T3 Syncro -88 1.6TD

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

Hei vaan kaikille!

T3 Syncro tuli taloon pari viikkoa sitten. Onnellisia kilometrejä on takana muutama sata ja vielä on laitos pysynyt suhteellisen ehjänä. Auto on ollut vuosia käyttämättömänä, mutta korjailtu edellisen omistajan toimesta sen verran, että se oli mennyt katsastuksesta läpi. Suodattimet ja hihnat oli vaihdettu ja jarrut kunnostettu ainakin. Suurimmat reijät oli paikattu pellillä ja pinta maalattu U-pol Raptor lavapinnoitteella, joka on sellainen karkeapintainen ja erittäin kova maali. Pohjalle ei oltu tehty mitään, mutta se näytti olevan hyvässä kunnossa ja joskus ruostesuojattu.

Laite miellytti omaa silmää ja tekniikka vaikuttaa olevan suhteelisen hyvin iskussa. Kilometrejä on mittarissa noin 240000.

Toissapäivänä alkoi kuskin tuolen takavetoakselin nivel ilmeisesti kolisemaan. Kolaus kuuluu kerran renkaan kierroksen aikana. Välillä kolina lakkaa tai vaimenee kuulumattomiin. En ole vielä tutkinut kovin tarkkaan, mutta ilmeisesti kytkin pohjassa rullatessa ei kuulu eikä peruuttaessa. Kolina loppuu joksikin aikaa myös kun käyttää tunkin avulla takarenkaan ilmassa. Ilmeisesti ensiavuksi käy vetarin kääntö ennenkuin saan uuden nivelen hommattua?

Välillä liikkeelle lähtiessä alkaa myös täristämään voimakkaasti. Olen tulkinnut oireen niin, että tärinä johtuu kytkimestä, joka luistaa. Olenko oikeilla jäljillä? Onko tärinään olemassa jotain muuta ensiapua kuin kytkinremontti?

Tasauspyörästön lukot tuossa myös olisi, mutta alipainepuolella vaikuttaa aika hiljaiselta. Irroitin alipainesäiliölle menevän letkun, mutta mitään pihinää ei siitä ainakaan kuulunut. Pitäisi yrittää ensin varmaan etsiä alipainepumppu ja tarkastaa toimiiko se ja lähteä sitä kautta etsimään vikaa.

Nopeusmittari ei toimi. Sekin pitäisi katsoa kuntoon.

Takatilaa on tarkoitus ääni-ja lämpöeristää ja tehdä jonkunlainen ilmanvaihto yöpymistä varten. Sikaosasto vaikuttaa erittäin umpinaiselta tällä hetkellä. Ideoita otetaan vastaan. Mitään kiinteää matkailuvarustusta ei näillä näkymin ole tulossa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
DJSigma
AktiVWisti
Viestit: 981
Liittynyt: 18.09.2012 15:55
Paikkakunta: Lahti

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja DJSigma »

Tervetuloa foorumille.

Seuraava sisältää mutuja omien kokemuksieni pohjalta, joku enemmän tietävä varmasti korjaa/täydentää lisäneuvoilla.

Vetarista en tiedä mitä se auttaisi jos kääntää toisin päin, molemmissä päissähän se on samanlaisessa kulmassa se nivel. Nivelistä on olemassa ainakin kahdella eri kokoisilla kuulilla varustettuja niveliä, isompikuulaiset on käsittääkseni todettu luotettavammiksi,

Mulla täristi joskus tosi voimakkaasti liikkeelle lähdöissä, johtui kytkimen luistamisesta joka puolestaan johtui siitä, että oli jäänyt (tai pudonnut) lootan ja koneen väliltä alapuolen pultit kokonaan pois, siihen pääsi tulemaan rakoa kun lähti liikkeelle.

Alipainepumppu on siinä öljynsuodattimen vieressä, käsittääkseni samasta systeemistä tulee paineet jarrutehostimelle, eli jos siellä puolella toimii, niin vika lienee lukkojen letkuissa.

