Ensimmäiseksi uusi Tölkkifoorumilainen ilmottautuu täältä sisä-savon suunnalta ja ihmettelee että ompas näilläkin "tölkeillä" paljon harrastajia. En pitänyt itseäni alan harrastajana, vaikka kaksi "tölkkiä" omistankin. Toinen on vanha poliisi auto 2.1 litraisella ja erittäin tehokkaan tuntuisella moottorilla (liekkö viritetty?) Nykyään muutettu bussiksi ja on kesäisin minun työntekijöiden kulkema välineenä. Tämän olen omistanut jo 5 vuotta ja aina on mennyt "heittämällä" katsastuksesta läpi. Kai tämä jonkinlainen sairaus on kun tänä kesänä ostin 2.1 litraisen Syncro bussin jossa on kattavasti alkuperäisiä lisävarusteita. Kuten alkuperäinen vakionopeudensäädin (ei toimi
![Surullinen :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
No mutta nyt otsikon mukaiseen propleemaan, eli tuon Syncron taka-akselin lukko ei kytkeydy päälle. (Edessä ei ole lukkoa laisinkaan valitettavasti). Mistähän alan asiantunteva harrastaja rupeaisi etsimään vikaa? Jos oikein tajusin niin sille namiskuukkelille joka on siinä koelaudan alaosassa, mistä lukko vedetään pääälle. Niin niihin tulevista letkuista ei kuulu minkäänlaista suhinaa. Pitäisikö kuulua auton pyöriessä? Hyvähän tuo takalukko olisi saada toimimaan jos sattuu että tulee ajeltua muuallakin kuin kestopäällysteellä.. Täytyy noista autoista tehdä tarkempi kuvaus vielä jossain vaiheessa tuonne "foorumilaisten autot" ketjun alle, jahka saan niistä muutaman valokuvan otettua.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen..