Syncron tankin kannakkeet

Alue omistettuna T3 syncroilijoille. Kaikenlaista keskustelua ajamisesta ja tekniikasta, unohtamatta korottamista.
Section for syncronauts, chat of driving, technical questions and also lift
Apis
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 48
Liittynyt: 25.03.2013 14:36
Paikkakunta: Lahti

Syncron tankin kannakkeet

Viesti Kirjoittaja Apis »

Tervehdys,

oikeanpuoleinen tankin kannake on ruostunut matkoihinsa. Saatteko vaihdettua kannakkeita ottamatta tankkia pois paikaltaan? Minkälaisia kannakkeita olette laatineet? Mielessä on käynyt uusien kannakkeiden laitto kuormaliinasta, esim isolla lenoxilla reiät tankin päällä olevaan peltiin ja sitä kautta liinojen päät kiinni pystypelteihin. Onnistuuko?
Syncro Caravelle 1.9 mTdi -86
Finncat -84
Pyrkija Cross -66
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Syncron tankin kannakkeet

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Syncroissa on suurimmassa osassa ne tankin kannakkeet ruostuneet poikki ja uudet maksaa melko paljon. Hyvä puoli hommassa on että se tankki ei tarvii niitä kannakkeita kun se ei pääse sieltä pois mitenkään ja vaikka laatikon sekä kannakkeiden roippeet ottaa pois niin silti se on kuin tatti siellä paikoillaan. :shock:
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syncron tankin kannakkeet

Viesti Kirjoittaja TT| »

Tuossa varaosa-autossa oli laitettu reikänauhasta korjauspala tankinkannakkeeseen. Omassa doppelissa on myös kannake katki, mutta en ole pitänyt kiirettä korjauksen kanssa, kun ei se tankki sieltä tule pois vaikka haluaisi. On meinaan sen verran tiukasti sovitettuna sinne laatikon päälle, että pysyy varmaan vaikkei olisi yhdelläkään pannalla kiinni :?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Joker
AktiVWisti
Viestit: 609
Liittynyt: 28.02.2012 12:44

Re: Syncron tankin kannakkeet

Viesti Kirjoittaja Joker »

No joo, ei tipu kyllä itsekseen, on kyllä sellainen sovitus että vieläkin ottaa päähän sen irroitus, vaikka siitä on kuukausi. Kannake pitää kokonaan irroittaa että tankki irtoaa, joten ei siis toisin päin. Konehuoneesta katsoen taaemmat pultit oli itsellä tiukassa ja ne lähti vai hiomalla hylsystä seevi pois, muuten nylppäsi, laatikko ja laatikon kannakkeiden korilätkät irti. Voi saada välistä nyplättyä, mutta helpompi voi olla aski ottaa tieltä.

Niin laita siis millaiset hyvältä tuntuu, kestää joka tapauksessa.
Vastaa Viestiin