Tuossa kuvassa nuolella näkyvät sis.merkit on uusista ja ulommat on orgin.vanteista. Myös kehä on näissä uusissa vähän pienempi.
![Kuva](http://i10.aijaa.com/b/00925/10332255.jpg)
mode-edit: Otsikko muokattu asialliseksi
Vanteessa teksti: KBA41241 TYP-U76288 ET 28 7Jx16 H2Joker kirjoitti:Mittaa ne niin selviää vähän paremmin, Volkkarin 5X112. Voisi olla esim volvon 5x108:t, mutta niissä on isompi keskireikä kuin volkkarissa, 65.2mm vs VW:n 57.1.
En oikein muuten kyllä noin pientä eroa käsitä...
Pari linkkiä:
http://www.nettivanne.fi/pulttijako-taulukko/
http://www.elisanet.fi/kari.konttijarvi/Boltesirkel.htm
Niin väittää, mutta on se ainakin tölkki syncrossa tuo 66+, takavedossa uskoisin takana ainakin olevan sama. Ei ole kokemusta, mutta luulisi nuo sinun vanteet saavan paikalleen jollain konstilla. Epäkeskopultit?DehlerProfivaari kirjoitti:VOLKSWAGEN Transporter 70-91 T2 5-112 40 57,1 B14x1,50
VOLKSWAGEN Transporter Buss -91 T2 5-112 40 57,1 B14x1,50
VOLKSWAGEN Transporter Coach -91 T2 5-112 40 57,1 B14x1,50
VOLKSWAGEN Transporter Pick-Up -91 T2 5-112 40 57,1 B14x1,50
VOLKSWAGEN Transporter 90-96 T4 5-112 44 57,1 B14x1,50
VOLKSWAGEN Transporter 96- T4 5-112 55 57,1 B14x1,50
VOLKSWAGEN Transporter Caravelle 91-96 T4 5-112 44 57,1 B14x1,50
VOLKSWAGEN Transporter Caravelle 96- T4 5-112 55 57,1 B14x1,50
tossa sanotaan keskireijäksi 57,1mm
Ainakin 5x110-jakoiset saa kiinni 5x112-napaan ja toisin päin, joten luulisi tuon onnistuvan myös toiseen suuntaan.Epäkeskopultit? Valaiskaa vähän, kuinka onnistuisi?