Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöautoja

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7674
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöautoja

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Aloitan niillä, joista löysin valokuvan helposti.

VW Caddy 1.6 D
Näitä ollut kaksi kpl, tämä oli jälkimmäinen
Kuva

Seat Toledo 1.9D
Kuva

Seat Cordoba 1.9 TDI
Kuva

Seat Leon 1.9 TDI
Kuva


Seat Leon 1.9 TDI
Kuva

Skoda Octavia 2.0 TDI
Kuva

VW New Beetle 1.9 TDI
Kuva

Ennen Caddyjä oli ajossa
VW Kupla 1300
Kuva
VW Derby 1,1
VW Golf 1.8 GTI (olin ostamassa 1.6D Tölkkiä, mutta joku ihme hairahdus)
Kuva
VW Kupla 1200 (ostin kun ei meinannut GTI Golopalloon löytyä vaihdelaatikkoa) [Trafin tietojen mukaan poistettu rekisteristä]
VW Polo 1.3
VW Golf 1.8 Syncro [BCH-400](seuraava omistaja rakensi autosuunnistuskäyttöön ja pärjäsi SM-tasolla)
Jossain välissä oli lisäksi
VW Passat 1.6i GL
Kuva

Seat Leon 2.0 TDI DSG
Kuva

Varaosa-autoina:
- VW T3 Caravelle C Syncro 1.6TD (purettu ja paalattu)
Kuva

- 2x VW T3 Caravelle CL (purettu ja paalattu)
Kuva
Kuva


Nyt ajossa
Seat Cordoba vario 1.9TDI -99, Tölkit: 1.6 TD "Type" ja 1.9 TD Syncro "Simo"

Projektina:
- VW T3 Syncro Doka 1.6 TD

Tästä piti tulla matkailuauto, mutta meni myyntiin
- VW T3 Syncro Multivan 1.6 TDic Oettinger
Kuva

E: päivitetty 7.8.15 FB on näköjään muuttanut kuvalinkkien osoitteita, joten kuvat oli kadonneet.

E 19.6.2016

Viimeiset TDI malagat

Kuva
Vihreä luovutti moottorin Dokaan
Avatar
redi
AktiVWisti
Viestit: 495
Liittynyt: 23.02.2012 00:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Entisiä kulkineita

Viesti Kirjoittaja redi »

Voikos tähän muutkin laittaa entisiä / muita kun vag hyötyajoneuvoja näkyville? Olis ehkä kätsy olla saman otsikon alla.
Avatar
hege
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 1178
Liittynyt: 17.02.2012 00:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Entisiä kulkineita

Viesti Kirjoittaja hege »

Mä annan luvan. Seuraavin ehdoin. Myönnät että 1. Muu kuin hyötyvolkkari on virhe. 2. Muu kuin volkkari oli iso virhe. 3. Jonkun muun autokonsernin auto oli emämunaus. 4. Muistat pyytää useita kertoja anteeksi. Vaikket mitään edellisistä virheitä olisi tehnytkään.

Tuli mieleen ala-asteella kun yks tyttö mun vierestä kysyi opettajalta matematiikan tunnilla: Pitääkö tuon ympyrän olla pyöreä. Okei, okei, se kysyi sen ruotsiksi (måste dendär cirkeln vara rund?).

Tässä on mun kohta entinen menopeli. Se on nimetty Jehuksi entisen Israelin kuninkaan mukaan joka puhdisti maan Baalin kannatuksesta n. 800 e.a.
Klikkaamalla kuvan saa suuremmaksi.

Kuva

Niin mistä tässä puhuttiinkaan? Ja anteeksi. :roll:
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7674
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Entisiä kulkineita

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

redi kirjoitti:Voikos tähän muutkin laittaa entisiä / muita kun vag hyötyajoneuvoja näkyville? Olis ehkä kätsy olla saman otsikon alla.
Totta kait voi, ja pitääkin laittaa esille, jotta nähdään millaisen tuskien taipaleen ihminen on käynyt läpi ennen Tölkin löytämistä elämäänsä.
Eli samaan ketjuun vaan kaikki, niin ei tule turhaan kymmeniä samasta aiheesta. Muokataan otsikkoa tarvittaessa sopivammaksi. Jos vielä tehtäisiin oman listan "täydennykset" niin, että muokataan vanhaa listaa, jolloin autohistoriasta muodostuu helpommin hahmottuva "kokonaisuus".

