Eri syylärit bensa/diesel?
Eri syylärit bensa/diesel?
http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... =12&t=1019 Tuota kun vilkuilee niin näyttäs olevan erilaiset syylärit bensalle ja dieselille, onko? Mun JX tölkissä on tommonen syyläri jossa tuo pultti/tulppa jota löysätään ilmatessa/ täyttäessä ja pari johtoa irrallaan siinä vieressä, onko mulla väärä syyläri ja mitä tuo lämpötila-anturi tekee?
Koneen etupäässähän on pari lämpötila-anturia toinen mittarille ja toinen?
Ja oisko linkkiä noihin jäähdytysletkuhässäköihin JX lle?
Koneen etupäässähän on pari lämpötila-anturia toinen mittarille ja toinen?
Ja oisko linkkiä noihin jäähdytysletkuhässäköihin JX lle?
Re: Eri syylärit bensa/diesel?
En muista onko eri syylärit bensa vs diesel, mutta ainakin se "kotelo" on dieselissä isompi. Ne anturit syylärin ylä ja alareunassa ohjaa flektiä. Flektissä on kaksi nopeutta, ykkönen lähtee päälle kun tuleva vesi on riittävän lämmintä ja kakkonen, kun lähtevä vesi on riittävän lämmintä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7676
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Eri syylärit bensa/diesel?
Moottoreille MV,DJ,SR,SS, JX antaa varaosanroksi 068121253E
Re: Eri syylärit bensa/diesel?
ilmastoiduissa on erillainen syyläri(kapeampi), kun ilmastoinnin kenno tulee eteen
Home is where you park it.
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: Eri syylärit bensa/diesel?
Onko bensa mallissa 2-toiminen(2-nopeuksinen) flekti? Kun tuntuu, että tossa DP:ssä on 1-nopeuksinen ja on ollut ennen bensakoneella.
Re: Eri syylärit bensa/diesel?
Alkupään malleissa on erilainen syyläri, flektin toiminnasta niissä en tiedä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Eri syylärit bensa/diesel?
Home is where you park it.
Re: Eri syylärit bensa/diesel?
Pientä tutkimusta eilen ja syyläri on ton yllä olevan kuvan kaltainen ja siinä on yksi lämpöanturi keulan puolelle ja veikkaan että se on flektille.
Koneessa ainakin se 2 anturia, toinen mittarille ja toinen hehkuille mut hehkuaika ei tuntuis lyhenevän koneen lämmetessä, tosin ei jaksa ootella puolta minuuttia lämpimällä koneella.
Myös tuo vedenpinnan korkeusanturi sekoilee, lämpimänä kun täräyttää tulille niin saattaa jäädä vilkkumaan vaikka vettä oiskin. Onko kyseessä vika vaiko ominai(tui)suus?
Koneessa ainakin se 2 anturia, toinen mittarille ja toinen hehkuille mut hehkuaika ei tuntuis lyhenevän koneen lämmetessä, tosin ei jaksa ootella puolta minuuttia lämpimällä koneella.
Myös tuo vedenpinnan korkeusanturi sekoilee, lämpimänä kun täräyttää tulille niin saattaa jäädä vilkkumaan vaikka vettä oiskin. Onko kyseessä vika vaiko ominai(tui)suus?