Sivu 3/7

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 17.04.2012 22:28
Kirjoittaja AT5nok
beretta kirjoitti:tarkista tosiaan palauttaako se käyttöakseli jota kytkinsylinterin tappi työntää,siinähän kaksi puslaa jotka jumii tiukkaan kun kuivumaan pääsee,saattaa kytkin luistaa jos se ei palaudu.Minulla meni täysin jumiin kun kytkinkoppa tallin nurkassa muutaman viikon oli niin piti väkivalloin repiä helat irti siitä.Se menee todella jumiin kun kuivuu...

Tänään kun vaihdoin työsylinterin, keikuttelin vipua ja tuntui kevyesti liikkuvan. Luistaminen paheni vaan viimeisellä ajoreissulla. Alustavasti jo sovittua aikaa pajalle, jos saisi tilalle paremman setin.

Eli TDI:n vauhtipyörä hakusessa.

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 26.04.2012 19:36
Kirjoittaja AT5nok
WBX/TDI kytkin osat 220 € + vauhtis. Tuonkin kun olisi tiennyt moottoria vaihtaessa, niin eipä olisi turhaan tullut ostettua JX:n vakiokytkintä. No onpahan sitten varalla vaikka tuohon kesätölkkiin

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 07:36
Kirjoittaja redi
huva suomi muuda sule kutkinlevu
Linkki

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 08:14
Kirjoittaja AT5nok
redi kirjoitti:huva suomi muuda sule kutkinlevu
Sujuvaa suomenkieltä, varmasti helpottaa kaupankäyntiä...

Kuinkahan tuollainen sopisi Syncroon ajatellen maastossa liikkumista? Tuo on halvempi kuin esim Mötönetin vakiolevy

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 08:46
Kirjoittaja TT|
T3Syncro kirjoitti:
redi kirjoitti:huva suomi muuda sule kutkinlevu
Sujuvaa suomenkieltä, varmasti helpottaa kaupankäyntiä...

Kuinkahan tuollainen sopisi Syncroon ajatellen maastossa liikkumista? Tuo on halvempi kuin esim Mötönetin vakiolevy
Tamgearsilla näytti olevan 59,84€ http://www.tamgears.com/Volkswagen%20T2.htm. Pitäis vaan tilata ilmeisesti vähintään 200€ kerralla. Pitäisikö laittaa joku kimppatilaus?

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 08:57
Kirjoittaja AT5nok
Mahtaakohan olla paikkansa pitävä hinnasto, kun kaikkialla muualla tuntuu 228 levyn hinta pompsahtaneen yli sataseen?

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 10:40
Kirjoittaja VilleP
TT| kirjoitti:
T3Syncro kirjoitti:
redi kirjoitti:huva suomi muuda sule kutkinlevu
Sujuvaa suomenkieltä, varmasti helpottaa kaupankäyntiä...

Kuinkahan tuollainen sopisi Syncroon ajatellen maastossa liikkumista? Tuo on halvempi kuin esim Mötönetin vakiolevy
Tamgearsilla näytti olevan 59,84€ http://www.tamgears.com/Volkswagen%20T2.htm. Pitäis vaan tilata ilmeisesti vähintään 200€ kerralla. Pitäisikö laittaa joku kimppatilaus?
Minä voin ottaa yhden jos kimpassa tilataan.

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 22:22
Kirjoittaja Eicca_
Pitäs soittaa tonne tamgeariin ja kysyy minkä merkkinen lätty toi on...



" alkuperäinen kytkin levy ei pikakuvaketta epäonnistuu off- tien ja kilpa toimintaa, se ei kestä korkeita lämpötiloja vapauttaa runsaan käytön ja ​​siten poltettiin. Erityisesti tätä varten ei feramic kehitetty kytkinlevyt. Feramic on yhdistetty kyllästetty lujat teräksestä kovaa kulutusta ja kuumuutta, on myös sydän kytkinlevyt on vahvistettu. Nopeaa reagointia ja puuttuu höyhenet, nämä kytkinlevyt eivät sovellu kovin hyvin normaaliin katu käytössä, et olisi ensimmäinen, joka spontaanisti rikkoutunut vaihteisto se toimii. Totesi koko on halkaisija kytkinlevy. # 01505 200 mm (tyypin 1 ja 3-moottoreiden) # 41 503 228 mm (2000 cc tyyppi 4 ja WBX moottorit)"

Mitä helvettiä? :roll: :? :shock: :D :lol: paras kohta toi "puuttuu höyhenet" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 22:36
Kirjoittaja AT5nok
Eicca_ kirjoitti:Mitä helvettiä? :roll: :? :shock: :D :lol: paras kohta toi "puuttuu höyhenet" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
vaihtoehto

, jos et ole hallussaan tasaus Tool pelastaa kytkinlevy oikein keskitys asennuksen aikana sinun kannattaa tilata heti, jotta.


