoin.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 02.05.2015 10:51
Kirjoittaja TT|
Joker kirjoitti:Passaako kysyä miksi asensit ns ylösalasin nuo, eli "naaraspuoli" alas (jos olin kuvasta ja logosta oikein tulkitsevani)?
edit: meni tilaukseen, kiitos vinkistä kaikille pioneereille.
Aina passaa kysyä. Kyllä ne ymmärrykseni mukaan on ihan oikein päin, näissä meille tulleissa on tuo toinen puoli muovinen suojakuori joka sisäänjoustossa menee tuon kuvassa näkyvän päälle.
Etuiskarit jos joku löytäisi vielä vastaavanpituiset, niin jees. Tämän hetken ratkaisuna odottelen Bilstein B6 tuloa markkinoille, joihin sitten laitettava jatkot.

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 02.05.2015 10:55
Kirjoittaja Joker
ok, sitten ne oli mainoskuvissa erilaiset tai en vaan ymmärtänyt...

Re: Syncron iskarit

Lähetetty: 11.06.2016 14:57
Kirjoittaja TT|
Etuiskareita kun on ollut vähän heikommin tarjolla, niin huomasin että tuonnekin ovat nyt ottaneet valikoimaan. Asiasta tietävien mukaan nuo Sachsit olisi alkuperäiset Boget. Itse tilasin Jägerin kaupasta Bilsteinin B6 16" versiona, lisäilen kokemuksia kun saan asennettua.
http://www.autonvaraosat24.fi/vw/transp ... /vaimennin