Morjes! Tuli hommattua tölkki ja jo kotio päin ajaessa tuli huomattua että volttimittarissa alko lukema putoon. Nyt asiaa enemmän tutkineena ei akun valo syty kun avaimesta vääntää ja iso epäilys että johdot on jossain väärin, kun kerta edeltävän omistajan jäljiltä kaikennäkösiä teippivirityksiä. Auto on 1.6td ja -90 laturin liittimistäkään en ole 100 varma, akulle menevä + ilmeisesti B+ ja heräte siitä vierestä D+ mutta entäs noi kaksi muuta liitintä? M ja A/+ kumpi onkaan?
Kuvaa en juuri saa laitettua
Ei lataa
Re: Ei lataa
Vielä kuva
- Liitteet
-
- Screenshot_20200413-102520.png (1.14 MiB) Katsottu 668 kertaa
Säästän sähköä, ajan dieselillä
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
Re: Ei lataa
Oiskohan joku varhaistölkin laturi, tuon ikäisessä pitäisi B+ liittimessä olla rengasliitin ja mutterilla kiinni navassa.
Kun katsot tarkkaan huomaat että B+ liittimiä on kaksi, kun tämä ei mitenkään ole hyvä liitintyyppi isoille virroille.
W - on kierrosnopeustieto
D - latausvalolle
ja tuo yksi jää mysteeriksi.
Kun katsot tarkkaan huomaat että B+ liittimiä on kaksi, kun tämä ei mitenkään ole hyvä liitintyyppi isoille virroille.
W - on kierrosnopeustieto
D - latausvalolle
ja tuo yksi jää mysteeriksi.
< 15kWh/100km
Re: Ei lataa
Vedin johdot uudestaan laturilta akulle ja putsasin herätteen liittimet ja nyt alko pelaan
Säästän sähköä, ajan dieselillä
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76
T3 Caravelle syncro -91
Volvo 240 5d GL Diesel -89
Sisu Kontio LV131 CVT -76