Mä purin tuon lämppärin oireilevan moottorin takia ja mietin siinä puhaltimen moottorin vieressä olevia läppiä, ovat irtonaiset eli ilmeisesti aukeavat ilmavirrasta, ainakaan vaijerilla ei mennyt käskyä sinne. En silppunut koteloa vielä kun se on liimattu kasaan, jäljistä päätellen on joku itse tehnyt sen tai sitten tehtaanliimaukset on aika karuja. Lämppäri on käytetty irti joskus kun ne maskin takana olevat pultit on paikoillaan vaikka lämppäri oli itsessään irti. Pientä raakaa voimaa joku käyttänyt.
Ei ollut mielikuvaa edes irrottamisesta, mutta ei todellakaan ole paha rasti, sen takia laitoin sen takas nippuun ja katson paremmalla ajalla koko laitoksen uusiksi jossain välissä.
Kojelaudan purkaminen (Tölkki)
Re: Kojelaudan purkaminen (Tölkki)
Joo noita on tullut tehtaalta limattuna ja klipsu kasattuna ja ne liimatut tahtoo hajota jos ei varo ja jos hajoo joidenkin ratkaisu näyttää olevan reilusti sikaa.
Re: Kojelaudan purkaminen (Tölkki)
Tietääkö/muistaako joku noiden kuuden ruuvin koot joilla kojelauta tulee kiinni tuulilasin kohdalta?
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 41
- Liittynyt: 26.02.2012 11:45
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Kojelaudan purkaminen (Tölkki)
Kojelaudan yläosan ruuvit 4,2x13 peltiruuvi, lisäksi 5x10 aluslevyt