Myönnän tehneeni virheitä ja isoja virheitä, eli olen omistanut Seatteja, Skodan ja muutaman VW:n joita ei voi kuitenkaan laittaa hyötyvolkkari listalle, vaikka ihan hyödyllisiä kulkineita ovatkin olleet. Jälkimmäinen Caddy olisi varmaan ollut ajossa pidempäänkin, jos vaan olisin mahtunut kuskin paikalle paremmin. Penkin pituussäätö loppui kesken, enkä viitsinyt väliseinää alkaa takomaan taakse päin, joten Caddy meni vaihtoon perheenlisäyksen myötä ja takatuuppari Tölkki sai jäädä.
Caddy olisi ollut muuten juuri minun tarpeisiin sopiva auto, eli 250 Km päivittäisen työmatkan ajamiseen. Eka caddy vietiin käsistä, kun kävin autoliikkeessä katsomassa takatuuppari Tölkkiä, eli oli pakko tehdä silloin kaupat.
klonksvaagen

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja klonksvaagen »

Ensiautona tusinaseiska, jota fiilattiin ja höylättiin pari vuotta ennen ajokoiran saantia, elikkä listana:
Viat 127 -76 ( myytiin tämä alle litran moottorilla kulkeva raketti pois uuden alta )
Viat Ritmo 105TC -84 ( lunastuseen, ei omasta syystä. )
Viat Uno 55 -83 ( Lunastetun tilalle pikaisesti hankittu )
Viat Ritmo 105TC -82 ( sattumien summa, moottori edellisestä samanlaisesta :shock: )
Viat Tipo 1.6 DGT -89 ( usko viiatin ylivoimaan oli vielä luja )
hiivateista sain tarpeekseni, tipu ruostui pois :)
Volkswagen Jetta 4D 1.8 -89 ( korimalli ei soveltunut silloisiin elämäoloihin, kolffi olisi pärjännyt pidempään )
Opel Astra 2.0 STW -92 (< useamman vuoden kumppani, halpa ylläpito, kunnes ruostui ulottumattomiin)
Skoda Octavia 1.6 GLX -97 ( talvella pääsi sisälle peräluukun kautta )
Volkswagen Golf 5D VR6 -94 ( tehoja oli, ei vaan toimi täällä susirajalla tehokas vajaavetoinen )
Volkswagen Passat V6 tiptronic 4-motion -01 ( Mäni akan mukana, olisi varmaan muuten edelleen ajossa. Se akka tuli mukaan tuon toisen hiivatin aikaan )
Volkswagen Transporter Syncro 1.6TD -> 1.9TD 3+ 4 P-A ( tuli vähän tai vähän enempi vikaa ja autotallin ominaisuuksista johtuen ( katto korkealla ) jouduin luopumaan )
ja vielä nykyinen:
Espanjan mersu 110D -97 ( ruosteessa sisältä ja päältä )

Omalla ei kilometrejä kerätä vuotta kohti paljoakaan yli kymppitonnin, kun työkulkineilla mennee se satku rikki...
Avatar
redi
AktiVWisti
Viestit: 495
Liittynyt: 23.02.2012 00:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja redi »

Eka auto tais olla 520 BMW -79 rivikutosella, jonka isäukko sai jostain. Idea oli fiksata se ennen ajokortti-ikää, mutta oli niin mätä että hävitettiin.

Kuva

Sitten tuli vielä ennen ajokortti-ikää Opel Corsa -88 1.3 jota kunnostettiin ensimmäiseksi ajoautoksi. Jarrut tuli korjattua ja ovet vaihtui ruosteettomiin. Tietysti tuunasin korinväriset peilit, merkittömän maskin, tummennetut takavalot ja 15" pellit. Tämä varastettiin pari kertaa ennen kun sain ajokortin ja lopuksi päätin luopua siitä kun keula oli kasassa. Harmittaa kyllä jälkeenpäin kun koppa oli muuten niin hyvä. Kuvaa ei tästä autosta ole.

