T3 Syncro "supikoira carrier"
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Mitäs doppelille kuuluu?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
taitaa olla myynnissä tämä, ainakin paljolti samaa näköä. Korjatkaa jos olen väärässä.TT| kirjoitti:Mitäs doppelille kuuluu?
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/5371502
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Tere!
Doppeli oli ihan viikon-pari myynnissä, hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuen, mutta ei enään. Tämä ei ole vielä saanut muita uudistuksia, kuin jotakin luxury-tason varausteluita mm. kaarnaruori, GL-jakkarat, varvikellollinen mittaristo jne.. Katsotaan keväällä, jos saisi aikaseksi jotakin tuon ulkokuoren kanssa.
Doppeli oli ihan viikon-pari myynnissä, hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuen, mutta ei enään. Tämä ei ole vielä saanut muita uudistuksia, kuin jotakin luxury-tason varausteluita mm. kaarnaruori, GL-jakkarat, varvikellollinen mittaristo jne.. Katsotaan keväällä, jos saisi aikaseksi jotakin tuon ulkokuoren kanssa.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Kai olette sentään maastossa ennättäneet käydä? Vai menikä ihan über hienoksi sitimaasturiksi
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
No onhan nyt toki, ei sieltä ulos mitään näekkään kuran takia... Kaukana citimaasturista tää laite. Samalla kaavalla mennään kun, caravellen kanssa. Pentaa ja mutarengasta --> metsään.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
onkos ekassa kuvassa oleva karjarauta vielä olemassa? voisin olla kiinnostunut.
Vw transporter T3 1.6 td -91 2wd, nykyisin 1.9td "Perry"
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
howwe90 kirjoitti:onkos ekassa kuvassa oleva karjarauta vielä olemassa? voisin olla kiinnostunut.
Kyllä tuo puskin on jo mennyt eteenpäin...
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Niinhän se kevät tekee tuloaan ja on aika kaivaa laitteita pusikoista pajalle ehostukseen. Viime vuonna hyvin todennäkösesti totaalisesti antautuneelle AAZ:lle piti jotakin alkaa tekemään. Hatuiksi se keitti kerran ja se oli viimenen teppuillu tuolle koneelle tässä autossa. No sitten viime perjantaina pikanen vilasu netin tarjontaan vaihtoehto sydämmille ja lauantaina olikin jo tällainen perässä, matkalla kuolemannavan varikkoalueelle =)
Pihalla vähän sunnuntai-ajelua Ventolla ja pientä tuumailua, niin nälkähän se kasvaa syödessään.. Tuli hätäpäissään ostettua sitten roverin suoraruisku pumppu, "ihan varuiks" ja nyt sitten on armoton haku ollut tuolle pumpulle paria etsiessä. Tänään ollaankin tässä vaiheessa ja ei mitään tietoa mikä nokivasara peräkonttiin tiensä löytää, mutta kohta ajoon on kuitenkin saatava. Päivitelläämä taas jos edennyt johonkin suuntaan rojektit. Psst. Jos nurkissasi yörii ylimääräisiä, tähän rojektiin sopivia TDI koneita, niin viestiä tulemaan. Ja jos tällanen löytyy, niin tuo taivaansininen vento saa lähteä (tarvitsijat kuulolla).
Pihalla vähän sunnuntai-ajelua Ventolla ja pientä tuumailua, niin nälkähän se kasvaa syödessään.. Tuli hätäpäissään ostettua sitten roverin suoraruisku pumppu, "ihan varuiks" ja nyt sitten on armoton haku ollut tuolle pumpulle paria etsiessä. Tänään ollaankin tässä vaiheessa ja ei mitään tietoa mikä nokivasara peräkonttiin tiensä löytää, mutta kohta ajoon on kuitenkin saatava. Päivitelläämä taas jos edennyt johonkin suuntaan rojektit. Psst. Jos nurkissasi yörii ylimääräisiä, tähän rojektiin sopivia TDI koneita, niin viestiä tulemaan. Ja jos tällanen löytyy, niin tuo taivaansininen vento saa lähteä (tarvitsijat kuulolla).
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Vento on varmaan AAZ?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Juu Vento on AAZ. Ihan soivan olonen kampe, mutta jos kerralla päivittäisi yhen vaiheen yli TDI:hin.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Noniin tuli paketti perille ja sieltä löytyi tällanen ruutta.
Sitten kävin hallilla vähän tonkimassa ja pesemässä osia, perjantain ratoksi. No siinä hyllyjä ja laatikoita vähän aikaa pengottua löytyikin hyllytavarana tällanen, että enään vissiin puuttuu "vaan" se moottori
Sitten kävin hallilla vähän tonkimassa ja pesemässä osia, perjantain ratoksi. No siinä hyllyjä ja laatikoita vähän aikaa pengottua löytyikin hyllytavarana tällanen, että enään vissiin puuttuu "vaan" se moottori
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Tarvitset tuohon pyörään vielä keskiön.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Juu koko pumppu löyty jossa myös keskiö, mutta ei jaksanu kuvausta varten irrotella keskiöö pumpun akselilta
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Sittenhän alkaa olla osat kasassa, enää se kone tosiaan tarvitaan
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
No tänään löyty tällanen. Mutta ei ole oikein ymmärrystä, että mitä JX/AAZ osia tuohon 1Z:aan tarvitsee vaihtaa. Esim laturi, vesipumppu, öljynsuodatinjalka?? Kaikki vinkit otetaan vastaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Ihan samat temput kun aazin tölkitys, jos haluat sen samaan asentoon kun JX. Eli JX öljypohja+öljypumpun imutorvi, termostaatin kansi/vesilähtö ja vesiletkut. Ohjaustehostimen pumppu mallia TDI, jos tuon laturin ja hihnasysteemin säilytät.
Sitten vauhtipyörä-kytkin-startti -kombo kuten haluat.
Sitten vauhtipyörä-kytkin-startti -kombo kuten haluat.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Noniin... Taas on edetty johonkin asti. Tuo alkuun ostamamme kone osottautuikin harasdiksi, joten oli aika hankkia uutta. Niimpä tulikin viime viikonloppuna ostettua Golf TDI, josta kone irtosi eilen hallin lattialle. Nyt onkin tilanne vain ensisavuja vailla. Vaikka kuinka olisi mieli tehnyt ne tänään ottaa, niin paremman puoliskon avaimien vieminen ja ulos jättäminen aikaisti "hieman" lähtöä hallillta. Alla hieman huonoja kuvia, mutta kuvia kuitenkin
Lavalla normaalisti AAZ, JX ja TDI kun jotain himmeliä tarvi aina Koneiden paritusta AAZ vs. TDI Eiköhän näistä pumpuista yhden saa tehtyä. Ja niin on pumppu paikoillaan.
Lavalla normaalisti AAZ, JX ja TDI kun jotain himmeliä tarvi aina Koneiden paritusta AAZ vs. TDI Eiköhän näistä pumpuista yhden saa tehtyä. Ja niin on pumppu paikoillaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Niin sellainen piti kysymäni, että millasta pumpun ajoitusta ootte pidelleet tuolla roverin pumpulla? Säädettiin tässä 1mm aikaselle ja sillä yritetään käyntii.
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Joku 0,9 vois olla aluksi hyvä....
Re: T3 Syncro "supikoira carrier"
Jahas, minun eilinen vastaus ei koskaan mennytkään minnekään. Eli 0,85-1,1 on noissa käytetty, ruotsin hurja jopa 1,3. Mutta siinä vajaan 1.0 alku on aika hyvä lähtökohta.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!