# 1100

Kumppanit

jos etsit vakio kytkin levy, paine levy ja / tai painelaakerin, katso seuraavia linkkejä. - tehostettu huumeiden ryhmä 200 mm - standardi huumeiden ryhmä 180 mm - standardi huumeiden ryhmä 200 mm - vakio kytkinlevy 180 mm - vakio kytkinlevy 200 mm - vakio kytkinlevy 215 mm - kytkinsarjat - painelaakerin, painelaakerin leikkeet ja opastetut linja
Pitäisikähän vinkata huumepoliisille?

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 04.05.2012 23:23
Kirjoittaja TT|
Pari kertaa melkein jotain mieleistä tuolta löytänyt, mutta eihän tuommosella sepustuksella voi mitään tilata.

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 05.05.2012 01:01
Kirjoittaja redi
Taitaa olla tuo google kääntäjä syypää. Jos sen jättäis vaan kääntämättä.

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 05.05.2012 08:40
Kirjoittaja AT5nok
Asiaan palatakseni, onko kukaan koittanut tuollaista "kisakytkintä" Syncrossa?

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 05.05.2012 14:33
Kirjoittaja Eicca_
Ei tee mitään, pitää kyllä mutta luistattaa ei voi yhtään. Vetarin pultteja joutuu kiristellä vähän väliä ja ihan perseestä ajaa normaali liikenteessä, saati sitten esim. peruuttaa...

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 05.05.2012 15:28
Kirjoittaja AT5nok
Eicca_ kirjoitti:Ei tee mitään, pitää kyllä mutta luistattaa ei voi yhtään. Vetarin pultteja joutuu kiristellä vähän väliä ja ihan perseestä ajaa normaali liikenteessä, saati sitten esim. peruuttaa...
Sitä vähän epäilinkin...

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 14.05.2012 14:22
Kirjoittaja hege
Vaihdoin eilen Eicalle kytkimen työsylinterin, ja kun aloin ilmata kytkintä niin poljin oli ihan lerppu. Poljin jäi jumiin n. sentin yläasennosta ja pompantaa siitä ylös kun vähän nostaa alapuolelta. Vika ei ollut uudessa työsylinterissä, vaan jossain kohtaa polkimessa. Kojelauta pitää joskus purkaa ja ihmetellä tarkemmin missä tarraa. Jos sulla samaa vikaa niin saattaa jäädä kytkin kantamaan kun "läpivirtausreikä" on kokoajan tukossa.

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 14.05.2012 20:59
Kirjoittaja AT5nok
Mielestäni poljin nousee ylös asti. Välillä tuntui taas toimivan ihan normaalisti, mutta tänään taas 50 - 70 Km/h kiihdytys nelosella aiheutti pidon loppumisen hetkellisesti.

Toivottavasti sorvari ehtii tehdä uuden vauhtiksen pian...

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 14.05.2012 21:37
Kirjoittaja dmn
Niin tosta sintterikytkimestä, toimii kyllä todella hienosti syncrossa, JX:ssä ja TDI:ssä. Miinusta tosin siitä että keskiö ei ole jousitettu, joten teoriassa ainakin vaihteisto saa enempi piikkejä läpi.

Ainostaan jos tarkoituksella luistatti niin hieman sai nykimään, mutta ei pahemmin kuin huonolla tarvikelevyllä.

T3Syncro, onkos sulla varmasti siinä pääsylinterissä hieman tyhjää? Siellähän on samanlainen kierretappi/mutteri-yhdistellä kuin kuplan jarrupolkimen juuressa, ja jos siellä ei ole yhtään välystä niin ei pääse nesteet virtaamaan takas säiliöön päin kun silloin kun tapahtuu lämpölaajenemista nesteessä (=pakoputkesta ja koneesta hehkuva lämpö).

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 15.05.2012 10:18
Kirjoittaja AT5nok
dmn kirjoitti:T3Syncro, onkos sulla varmasti siinä pääsylinterissä hieman tyhjää? Siellähän on samanlainen kierretappi/mutteri-yhdistellä kuin kuplan jarrupolkimen juuressa, ja jos siellä ei ole yhtään välystä niin ei pääse nesteet virtaamaan takas säiliöön päin kun silloin kun tapahtuu lämpölaajenemista nesteessä (=pakoputkesta ja koneesta hehkuva lämpö).
Koitan tutkia, jos vaan polvi taipuu sen verran että saan pääni työnnettyä polkimien väliin ;)

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 15.05.2012 15:58
Kirjoittaja AT5nok
Polkimessa tuntuu selkeä vapaaliike, 1-2 cm. Taskulampun kanssa katselin pääsylinterin yläpäähän, mielestäni sielläkin oli "väljää", eli tanko lähti painumaan alaspäin vasta polkimen vapaaliikkeen loputtua.

Re: Luistava kytkin (AAZ JX:n "uusi" Sachs)

Lähetetty: 18.05.2012 22:11
Kirjoittaja make
Kun sorvaa jx-vauhtipyörää 228 levylle paljonko tulis olla suurennetun pohjan leveys,232mm?täytyykö syventää?aamulla menossa sorvarille kaksi jx:n vauhtista.kiitost.make