Millaiseen käyttöön ja millaisella budjetilla crossikuplaa entisöidään? Jos vaan wanna-be-iskuun, niin kaippa siellä synkron vakiolaatikkokin menee, mutta jos oikeasti pitää kovaa mennä ja voimaakin on perässä, niin sitten pitänee paljon laittaa uusiksi. Mutta pirun painava tuo laatikko on, joten kuoren luulisi ainakin kestävän, mutta ei varmasti mahdu kuplaan jos vääntösauvaputki on vielä paikoillaan.
Syncon lukko on mekaaninen 100% lukko, joka kytketään alipaineella, mutta noitakaan ei taida kaikissa syncroissa olla. Visko varmaan kannattaa jättää pois crossi käytössä, eihän se ole kunnolla entisöity, jos kääntyy muutenkin kuin kaasulla
Ymmärtääkseni (eli luetun ja kuullun perusteella) hinnant alkaen 4wd laatikot ovat aikoinaan olleet kuplan omasta laatikosta modattuja. Muistaakseni volkkaripalstalla jokin topikki aiheesta...