Monet ovat kairanneet reiän kattoon ja asentaneet siihen jonkun räppänän ja vaikka tietokoneen tuulettimen, sillä saa ainakin ilman vaihtumaan. Itse olen mennyt ilman lisäreikiä, ainakin parin hengen voimin on vielä happi riittänyt aamuun asti umpinaisenakin.
Caravelle C 1,6TD -88 "Punukka"
Caravelle MultiGLvan Syncro 1,9TDi -88 "Hopukka"
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja Osku »

Jos ei halua reikiä kairata mutta haluaa hetkelllisesti lisää ilman kiertoa niin on olemassa valmiiksi tai voi tehdä itse verkoliset levyt etu ikunaan jonka kiilaa veivillä paikalleen. samoja löytyy myös jos hommaa koppiin avattavan liuku ikkunan.

https://campervanculture.com/shop/vw-t2 ... oor-vents/
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

Kiitos vinkeistä. Kävin hakemassa parit takanivelet ja varalta kytkimenkin. Jää sitten osia varalle, jos korjaantuu pelkkien pulttien kiristelyillä.

Kaupassa sattui olemaan vain kaksi niveltä jäljellä. Toinen ruotsalainen SKF, joka on isoilla kuulilla. Toinen taas oli italialainen Lpr Brakes -brändillä, jossa kuulat oli myös samanlaiset isot 17mm silmämääräisesti. SKF:ssä tuli mukana tiiviste, jota Lpr:ssä ei ollut.


Jarrut tuntuu kieltämättä siltä että siinä ei ole mitään tehostusta. Voihan tietysti olla, että olen tottunut vain tehokkaampiin jarruihin T5:n kanssa. Mahdollisesti vikaa on siis heti pumpussa.


Nuo ikkunaan tulevat levyt voisi olla hyvät. Eipä niistä haittaa ole vaikka joskus myöhemmin lisäisikin jonkun tuulettimella varustetun systeemin.
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

Alipainepumppu löytyi, mutta tulipa töhöiltyä. Yritin irroittaa letkua alipainepumpun päästä, niin se muovinen liitinosa katkesi.

Sormenpäällä testaamalla alipainepumppu kyllä imee, mutta mittaria ei siihen saanut liitettyä.

Täytyy sitten alkaa metsästämään sopivaa osaa tuohon päähän tai yrittää 3d printata uusi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja TT| »

Nuita 1.6 koneen pumppuja varmasti löytyy, että saat joko kannen tai koko pumpun vaihdettua. https://www.facebook.com/groups/VWT3.FIN.OstoJaMyynti/ Tuollakin taisi olla myynnissä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Tervetuloa foorumille.

Veikkaan että JX alipainepumppuja on jossain riesaksi asti, itse olen laittanut useamman metallinkeräykseen kun eivät kenellekkään kelvanneet.

Biltema ja Motonet myyvät noin 50€ maksavia aurinkokennopuhaltimia, joilla saa kummasti ilmaa vaihtumaan. Umpparissa on noi pellissä olevat kidukset, jos sisäpuolella on vaneriverhoilu, ota se irti ja tutki saatko niitä hyödynnettyä esim jollain pikkupuhaltimella.

Isokuulaisia vetoniveliä saa kohtuu hinnalla Tölkkikaupasta
Netissä olevat ETKA-kopiot auttavat varaosien löytymistä. Varaosanrolla löytyy usein osa googlen avulla tai esim ebaysta
Avatar
Ilmari
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 222
Liittynyt: 23.10.2018 13:05
Paikkakunta: Joensuu

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Minulla on 2kpl juurikin noita Bilteman aurinkokennotuulettimia katossa. Noissa on akkuna sormiparisto. Lisäksi löytyy virtakytkin ja kaksivaiheinen tehonsäätö. Eli voit pitää pois päältä päiväsaikaan ja ladata akun täyteen, ja tuulettaa yöaikaan. Pienemmällä teholla virta riittää suurin piirtein aamuun, ja äänikään ei suuremmin häiritse nukkumista. Hyvä systeemi, mutta luulen että todella kylmissä tai kosteissa olosuhteissa ei välttämättä riitä poistamaan kaikkea kosteutta. Mutta ei nuo sinänsä kummoista auringonpaistetta vaadi toimiakseen vaan ihan perus pilvinen Suomen kesä riittää. Juurikin nyt köllöttelen Planarin lämmittämässä kontissa ja tuulettimet pyörii :D
Lahjattomat harjoittelee. Eli minä.
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

Hyviä vinkkejä ja linkkejä. Kiitos!

