Vaihteiston osat

Takamoottoristen tekniikkapalsta, kori, voimansiirto, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu alue.
topik
AktiVWisti
Viestit: 175
Liittynyt: 24.02.2012 00:08
Paikkakunta: Jämsänkoski keskisuomessa

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja topik »

http://www.busschmiede.de/shop/Getriebe-Zubehoer_2
Koetin tilata tuolta linkin paikasta tätä http://www.busschmiede.de/shop/T3-Kugel ... ltgetriebe laakeria. Tilaus vahvistus tuli tyhjänä, kysyin asiasta viestillä, lupasivat laittaa uuden tilauslomakkeen postiin ei ole kuulunut. Onko muilla kokemuksia tästä paikasta kannattaako tilailla muualta. Vai oisko jollain jäännyt tuota laakeria varastoon, ja josta vois luopua.
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Kaikki on tullut, ei moitittavaa ko. firmassa 8-)
topik
AktiVWisti
Viestit: 175
Liittynyt: 24.02.2012 00:08
Paikkakunta: Jämsänkoski keskisuomessa

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja topik »

Palataan tähän vanhaan asiaan. Tuo laakerin tilaus ei nyt ota minulta onnistuakseen. Saan vaan tyhjän tilaus vahvistuksen s-postiin, millaisen vahvistus viestin esim. eicca on saanut kun on tilannut tuolta. Vai oletko maksanut tuolta sivustalta poimituilla tiedoilla. Vaikuttaakohan se asiaan kun en ole rekisteröitynyt tuonne sivustolle, vaan olen koittanut tilata sitä ilman rekisteröitymis mahdollisuutta käyttäen.
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja TT| »

Dave taisi tuolta yrittää ensin tilata vaihteensiirron osia, mutta ei koskaan saanut vastauksia ja tilattiin lopulta muualta.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Dave
AktiVWisti
Viestit: 76
Liittynyt: 19.03.2013 20:51

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja Dave »

Yritin tosiaan tilata tuolta osia: Olin rekisteröitynyt. Sain samalla tavalla tyhjän sähköpostin tilausvahvistuksen sijaan. Lähtein sähköpostia firmalle ja pyysi vahvistamaan tilauksen ennen maksua. Eivät vastanneet. -->Tilasin muualta.

Dave

ps. kuuklettelin toki netistä kyseistä firmaa ja aika monta tyytyväistä asiakasta tuntui olevan
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Muistaakseni maksoin suoraan sinne ja olen rekisteröitynyt. Alkaa olee toista vuotta aikaa kun viimeks tuolta tilannut olen niin en muista tarkkaan mutta silloin vielä toimi hyvin.. :roll:
Avatar
Jukkapoika
AktiVWisti
Viestit: 621
Liittynyt: 26.02.2012 00:22
Paikkakunta: Sti

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja Jukkapoika »

Eilen Posti toi paketin Busschmiedelta. Ei ongelmia aiemmalla eikä tälläkään kertaa, lahjuksena tuli vielä pieni hippi-junis jonka katossa firman mainostarra.
Rekisteröidytty on täälläkin. Kamat ostoskoriin ja tilaamaan > verkkokaupan tilausvahvistuksessa sai tiedot jotka tarvitsee maksaessa. Tiedot olivat lähetetty myös sähköpostiin. Maksoin tilauksen > vähän myöhemmin sähköpostiin saapui ilmoitus maksun saapumisesta, paketin lähettämisestä sekä seurantatunnus DHL:lle.

Itse tilasin tuon topik:n kaipaaman laakerin ja suurimman osan muista laakereista täältä.
Viimeksi muokannut Jukkapoika, 01.05.2013 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
resupekka
99:s Juhlajäsen
Viestit: 185
Liittynyt: 18.03.2012 22:44

Re: Vaihteiston osat

Viesti Kirjoittaja resupekka »

Ei ole ikinä ollut Busschmieden kanssa mitään ongelmia. Tilauksen vahvistamisen jälkeen on tullut aina tilausvahvistus maksutietoineen. Sitten parin päivän sisään maksusuorituksesta on tullu seurantakoodi. Joskus on kyllä jäänyt pari tuotetta puuttumaan ja ne on heti lähetetty kun olen pistänyt sähköpostia puuttuvista osista. Minulla on tapana kääntää varalta googlekääntäjällä englannin kielistä tekstiä "laadukkaaksi" saksankieliseksi versioksi ja pistän sähköpostiin aina sen käännöksen. Sakuilla on englanti usein hakusessa.
Vastaa Viestiin