Syncro etuvetarin välipalat puuttuu, haittoja?

Alue omistettuna T3 syncroilijoille. Kaikenlaista keskustelua ajamisesta ja tekniikasta, unohtamatta korottamista.
Section for syncronauts, chat of driving, technical questions and also lift
Avatar
hege
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 1178
Liittynyt: 17.02.2012 00:01
Paikkakunta: Espoo

Syncro etuvetarin välipalat puuttuu, haittoja?

Viesti Kirjoittaja hege »

Mulla puuttuu edestä tämmöset palat etuperän ja vetareiden välistä:

Kuva

Ne on varmaan siellä ihan syystä, ja ne on työlistalla (mutta melko viimeisenä). Mietin vaan josko porukalle on tullut vastaan ongelmia kun ajaa ilman.
Takavetari alkoi pitää kolkotusta niin tuli tämä mieleen. Enkä haluis etuniveliä ja vetareita tahallani rikkoa.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Joker
AktiVWisti
Viestit: 609
Liittynyt: 28.02.2012 12:44

Re: Syncro etuvetarin välipalat puuttuu, haittoja?

Viesti Kirjoittaja Joker »

Niin puuttui minultakin, enkä usko kenenkään poliisilaitoksen korjaajista niitä aikanaan pöllineen... Mietin samaa kun omia murroksia kävin läpi, mutta sitten tuli järkiini ja aloin miettiä esim perhettä, terveyttä, hyvinvointia ja tölkin muita osia...
Eiköhän noilla joku vaikutus ole, kuten esim kellotuksella ja isoissa korotuksissa, mutta enpä ole murehtinut vaikka olen asiaa tutkinutkin. Joku voisi nyt rikkoa minun illuusion ja kertoa esim. että maailmani tuhoutuu seuraavan 3 kuukauden aikana kun murrokset tippuu tielle noiden puuttumisen vuoksi. No en uskoisi sitä kuitenkaan.
Avatar
hege
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 1178
Liittynyt: 17.02.2012 00:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Syncro etuvetarin välipalat puuttuu, haittoja?

Viesti Kirjoittaja hege »

Jooh. Ajattelin samaa että joku muutos etupäässä on vuosien varteen tullut tai sitten on huomattu jotain mikä on haluttu korjata.

Ois silti kiinnostava tietää vaikkei tää vaikuta mun päätökseen pesenkö pyykit 30 vai 40 asteessa. ;)
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Vastaa Viestiin