H*molanssi T4, never forget.

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Vastaa Viestiin
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

H*molanssi T4, never forget.

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Tämä lienee ainakin osalle porukasta tuttu värkki, hieman maantietä nähnyt uutena valkoinen T4.

Siihen pitäisi nyt alkaa levittämään valkoista väriä noihin ruskealla värjäytyneisiin kohtiin, kun huolto-ohjelmassa on merkittynä kyseinen toimenpide kohdassa 1 120 tkm.

Lähtökohtahan on siis tämä:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut romunkerääjä, 15.11.2020 21:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Ajoneuvossahan siis esiintyy orgaanista yhdistettä väkevästi paikoissa joissa ennen sijaitsivat astinlaudat.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Mutta pinnan liukkaus saadaan kuriin pikku hiekoittamisella!

SAERASTA!!!! sanoisivat monet.

Toista miljoonaa ajettua vanhaa p*skaa vielä joku hullu koittaa entisöidä...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja TT| »

Tämähän onkin hienon erilainen rojekti! Omassa tötterössä on vasta 600tkm lähestymässä, mutta pientä maalin lohkeilua jo havaittavissa ;)
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
selvesa
Vapaaherra
Viestit: 786
Liittynyt: 21.02.2012 20:52
Paikkakunta: Kajaani

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja selvesa »

Sikseenkin kuitenkin vähän noita "rusehtavia" kohtia, vois olla pahempikin kilometreihin nähden, jos ei olisi ollut noita astinlautoja. Itsellä kun on pelkät putket, niin on kyllä aika hyvin maali hakkaantunut eikä vasta ole menty kuin ~490 tkm, mutta ei vielä ruosteessa, muualta kuin minkä merkkikorjaamo maalasi uudestaan :( eli ei varmaan pohjia ole tehty kunnolla.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
tölkisti
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 32
Liittynyt: 22.02.2012 19:03
Paikkakunta: Barcelona
Viesti:

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja tölkisti »

romunkerääjä kirjoitti:Toista miljoonaa ajettua vanhaa p*skaa vielä joku hullu koittaa entisöidä...
sama ajatus iski sillon pari talvee sit. et onko tässä mitään järkee hitsata yli 900tkm ajettu tölkki uusiks ikkunalinjasta alaspäin. eihän siinä varmaan järkee ollu mut onks tölkeissä muutenkaan <3 :D ei muutakun tzenppiä!
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7674
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

tölkisti kirjoitti:onko tässä mitään järkee hitsata yli 900tkm ajettu tölkki uusiks ikkunalinjasta alaspäin. eihän siinä varmaan järkee ollu mut onks tölkeissä muutenkaan <3 :D ei muutakun tzenppiä!
Jotenkin tuntuu, että järkiasia ja Tölkki ovat kaksi eri asiaa, mutta siinä se viehätys sitten onkin :!: :!: :!:
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Ei kai kukaan näitä touhuja järjellä ajattele, taitaa mennä hulluuden piikkiin... :lol:
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Hieman statuspäivitystä tännekkin sektorille.

Peltiä lisätty ruskeisiin kohtiin.
Siinä tohinassa irtos näköjään kaikki ikkunatkin...

Kohta voikin ruveta pensselisetä väriä sekoitteleen 8-)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
Miglos
AktiVWisti
Viestit: 251
Liittynyt: 10.03.2012 18:01

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja Miglos »

joko joko ?
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Jahka jahka...
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Oho sehän onkin taas valkonen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Tulipa veivattua akkunatkin kiinni, ettei sada ihan niin paljon sisään...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7674
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Näyttää hyvältä!!!
Avatar
Tölkkimika
Ylläpitäjä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.02.2012 11:00
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja Tölkkimika »

Nyt kohti seuraavaa täyttä miljoonaa! hyvältä tosiaan näyttää
-----------RATATAKSI------------
nyt entistäkin kevyempi koostumus
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7674
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Kyllähän tuolla nyt toisen miljoonan taas ajaa, kun sai uutta peltiä lokasuojan kaariin ;)
Paljonkohan mahtaa olla Suomessa eniten ajetun VW-hyötyajoneuvon mittarissa kilometrejä?
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Taitaa mittarissa olla enintään se 999999 km.
Siihen se pysähtyy, ja menee mittaristo vaihtoon.
Tähän tarjosi maahantuoja ilmaiseksi uuden mittariston vaihtotöineen!
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7674
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

romunkerääjä kirjoitti:Taitaa mittarissa olla enintään se 999999 km.
Siihen se pysähtyy, ja menee mittaristo vaihtoon.
Tähän tarjosi maahantuoja ilmaiseksi uuden mittariston vaihtotöineen!
Huoltokirjassa pitäisi lukea Km-perusteisissa huolloissa: Mittariston vaihto miljoonan kilometrin välein, maahantuoja hoitaa. Samaa voisi käyttää jossain mainoksessakin ;)
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

T3Syncro kirjoitti:Paljonkohan mahtaa olla Suomessa eniten ajetun VW-hyötyajoneuvon mittarissa kilometrejä?
Yhden tiedän millä on rullattu yksi mittaristollinen ja siihen 280tkm päälle tai saatta olla kohta 300tkm rikki kun en ole hetkeen käynnyt tarkastaa saldoa :D Auto tosin näyttää siistiltä noin.400tkm ajetulta :shock: 8-) Onhan näitä varmaan enemmänkin ajettuja... Varmaan jossain Kreikan taksissa on joku 2,5M km ajettukkin yksilö :lol:
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Pikkuhiljaa se siitä kasautuu.

Vieläpä kun olisi joskus oikeasti aikaa tätä rakennella...

Ihmettelijöille tiedoksi: kilpi piti teipata lasiin kun talli vaihtui kesken rakentelun.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Vastaa Viestiin