öljynpaineen merkkivalo
öljynpaineen merkkivalo
mitä tarkoittaa kun kytkee sytytysvirrat päälle ja öljynpaineen merkkivalo vilkkuu jatkuvasti? kun käynnistää niin sammuu normaalisti. jonkinlainen anturi ongelma ainakin kyseessä kun kylmänä ei virrat päälle käännettäessä sytytä merkkivaloa mutta kun alkaa starttaamaan niin syttyy normaalisti. ali alapaineen anturi nyt menee vaihtoon kuitenkin, ei ole kuin vuoden vanha!! mutta aiheuttaako se tuon toisen oireen?
Re: öljynpaineen merkkivalo
Noinhan sen pitäisikin vilkkua kun virrat kääntää päälle. Kannen anturi tekee tuon vilkkumisen, ainakin Armin piuhoja tutkiessa tuohon päätelmään tultiin.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: öljynpaineen merkkivalo
mikähän tuon muutti kun aiemmin virrat päällä kone sammuksissa paloi koko ajan ja käynnistäessä sammui, tänään teki sen ettei kylmänä syttynyt palamaan mutta kun alkoi startata niin syttyi. kun sitten kuumana uudelleen swtarttasi niin silloin oli tuo vilkkumisjuttu. sammuu kyllä kun käynnistyy, eikä oo vielä leikannut kun oon tuossa ajellut (kop kop )
Re: öljynpaineen merkkivalo
Mikähän itsellä lienee vikana kun öljyvalo syttyy ja summeri alkaa huutamaan n.3 minuutin käytön jälkeen. Molemmat anturit vaihdettu ja piuhoja vaihdettu päikseen ettei sattunut nekään väärin päin olemaan.
Öljynpaineet tyhjäkäynnillä 2 bar ja kierroksilla 5 bar. Eli ok? Eikä vuoda öljyä.
Öljynpaineet tyhjäkäynnillä 2 bar ja kierroksilla 5 bar. Eli ok? Eikä vuoda öljyä.
- beretta
- Tölkkitohtori
- Viestit: 666
- Liittynyt: 21.02.2012 16:53
- Paikkakunta: Beretta´s T3 Ranch Oulun seutu
- Viesti:
Re: öljynpaineen merkkivalo
öljykellot väärät painearvot
-86 Transporter 1.9mtdi syncro"ponsse"
-89 Caravelle 1.6td oettinger "kapo the kampperi
-01 Golf 1.6sr
-85 caravelle 1.6td
-89 lada Niva Sergei Iwanowitch 1.6 powered by weber 2x28
-89 Caravelle 1.6td oettinger "kapo the kampperi
-01 Golf 1.6sr
-85 caravelle 1.6td
-89 lada Niva Sergei Iwanowitch 1.6 powered by weber 2x28
Re: öljynpaineen merkkivalo
tänään hain vuotavan kellon tilalle uuden ja oikein erikseen kysyin onko oikea kun siellä on erilaisia paineantureita siellä täällä ympäri konetta ? " juu, ei anna kuin thden vaihtoehdon", uusi anturi kiinni ja kone käyntiin, kaikki pitää ja ja ajoon, ei päässyt kuin 100m niin valot vilkkuu ja siummerit soi. aikanani kiroiltuani vanha anturi takaisin ja kaikki toimii. eli väärä anturi oikein toimivassa merkintä 0,9 barHanzei kirjoitti:Mikähän itsellä lienee vikana kun öljyvalo syttyy ja summeri alkaa huutamaan n.3 minuutin käytön jälkeen. Molemmat anturit vaihdettu ja piuhoja vaihdettu päikseen ettei sattunut nekään väärin päin olemaan.
Öljynpaineet tyhjäkäynnillä 2 bar ja kierroksilla 5 bar. Eli ok? Eikä vuoda öljyä.