Starttimoottorin hiilet.

Takamoottoristen tekniikkapalsta, kori, voimansiirto, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu alue.
pollari
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 30
Liittynyt: 23.11.2012 00:23

Starttimoottorin hiilet.

Viesti Kirjoittaja pollari »

Pitäisi korjata pari starttimoottoria mutta en löydä varaosia. Tietääkö joku, löytyykö enää uusia hiilisarjoja starttimoottoriin?
-Timi-
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 49
Liittynyt: 07.04.2014 10:36
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Starttimoottorin hiilet.

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

jarke
AktiVWisti
Viestit: 1108
Liittynyt: 21.02.2012 23:03

Re: Starttimoottorin hiilet.

Viesti Kirjoittaja jarke »

http://www.ebay.com/itm/7-7127-1-BRUSH- ... 3f20f00732
tuollaiset tilasin ja sain ja sopi paikoilleen.
pollari
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 30
Liittynyt: 23.11.2012 00:23

Re: Starttimoottorin hiilet.

Viesti Kirjoittaja pollari »

Kiitokset tiedoista!

Ostin Motonetista, starttihiilisillan kanssa tuli "työkalu" millä saa hiilisillan paikalle kertaheitolla, erityisen tärkeä minulle (vanhat, isot, kankeat sormet).

Vihje! Joka meinaa ajaa kaun tölkillä pitäisi purkaa starttimoottorin, uutta rasvaa (parasta laatua !!) planeettivaihteistoon ja samalla uusi hiilisarja, epäilen että hiilisarjoja ei enää kauan saa, NLA.
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Starttimoottorin hiilet.

Viesti Kirjoittaja TT| »

Ja n.60€ makso uusi startti, kun tilasin ebaystä, sopi paikalleen ja hyvin on jaksanu TDI:n käynnistellä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
pollari
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 30
Liittynyt: 23.11.2012 00:23

Re: Starttimoottorin hiilet.

Viesti Kirjoittaja pollari »

Tiedän että halpoja starttimoottoreita löytyy, tiedän myös että laatu on ollut hyvin vaihtelevaa. Olen lukenut monta kirjoitusta siitä että halppa starttimoottori on kestänyt vain pari kuukautta.

Mahdollisesti on ollut niin paljon takuu tapauksia että laatu on nyt parantunut... Henkilökohtaisesti hoidan mieluummin vanhat Boschit, minulla on niitä riittävästi, ongelma oli liian kuluneitä hiilisarjoja.
Vastaa Viestiin