Tdi swapin ja matkailuautomuutosten jälkeen on tuossa omassa tölkisä perä lintassa. Käyttöä ei haittaa ja iskarit tuntuis olevan kunnossa,mutta rumannäkönenhän se on ko perä n.2cm alempana. Painoa varmasti entiseen verrattuna +100kg.(sängyt,kaapit,äänieristeet,turbo ,cooleri yms yms)
Mitä luulette jaksasko tuo nousta vain uusilla vakiojousilla oikeaan korkeuteen,vai pitääkö jotaki jämäkämpiä laittaa,ja jos jämympiä niin oliko näihin saatavilla semmosia? Tai mitä ootte käyttäny.
Nykyset jouset varmaan alkuperäset että onhan ne tietenki jo väsynykki..
Peräpää lintassa,mitkä jouset?
Peräpää lintassa,mitkä jouset?
-86 Retkeilytölökki, Ahu TDI swap.
Re: Peräpää lintassa,mitkä jouset?
Laita korotuspalat jousien alle, jos jouset on muuten hyvän tuntuiset eikä katki mistään (=lähinnä katsastajaa harmittava optinen haitta).
< 15kWh/100km
Re: Peräpää lintassa,mitkä jouset?
Nojoo,tuota en tullu ajatelleeksi.. Tosiaan arvelluttaa se jäykempien jousien laittoki ettei tule sitte ihan kivireki,ko nyt kuitenki hyvä ajettavuus.
Saakos ne koropalat olla katastuksessa?
Saakos ne koropalat olla katastuksessa?
-86 Retkeilytölökki, Ahu TDI swap.
Re: Peräpää lintassa,mitkä jouset?
Minä laitoin niitä takajousien yläpään ja korin väliin tulevia kumilätkiä kaksi päällekäin (norm 1kpl). Perä nousi noin sentin, joka on luonnollisesti sen lätkän paksuuskin. Oma on ihan just vaaterissa.
T2b '73 bussi, Kupla '72, T4 ambucamber '96
Re: Peräpää lintassa,mitkä jouset?
Jos ei tällä hetkellä vielä ole, niin niitä dieselin alumiinikiekkoja voi lisätä kans korotukseksi.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!