Osia konepäivitykseen: JX -> AEY (1Z)

Alue vain ostoilmoituksille.
Forum for wanting-to-buy adverts.
Tuomo Lehmikangas
AktiVWisti
Viestit: 142
Liittynyt: 24.02.2012 11:46

Osia konepäivitykseen: JX -> AEY (1Z)

Viesti Kirjoittaja Tuomo Lehmikangas »

Vanha JX on kaikkineen paikallaan. Vähän ajettu AEY kone odottamassa (käsittääkseni sama kuin 1Z mutta ilman turboa). Ostolistalla on ainakin:

- soveltuva ruiskutuspumppu (Fiat, Land Rover jne. Listaa esim:http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... 587#p37554
- adapteri startille (http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... 587#p31291)

Muut tarvitsemani osat taitaa olla motonetti jne kamaa, mutta kaikkea saa tarjota. Saa tarjota myös palveluitaan ja tulla Ouluun moinen swappi tekemään.

tuomo.lehmikangas@gmail.com
YV
050 486 3513
Tuomo Lehmikangas
AktiVWisti
Viestit: 142
Liittynyt: 24.02.2012 11:46

Re: Osia konepäivitykseen: JX -> AEY (1Z)

Viesti Kirjoittaja Tuomo Lehmikangas »

Ja sellainen säädettävä hihnapyörä tarvittais pumpulle.

Tarjotkaahan mitä mainittuja löytyy. Tai vinkkiä jos sattuu tulemaan jossakin vastaan ja et itse tarvi.
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7673
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Osia konepäivitykseen: JX -> AEY (1Z)

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Noita kaipaamiasi osia ei pahemmin ole tällä foorumilla liikkunut. Itse olen löytönyt swap osaa FFP.fi ja tori.fi ostoilmoituksilla sekä nettivaraosa.com selaamalla.

Pumppu on helpoin hankkia Briteistä (esim eBay), siellä on oikeasti tarjontaa.
Tuomo Lehmikangas
AktiVWisti
Viestit: 142
Liittynyt: 24.02.2012 11:46

Re: Osia konepäivitykseen: JX -> AEY (1Z)

Viesti Kirjoittaja Tuomo Lehmikangas »

Olenkin huomannut ettei täällä kyseiset osat liiku. Ebaystä tilasin säädettävän hihnapyörän ja on matkalla. Sopivaa pumppua ei ole vielä löytynyt sellaiseen hintaan että olisin tilannut. Lähinnä kunnostettuja pumppuja on tarjolla, mutta niistäkään ei tarkemmin kerrota että mitä kunnostus sisältää. Lisäksi osa haluaa vaihtopumpun tilalle tai peräti 300 puntaa jos ei corea toimita.
Vastaa Viestiin