T3 kytkin ongelmia (yhdistetty useita ketjuja)

Takamoottoristen tekniikkapalsta, kori, voimansiirto, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu alue.

Re: Järeämpi kytkin aazin jatkoksi

ViestiKirjoittaja TT| » 19.02.2016 22:05

Minulla pitäisi olla jossain tallin perukoilla dmn sisäänajama sintteri, joutaa hyötykäyttöön jos kiinnostaa?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
TT|
Swapman
 
Viestit: 6023
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Järeämpi kytkin aazin jatkoksi

ViestiKirjoittaja dmn » 19.02.2016 22:19

Jep! Se on toimiva peli, kestää 250nm ainakin ihan tosta vaan! Ja oli ihan yhtä mukava käyttää kuin normaali massalevykin, aavistuksen saatto nypyttää jos tarkoituksella luistatti.

Googlella löytää suomesta pari pajaa jotka tekee noita "mittojen mukaan" sinttereitä, varmaan sellaisesta tuokin peräisin.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
 
Viestit: 2291
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kytkin ongelma

ViestiKirjoittaja mtavi » 07.07.2016 08:29

Otetaan kantaa tähän vanhaan topikkiin. Eli kannattaa tosiaan katsoa kytkintä vaihdettaessa, että se kytkinakselin holkki mahtuu menemään kohillensa niin ei tarvitse moneen kertaan irrotella laatikkoa nm. kokemusta on!

Tällä erää on paikallaan WBX:n kytkinlevy merkiltään LUK. Ja tässä LUK levyssä se spooriholkki halkaisijaltaan niin iso, että ei mahdu tölkin laatikon kytkinakselin holkki sen päälle. Ja on myös samalla 2-3mm liian pitkä ja näin ottaa kiinni kytkinlevyyn.
mtavi
AktiVWisti
 
Viestit: 247
Liittynyt: 29.03.2012 09:56

Edellinen

Paluu T3 - Tekniikka - Technical

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa