LUK kaksoismassasta 038105264 sellainen kokemus että jo uutena ravisti moottorijarrutuksessa kytkintä nostaessa. Avattu ja jousen kynsi poikki ja iskenyt toiseen levyn keskiosan kannakkeeseen ja jousi poissa, keskiosa kanissa vinossa. Ihme että toimi edes tuon verran. Tätä ei siis purettu, vaan asennettiin 2massan kanssa suoraan paketista, eli en hajottanut asentaessa.
En tiedä onko em. osasyynä, mutta suureksi yllätykseksi TDI kytkinakseli ottanut kampuran päähän kiinni. Näyttää kyllä suoralta sorvaukselta, eikä lieppaukselta molemmissa jäljet, eli ei pitäisi olla kytkimen takia. Tää on kyllä huono homma ja kannattaa tarkistaa jos on auki. Kytkinakseli on 100% varmasti viimeisessä boorissa kierteellään, ja ollut ennenkin. Poikkasin sitä muutaman millin pois. Matkaahan laakeriin sieltä kupin pohjalta on varmaan senttipari, joten turhan tiukalla sovitteella tehty. Koneen ja lootan välissä millinen alumiini.
T3 kytkin ongelmia (yhdistetty useita ketjuja)
Re: T3 kytkin ongelmia (yhdistetty useita ketjuja)
Erikoiselle kuulostaa. Tainnut olla monelta osin huonoa tuuria tuossa. Siinä akselin pituudessa ei tosiaan ole niin millin päälle, ennemmin vähän lyhyt kuin tuo sinulle osunut liian pitkä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!