Ensikosketus Volkkariin otettiin -89 1.3 Golffilla jossa oli muuten 400tkm mittarissa ja pelas kun kello. Tämä ei ollut oma mutta ajelin sillä kortin saatuani 3kk

Kuva

Sitten palattiin Ooppeleihin. Vasemmalla -86 Corsa johon swapatty uudelleenverhoillut GSi penkit ja 1.6 kaasarikone 5 lovisella askilla. Tämä oli niin mätä että leima ajettiin loppuun ja otettiin tekniikka ja sisusta talteen, koppa roskiin. Oikealla niin ikään mätä 2 ovinen porrasperä Corsa vuodelta -86 sekin. Tän sain batterytölkillä ja ajoin muutaman kuukauden leiman loppuun. Yritettiin sitä korjatakkin, mutta osottautui liian suuritöiseksi.

Kuva

Sitten ostin kaverilta vuoden -88 Opel Kadetin 1.6 kaasarikoneella, sitä tulikin sitten rakenneltua jonkun verran. Tän hukkasin vasta tossa viime syksynä kun alko olee autoja liikaa ja motivaatio loppui Opeliin :D Parempi puolisko tykkäsi kyllä ajaa tällä.

Kuva

Kuva

2009 päästiin asiaan. Usko Volkkareihin ja dieseleihin kasvo kaverin td kakkista viritellessä ja ensimmäiseksi omaksi Volkkariksi tuli haettua Turusta -83 LX Golffi 1.6 imudiiseli padalla. Tämä toimii ainakin seuraavaan katsastukseen asti vielä käyttöautona.

Kuva

Kuva

Kuva

-83 Jetta C 1.5 bensakoneella tuli kakkosautoksi kun emännän piti päästä käymään töissä autolla... Jossain vaiheessa meni hermot kaasarin temppuiluun ja autoon piti vaihtaa 1.8 ruiskutekniikka tilalle, mutta homma vähän venähti, kun ajattelin että samallahan sitä vois vähän muokata kun motti on pois. Siellä se odotteleee motivaatiota tallissa.

Kuva

Kuva

Jetaksi Jetan paikalle vuoden -85 MK2 Jetta C 2-ovisena. Tosin nyt sekin on jo odottamassa tuomiota kun kone vie enemmän öljyä kun bensaa ja tämän Jetan tilalle tuli -99 Passat Variant

Kuva

Nyt talvella tuli -84 Transporter ostettua venttiilivammasena. Myyjällä oli ollut vain vuoden kunnes jakoremmi katkesi ja sitä ennen jollain vanhemmalla herrasmiehellä. Sen pidemmälle en historiaa tiedä mutta matkamittarissa on 172 tuhatta ja vaikuttaisi oikeilta koska esim. kytkin oli vielä alkuperäinen. Huonoihin tapoihini kuuluu museoinnilta pelastaminen joten imudiiselin tilalle on tulossa 1.9td moottori.

Kuva

Eicalle, temelle ja Vurrelle kiitoksia että saatiin tämä liikuntarajotteinen tallin suojiin.
Viimeksi muokannut hege, 02.03.2012 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: kiitostekstiä muokattu sopivammaksi, kunnia sille jolle se kuuluu.
Avatar
Moose
AktiVWisti
Viestit: 231
Liittynyt: 23.02.2012 20:58
Paikkakunta: Kälviä

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja Moose »

Ollutta ja mennyttä 1.6D. V-Maxx säädettävillä tolpilla 15" 185/45 rengastuksella sai öljypohjan suhteellisen alas :o

Kuva
Avatar
selvesa
Vapaaherra
Viestit: 786
Liittynyt: 21.02.2012 20:52
Paikkakunta: Kajaani

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja selvesa »

Tässäpä omaa kalustoa, mitä on ollut ...