Tein pienen koeajon ilman alipainepumpun letkua ja jarruista huomasi, että nyt tehostus puuttuu kokonaan vaikka aikaisemminkin tehostus oli aika vaatimaton.


Avasin verhoiluvanerit moottorikorokkeen molemmilta puolilta ja kuskin puolelta löytyi valmiiksi rälläköity aukko. Apparin puoleltakin löytyi melkein kokonaan auki sahattu neliskanttinen reikä, joka irtoaisi muutaman sentin pituisella leikkausoperaatiolla.

Minulla on jemmassa muutama iso 24V laitetuuletin, jotka on tosi hiljaisia pienemmillä jännitteillä. Voisin kokeilla laittaa yhden sellaisen sinne taakse kuskin puolelle ja katsoa riittääkö. Korvausilman otan vaikka rakosellaan olevasta etuikkunasta. Säästyy katon puhkaisulta.


60Ah hupiakku tuli apukuskin penkin alle. Apukäynnistimen ja kompressorin yhdistelmä tuli kuskin penkin alle. En ole vielä tehnyt kytkentöjä.

Erotusrele tulee hupiakun ja starttiakun väliin. Mulla T5:ssä hupiakulle menevässä johdossa erotusreleen lisäksi automaattisulake ja meinaan laittaa sellaisen myös tuohon kunhan saan sellaisen hommattua. Aina välillä invertterin kanssa yli 1000W kuormalla se napsahtaa.


Loma alkaa olla lopussa ja ensi viikolla luvassa ensimmäinen tölkkiyö, kun ajelen Tampereelle pariksi päiväksi.

T5:ssä yöpyessä mulla on ollut 1000/2000W termostaatilla varustettu 230V lämmitin (työpaikan parkissa tolppapaikalla). Takaosan liukuikkuna rakosellaan on nukkunut ihan kivasti vielä -20C pakkasilla. Mulla on helposti pää kipeä aamulla, jos ei ole yhtään ilmanvaihtoa. Ehkä sähkölämmittimen hehkuva vastus syö myös happea sieltä umpinaisesta tilasta. Vielä pitäisi olla sen verran lämmintä, että pärjää makuupussin kanssa T3:ssa ilman lämmitintä.


Oheislaitteiden kytkentä tulee olemaan 1, 2, 1+2, OFF -kytkimen kautta, jolla voidaan valita kumpaa akkua käytetään. 1+2 asento ohittaa erotusreleen.

Tuon kytkimen kautta tulee aluksi takatilan tuuletin, pieni invertteri, tupakansytytin, usb laturit, radio ja lisäpitkät. Kytkin valitsee samalla minkä akun jännitettä mittari näyttää.
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
Joker
AktiVWisti
Viestit: 609
Liittynyt: 28.02.2012 12:44

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja Joker »

Kokeile vaan tuota puhallinratkaisua, toimiessaan oiva ratkaisu, mutta varoitan että "kaikki" koneen käryt, savut, hajut jne nousee niitä kuiluja pitkin ylös.
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

Korjasin tänään alipainepumpun laittamalla hajonneen liittimen tilalle messinkisen letkuliittimen. Suoraan pumpulta mitattuna näyttää nyt 700 mbar.

Vanha liitin oli tosi tiukassa, joten vedin rälläkällä päältä neljään osaan, revin ylimääräiset metallit irti ja materiaalia jäi tosi tiukkaan sinne kannen reikään. Siellä reijän puolivälissä on pykälä, joka estää liittimen nousemisen irti kannesta. Helpoimmalla olisi päässyt poraamalla heti alakautta sopivan kokoisella terällä.

