Alue omistettuna T3 syncroilijoille. Kaikenlaista keskustelua ajamisesta ja tekniikasta, unohtamatta korottamista.
Section for syncronauts, chat of driving, technical questions and also lift
Lähinnä ajatelin että jos vaihdan kaikki jouset niin säästöä ei hirveästi tule korosarja+ uudet jouset ja iskarit tai trailmasterin sarja suoraan. trailmaster voisi olla vähän parempi mutta sitä on myös hinta
Tiedä sitten mikä olisi järkevintä
Taitaa olla koko harrastus järjetön
at man kirjoitti:Lähinnä ajatelin että jos vaihdan kaikki jouset niin säästöä ei hirveästi tule korosarja+ uudet jouset ja iskarit tai trailmasterin sarja suoraan. trailmaster voisi olla vähän parempi mutta sitä on myös hinta
Tiedä sitten mikä olisi järkevintä
Taitaa olla koko harrastus järjetön
Korotussarja on aina vaan kompromissi vakion ja oikean alustasarjan välille. Omasta autosta lentään korotussetti heti tallin nurkkaan kunhan saan päätettyä minkälaisella iskari/jousi combolla aion edetä. Toivottavasti ens kesänä olis jo jotain konkreettista tapahtunut omaan autoon.
Viime talven ajoin tuolla trailmaster setillä. Jouset on kyllä aivan liian jäykät. Painavassa syncrossa vois pelittää paremmin. 3bar rengaspaineilla hiekkatiellä oli aika epämiellyttävä ajaa. Jospa ne jouset ajan kanssa pehmenee
Itellä siis ikkunapaku syncro.
Junka kirjoitti:Viime talven ajoin tuolla trailmaster setillä. Jouset on kyllä aivan liian jäykät. Painavassa syncrossa vois pelittää paremmin. 3bar rengaspaineilla hiekkatiellä oli aika epämiellyttävä ajaa. Jospa ne jouset ajan kanssa pehmenee
Itellä siis ikkunapaku syncro.
Joku voiis luulla että niin pitää olla, siis jäykät jouset tuossa Trailmasterissa, kun jousen vapaa pituus on lyhyempi kuin vakiolla ja silti korottaa muutampia senttejä?
Näin siis jostain nettiarvostelusta luettuna kun vakavassa harkinnassa ko sarja.
at man kirjoitti:Kun en tota saksaa ymmärrä niin voisko joku selventää onko nuo jouset pidemmät kun vakiot?
Taitaa jäädä korottelut ensi kevääseen tätä menoa
Tuolla setillä nousee noin 5cm. Todellinen korotus riippuu auton painosta.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Vuola Trucks and Trailers Kaarinassa Turun kupeessa venyttää ja tekee mitä vaan jousille. 50€ tais olla venytys per jousi . Ja saa just sen verran korotusta kuin haluaa. Jos vie irto jouset, pitää olla tiedossa jousen mitta, paino päällä.
tixu kirjoitti:Vuola Trucks and Trailers Kaarinassa Turun kupeessa venyttää ja tekee mitä vaan jousille. 50€ tais olla venytys per jousi . Ja saa just sen verran korotusta kuin haluaa. Jos vie irto jouset, pitää olla tiedossa jousen mitta, paino päällä.
Vielä kun löytys ne venytetyt etuiskarit
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Joo mulla oli 16"ssa ,alasilmukka irti iskarista sopiva putki päälle jousilautasta vasten ja sopiva klunssi hitsattu putkenpäähän ja alasilmukka hitsattu siihen ja pari heppiä lautasen alle putken päähän ja hyvin kesti. Mutta tolla ei tuu joustoa lisää .
Tuolta tilasin setin. Toimitus sujui reilussa viikossa. Toimituskuluineen 857€. Hinta on melko suolanen, mutta olisi pitänyt muutenkin laittaa iskari-jousi osastoa uusiksi.
Asennus alle tapahtunee lähiaikoina. Kerron sitten kokemuksia. Aikaa vie tällä hetkellä etelän lähes kohtuulliset kelkkakelit.
NO eihän tuo loppuviimein paha ole kun jousetkin on mukana.
Jos ostaa perus korotus sarjan uusilla iskareilla, niin tulee sillekin jo hintaa luokkaa 600-650e yhteensä ja jos ottaa vielä uudet jouset eteen ja taakse niin taitaa mennä jo sitten reilusti yli tuon setin hinnan.