1. VW Golf 1.6 CL -1988, 4-ovinen, punainen, 10/1991 ~ 04/1992 , ei löytynyt tölkkiä heti kortin saatua :roll:
2. VW Caravelle Coach 1.6 TD -1989, 1+2 paku, sininen, 4/1992 ~ 01/1998
3. VW Caravelle CL 2.4 D -1998, 1+1 paku, valkoinen, 01/1998 ~ 07/2001
4. VW Caravelle 2.5 TDi -2000, 1+1 paku, keltainen "tipu", 07/2001 ~ 10/2005 -> vaihtui allekirjoituksen Carsporttiin
5. VW Caravelle CL 1.6 TD -1988, 1+2 paku, champpanja(hopea), 03/2008 ~ 03/2010
6. VW Caravelle C 1.6 TD -1986, 1+2 paku, sininen(kaksvärinen), 08/2010 ~ 06/2011 , moottori otettu allekirjoituksen syncro Elle C:hen ja loppu paalattu
7. VW Trp 1.6 TD -1987, 1+2 umpipaku, valkoinen, 09/2012 ~ 06/2013 , avatarin syncro Elle C:hen ja loppu paalattu
Viimeksi muokannut selvesa, 16.01.2018 14:46. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Avatar
dogbox
AktiVWisti
Viestit: 327
Liittynyt: 21.02.2012 02:36
Paikkakunta: pornainen

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja dogbox »

1.Volvo amazon
2.Honda civic
3.Honda civic aerodeck
4.Honda hrv
5.Volkswagen transporter t5 1.9tdi
6.Volkswagen transporter t5 2.5tdi 4motion (nykyinen käyttöauto)

+harraste vehkeet
-65 Morris mini (projekti)
-71 Austin lava mini
Ja kaikkein rakkain :D -90 transporter (Dogbox)
-jos se ei mahdu talliin, niin saa olla ulkona-
Avatar
VilleP
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 50
Liittynyt: 28.04.2012 11:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja VilleP »

Opel kadett E 1.2S -85
Opel Vectra A -89 1.6s josta sitten rakennettiin 2.0 16v 20xe mosalla
Opel Kadett 1.3i irmscher -89
Opel Astra GSI 16V -96

Sitten paras kaikista:
Kuva
Viri Xsara

Tällä tuli ajettu sitten vähän enemmän:
Kuva
Seat Leon FR 2.0 tdi mod.

Työ hiakkeri:
EDIT: Hiacen kuva poistettu T: T3Syncro

En taida jatkaa listaa enempää, tulee vielä bannia :D
Vieläkö sillä on se pakettiauton romu? Kyllä sillä on.
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... :D ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Avatar
VilleP
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 50
Liittynyt: 28.04.2012 11:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja VilleP »

Eicca_ kirjoitti:Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... :D ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Ei lue ei kun ei ole enää hiakkeriakaan :D

Mutta saako anteeksi jos laittaa työ Crafterista kuvan?
Vieläkö sillä on se pakettiauton romu? Kyllä sillä on.
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7674
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

VilleP kirjoitti:
Eicca_ kirjoitti:Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... :D ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Ei lue ei kun ei ole enää hiakkeriakaan :D

Mutta saako anteeksi jos laittaa työ Crafterista kuvan?
Saat!
Avatar
VilleP
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 50
Liittynyt: 28.04.2012 11:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja VilleP »

T3Syncro kirjoitti:
VilleP kirjoitti:
Eicca_ kirjoitti:Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... :D ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Ei lue ei kun ei ole enää hiakkeriakaan :D

Mutta saako anteeksi jos laittaa työ Crafterista kuvan?
Saat!

Kuva
Lujin auto ikinä, vm.2008 220tkm mittarissa, perän stefa ja alipainepumppu pitänyt vaihtaa koko aikana.
Vieläkö sillä on se pakettiauton romu? Kyllä sillä on.
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Ehana :D sitten kun voitan lotossa niin ostan täyspitkän ja puol korkeen krafterin... niin ja amarokin ja ja ja :D
resupekka
99:s Juhlajäsen
Viestit: 185
Liittynyt: 18.03.2012 22:44

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa

Viesti Kirjoittaja resupekka »

Nykyinen tölkkin on ensimmäinen volkkarini, mutta mikäs siihen johtikaan (ja anteeksi, anteeksi, anteeksi, munauksia, virheitä, osa isojakin)

