T3 tavaratilan matot

Kaikki takamoottoristen sisustaan liittyvät aiheet: Verhoilu, hifit, lisävarusteet jne.

T3 tavaratilan matot

ViestiKirjoittaja umpikalsari » 18.04.2017 21:14

Taitaa olla, että meidän umpikalsarimallissa, joka on mallisarjansa perusmallisista perusmallisin ei ole alunperinkään ollut tavaratilanmattoa.Nyt sinne sellaisenolen värkkäillyt ETRA:n muovimatosta.Purkuautosta löytyi aikasiisti alkuperäinen kaksiosainen kumimatto ilman lisälämmittimen koloa.Näitä siis ollut ainakin kahta mallia ja penkilliseen vielä varmaan kolmas lisää.Sisäkuvia en ole onnistunut näistä juurikaan löytää.Moottoritilankaan päällä ei ole mattoa ollut mutta toisesta purkuautosta sinne kotiutui kumimatto, joka on siinä pystyosassa vahvistettu metallilistalla.Näitäkään ei varmaan ole kaikissa ollut tai jos vielä on, ne ovat monesta kohtaa halki :D Siis kysymys kuuluu;Millainen matto kuuluu olla perusmallisessa Syncro ikkunapakettimallissa.Varmaan se lattiamatto sellainen kuminen uritettu lisälämmittimen "kololla".Millainenhan moottoritilanmatto on? Meillä yksi rispaantunut kankainematto, jossa sisäpuolella pehmustettu "uritus" mutta se peittää vaan sen moottoritilan osan eli pystyosa jää ilman mattoa.Minkä hitonlainen matto tässä siis kuuluu olla? :twisted:
umpikalsari
AktiVWisti

Re: T3 tavaratilan matot

ViestiKirjoittaja AT5nok » 19.05.2017 13:46

Kumimatto on ollut kaikissa paku Tölkeissä moottorin päällä, joiden sisään minä olen nähnyt.
http://www.facebook.com/VWT3Syncro
AT5nok
Moderaattori

Re: T3 tavaratilan matot

ViestiKirjoittaja Osku » 19.05.2017 14:25

Mulla on olllu ainakin kahdessa bussissa reuna ommeltu nukka matto, eli uskoisin noitakin olleen mootori. Päällä. Kumimattoja mullakin on buseissa ollu. Reityksissä ollu hieman penkki järjestelyistä riippuen.
Osku
AktiVWisti

Paluu T3 - Sisusta - Interior