![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
7x15 et 25
Voi olla aika pienestä kiinni osuuko tukivarteen edessä noin isolla ET:llä, takatukivarsi voi vaatia myös aika paljon tilaa lisää. Onko vanha vai uusi KM2 kuvio?jusu kirjoitti:Tuli hommattua nastoitetut BF mutikat, lähes uuden veroiset. Koko oli kyllä ajateltua suuremmat 31x10,5 x 15 isoilta ne vaan vaikutti, mutta kait ne pitäs tollaseen vakio korkuisen 14" doppelin alle mahtua, vanteina 7" levee et 35. tosin pientä rälläköintiä varmaan vaatinee.
Ei se ihan helpolla rengasta riko, ja tukivartta voi tarvittaessa vähän hioo. Se on kuitenkin sen verran tylsä, että renkaaseen jää jälki hankaamisesta, mutta ei se mitään riko. Jos etupyörän laakerissa on niin paljon klappia, niin sen kyllä huomaa vaihtaa muiden ongelmien takia.Heebo kirjoitti:Siinä ei kestä tulla laakeriin klappia yhtään tai repii tukivarsi renkaasta kyljen auki. Mulla jää tuolla 235/75R15 renkaalla ja ET37 mersun vanteella n.5mm pelivaraa ja oon siitäkin jo huolissaan.
Erittäin hyvät on asfaltilla, paremmat kun nuo pitsaleikkurit. Jossain nopeudessa kuuluu pieni hurina, mutta urat tuntuu vähemmän. Eipä tuo edelliseen kokoon verrattuna juuri eroa.SyncroVWaari kirjoitti:Minkälaiset on ajaa asfaltilla?Kun syncrolla ajaa, ei tarvitse katua
TT| kirjoitti:SyncroVWaari kirjoitti:Minkälaiset on ajaa asfaltilla?Kun syncrolla ajaa, ei tarvitse katua
Erittäin hyvät on asfaltilla, paremmat kun nuo pitsaleikkurit. Jossain nopeudessa kuuluu pieni hurina, mutta urat tuntuu vähemmän. Eipä tuo edelliseen kokoon verrattuna juuri eroa.
Korkeus on käytännössä lähes sama, valmistajan mukaan 30,7" vs 30,8". Leveydessä suurin ero.T3Syncro kirjoitti:TT| kirjoitti:SyncroVWaari kirjoitti:Minkälaiset on ajaa asfaltilla?Kun syncrolla ajaa, ei tarvitse katua
Erittäin hyvät on asfaltilla, paremmat kun nuo pitsaleikkurit. Jossain nopeudessa kuuluu pieni hurina, mutta urat tuntuu vähemmän. Eipä tuo edelliseen kokoon verrattuna juuri eroa.
Paljonko on korkeudessa ja kulutuspinnan leveydessä eroa 245/75R16 renkaisiin?