Vakiopenkkien korvaaminen

Kaikki takamoottoristen sisustaan liittyvät aiheet: Verhoilu, hifit, lisävarusteet jne.
larppa
Vasta alkaja
Viestit: 28
Liittynyt: 31.12.2013 01:04
Paikkakunta: Pirkkala

Vakiopenkkien korvaaminen

Viesti Kirjoittaja larppa »

Istumajärjestys ohjaamossa on 1+1 ja penkit ovat parhaat päivänsä eläneet.
https://www.dropbox.com/s/mptbbpii1gk2d15/DSC05105.JPG

Mitäs muita jakkaroita tuohon saisi vaihdettua tilalle kiskoja vaihtamatta, kuin kapteenipenkit? Mielessä kävi III koppasen Golfin GT/GTI penkit. Varsinaista rallikuppia en etsi, vaan mukavaa ja napakkaa jakkaraa, jossa viihtyisi. Plussaa etureunen korkeuden säädöstä.

mg]Tarkoitus on siirtää kuvassa näkyvää takapenkin selkänojaa hieman taaksepäin, eli selkänojan paksuus ei ole ongelma. Samalla saisi myös hieman lisää tilaa eteen taakse liikkeelle, että jalat mahtuisi mukavammin ja reidelle löytyisi tukea.

ps. Yrityksestä huolimatta en saa Dropbox linkin takana olevaa kuvaa liitettyä kuvaksi tekstiin, vaan joudun turvautumaan pelkkiin linkkeihin. Jos tuon linkin luo Img-tagien väliin, niin näkyviin tulee tällaista. Kuva Olisiko ideoita?
T3 Caravelle 1,6 td 2wd -89, 8 hlö paku
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vakiopenkkien korvaaminen

Viesti Kirjoittaja TT| »

Nuo Tuire doppelissa olevat Sparcon penkit on helpot vaihdettavat ja erittäin hyvät ja mukavat istua. Menee alkuperäisillä kiskoilla, yhdet reiät poraamalla. Kuulopuheiden mukaan kakkosgolfin penkit olisi myös kohtuuhelpot, ja recaroihin kai löytyy sopivat kiskot.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
larppa
Vasta alkaja
Viestit: 28
Liittynyt: 31.12.2013 01:04
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Vakiopenkkien korvaaminen

Viesti Kirjoittaja larppa »

Illan käytin googlen ääressä, mutta laihoin tuloksin. Tuo Tuiren penkki näyttää kyllä juuri sen suuntaiselta, josta haaveilen. Nyt vaan tarvis keksiä, että mistä tollasen saa. Toki muunkin merkkiset käy. Vain hinta ja tuntuma ratkaisee.
T3 Caravelle 1,6 td 2wd -89, 8 hlö paku
kiekko68
Vasta alkaja
Viestit: 1
Liittynyt: 15.07.2013 20:53

Re: Vakiopenkkien korvaaminen

Viesti Kirjoittaja kiekko68 »

itellä on vm 90 takapotku tölkki laitoin 6 kpl opel astran penkkiä . on tosi hyvät istua ja tehokas lämmitin talvella
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1939
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Vakiopenkkien korvaaminen

Viesti Kirjoittaja Osku »

Jos joku poistelee vakio beigejä jakkaroita autostaan voi mulle myydä alkuperäset, olen vähän etsiskellyt eikä ole löytynyt edes yhtä kuskin jakkaraa jossa ois edes toinen poski ehjä.
Avatar
Rompe
Linnakundi (6.12.2016)
Viestit: 99
Liittynyt: 21.10.2013 20:14
Paikkakunta: Metsämaa
Viesti:

Re: Vakiopenkkien korvaaminen

Viesti Kirjoittaja Rompe »

Osku kirjoitti:Jos joku poistelee vakio beigejä jakkaroita autostaan voi mulle myydä alkuperäset, olen vähän etsiskellyt eikä ole löytynyt edes yhtä kuskin jakkaraa jossa ois edes toinen poski ehjä.
Mulla taitaa olla yks joutilaana.
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies?
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1939
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Vakiopenkkien korvaaminen

Viesti Kirjoittaja Osku »

Oisko sulla se penki missä, ja mitä siitä haluat ja mikä on kunto?
Yritin tossa jo ajat sitten kysellä privana mutta kysytään nyt sitten näin, jos toimis paremmin.
Vastaa Viestiin