Morjes, tankin irrotuksen yhteydessä tuli rikottua oikean puoleisesta säiliöstä siihen päälle tulevan letkun liitin.
Saahan sen kyllä korjattua ja varmaan purkuautosta ehjän löytäisi, mutta kysymykseen tuli voiko ne poistaa jotenkin? Keräävät kuraa sinne päälle ja letkut ovat haperot. Eli mitä noista kehtaa tukkia ja mitä viedä suoraan tankkiin?
Paisarit etulokareissa
Paisarit etulokareissa
Säästän sähköä, ajan dieselillä
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
Re: Paisarit etulokareissa
Minä olen poistannu molemmat hitsauksen yhteydessä. Muistaakseni laitoin noitten pönttöjen letkut vaa yhtee tankkien päältä. Toimii, mut en tiiä mikä noitten tarkotus on ja mitä ne tekee tai vaikuttaa siel
Re: Paisarit etulokareissa
Juu, eli uskaltaa hävittää ne sieltä.
Säästän sähköä, ajan dieselillä
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
Re: Paisarit etulokareissa
Paisuntasäiliöthän ne on, koska metallinen tankki takavedossa. Eli painetta voi tulla lämpötilojen muuttuessa. Ehkä dieselissä ei niin vaarallista, jos jostain heikoimmasta kohdasta tursuaa yli, mutta bensan kanssa en alkaisi leikkimään.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Paisarit etulokareissa
joo, tankki kumminkaan ei ikinä ole korkkiin asti täynnä ja jonkun noista letkuista nostaa pystyyn niin tarvittaessa pääsee paine pihalleTT| kirjoitti:Paisuntasäiliöthän ne on, koska metallinen tankki takavedossa. Eli painetta voi tulla lämpötilojen muuttuessa. Ehkä dieselissä ei niin vaarallista, jos jostain heikoimmasta kohdasta tursuaa yli, mutta bensan kanssa en alkaisi leikkimään.
Säästän sähköä, ajan dieselillä
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76