1. Opel Kadett E 1.6 vm -88. Tämä oli sen verran kulunut, että joutui tarttua räikkään kerran jos toisenkin. Aiheutti kiinnostuksen siirtymisen it-alasta autopuolelle. Ilmainen
2. Mazda 323 1.5 vm -87. Varastettiin 2 kuukautta hankinnan jälkeen. Ilmainen
3. Opel Kadett E 1.3 -vm 86. Varastettiin 2 viikkoa hankinnan jälkeen. Ilmainen
4. Nissan Cherry 1.5 (N12) -vm 85. Hyvä kesä auto opiskelu aikana. Nolla budjetilla, en vaihtanut edes öljyjä. Myin manneille ja ryssin paperihommat kokemattomana. 100e, myynti 50e.
5. Nissan Sunny 1,6 multivalve (N13 somalikori) -vm 89. Opiskeluaikana työkulkineeksi. Velaksi ostin, maksoi sentään 100e. Pommin varma ja mätä. 2 vuotta joka päivä ajossa. 100e ja myynti 150e.
6. Toyota Carina II 1.6 vm -1990. Hävyttömän uusi, ja perkule keskuslukituskin. Hävettää oikein. Onneksi oli 520 tkm ajettu. Ajoin melkein vuoden ja sitten lähti Afriautolle. 300e, myynti 250e.
7. Nissan Cherry 1.5 cm -85. Nykyinen kulkupeli, jolla taitetaan matkat ennen tölkkiprojektin valmistumista. Sikahintainen (400e), mutta vakuutus vain 144e/vuosi. Pommin varma, eikä edes mätä. Ainoastaan ruosteessa. Ajettu vasta 145 tonnia, joten laatikokkaan ei vielä huuda kuin nimeksi.

8. VW T3 Caravelle 1.9 tdic. Tuleva kulkupeli, jota taas loppu viikon saa rakentaa. Aivan ylirakennettu monesta kohtaa, mutta onneksi telalla pintaan levitetty Bilteman musta peltikattomaali pelastaa ihailevilta katseilta. Ei varmasti kelpaa rosvolle kallista tekniikastaan huolimatta. Rumasti laitetun kuoren alla piilee pikkuhiljaa uusi auto ja vieläpä alkuperäistä rajummalla ja paremmalla tekniikalla.
Avatar
hege
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 1178
Liittynyt: 17.02.2012 00:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau

Viesti Kirjoittaja hege »

Tämmönen kiertopalkinto nyt käyttöautona. Vildurin vanha, kulkeutui Tölkkimikalle doppelin vaihdossa.

Isolohko 1.4d. Deutsche telecomin vanha pakettiauto.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
mikkovee
AktiVWisti
Viestit: 128
Liittynyt: 28.02.2012 12:02

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau

Viesti Kirjoittaja mikkovee »

Mulla on ollut valkoinen tölkki ja nyt mulla on sininen tölkki. Sitten on kymmenisen kipaletta erilaisia fillareita. Tällä hetkellä aktiiviajossa näistä neljä.
-- Maastoslicksi NO GO --
Avatar
hege
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 1178
Liittynyt: 17.02.2012 00:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau

Viesti Kirjoittaja hege »

Erityisesti fillarikuvat kiinnostaa.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Avatar
uno
AktiVWisti
Viestit: 326
Liittynyt: 13.06.2012 09:27
Paikkakunta: Tallinn, Muuga, Jüri

Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau

Viesti Kirjoittaja uno »

Aloitetaan sitten
LADA 21013
Opel Ascona 1982 1,6s
Audi 200 2,2i 1982
BMW 320i 1986 Loppui kolarissa
BMW 732i 1982
VW Passat 2,0i 1990
Kuva
Volvo V40 2,0i 1998
Chrysler Voyager 3,3i 1993
VW passat 1,9 tdi 2003
Kuva
VW Cabrio 1,8i 1991
Kuva
Nissan Terrano I 2,7td 1993
Kuva
BMW 525 tds 1996 ROSKA
Audi 80 B4 quattro 2,0i 1994
Kuva
Nissan Patrol 4,2d 1999
Kuva
Nissan Patrol 2,8tdi 1999
Kuva
VW syncro 1,6td 1991
Kuva

Ja nyt meni huonosti

Ford KA 1,3 1998
Kuva
Vastaa Viestiin