Uusi liitin on nyt likistetty kolmella pultilla kantta vasten. Porasin reijät, kierteytin, laitoin liittimen alle tiivisteeksi ensin ulommaksi kupariprikan ja sisemmäksi vielä o-renkaan. Pelkkä prikka olisi varmaan riittänyt. Melko karu toteutus, mutta koottu autotallin laatikoista pengotuista osista ja tuntuu toimivan.
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

AT5nok kirjoitti: Umpparissa on noi pellissä olevat kidukset, jos sisäpuolella on vaneriverhoilu, ota se irti ja tutki saatko niitä hyödynnettyä esim jollain pikkupuhaltimella.
RG1234 kirjoitti:Avasin verhoiluvanerit moottorikorokkeen molemmilta puolilta ja kuskin puolelta löytyi valmiiksi rälläköity aukko. Apparin puoleltakin löytyi melkein kokonaan auki sahattu neliskanttinen reikä, joka irtoaisi muutaman sentin pituisella leikkausoperaatiolla.
Joker kirjoitti:Kokeile vaan tuota puhallinratkaisua, toimiessaan oiva ratkaisu, mutta varoitan että "kaikki" koneen käryt, savut, hajut jne nousee niitä kuiluja pitkin ylös.
Takakulmien ilmanvaihtokanavia ei kannata kyllä käyttää tavaratilan ilmanvaihtoon Jokerin mainitsemien käryjen takia. Näköjään tuo sinun Tölkki on ollut joskus ikkunapaku, näyttäisi ainakin että ikkuna-aukot olisi peitetty pellillä.

Alkuperäisessä umpparissa on nuo aikaisemmin mainitsemani ilman vaihtoaukot takimmaisten ikkunoiden paikalla.
Kuva
Kuva
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

Jep. Tuo on ollut alunperin ikkunamalli. Ikkunat on minulla kyllä tallessa, jos alkaa umpikoppi ahdistaa.

Vedän nuo valmiit kuiluun johtavat aukot toistaiseksi tukkoon ja menköön ensimmäinen yö etuikkuna raollaan.

Äsken mallailin kahta riippumattoa tavaratilaan. Hyvin näkyy mahtuvan, kun pistää niiden molemmista päistä narut lyhyiksi. Mukavaa oli köllötellä. Kolmaskin riippumatto mahtuisi tarvittaessa helposti. Pitää kehitellä kunnolliset silmukat tai koukut ripustamista varten. Nyt oli vain joihinkin korissa oleviin aukkoihin pujotettu s-koukkuja. Ei tuntunut kovin luotettavalta ratkaisulta, kun koukku voi pyörähtää helposti väärään asentoon.

Tänään korjasin yhden polttoainevuodon. Vuoti dieseliä polttoainesuodattimen päältä, kun kone oli käynnissä. Musta mutikka heilui helposti sokan alla kun siihen vähän koski ja välistä tihkutti. Avasin sokan, otin mutikan irti ja lisäsin sopivan o-renkaan sinne väliin niin loppui vuotaminen. Ehkä edellinen omistaja oli hukannut tiivisteen. Kuvassa mutikka irrallaan. Ilmeisesti dieselin paluuliitäntä. Mutikan alla oli pyöreä metallilevy joka napsahti, kun otin sen sormiini. Metkaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
vesku
AktiVWisti
Viestit: 161
Liittynyt: 29.03.2012 08:55

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja vesku »

Tuolla välissä ei kuulu olla mitään napsuvaa metallilevyä. Tuossa "mutikassa" pitäisi olla putkimainen osa, joka työntyy tuonne suodattimen sisään ja sen ympärillä o-rengas, joka tiivistää "mutikan" suodattimeen.
Villi veikkaus. että tuo reikä on tulpattu jostain syystä ("mutikka" hajonnut). Tuon "mutikan" tarkoitus on kierrättää paluudieseliä suodattimeen takaisin. Kun aine suodattimesta vähenee, niis sitten imetään tankista hieman lisää.
Uusia ehjiä "mutikoita" saa kaikista dieselhuolloista edullisesti. Taitaa jopa kaikkien ihannoimasta Motonetistäkin?

Tuossa on kuva
https://i.ebayimg.com/images/g/vmkAAOSw ... s-l300.jpg
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

vesku kirjoitti: Taitaa jopa kaikkien ihannoimasta Motonetistäkin?
Tuskin Motonettia kukaan ihailee, mutta eräs Motonetin ex työntekijä on auttanut tölkkiyhteisöä aika paljon etsimällä esim vaihtoehtoisia varaosia muista autoista
vesku
AktiVWisti
Viestit: 161
Liittynyt: 29.03.2012 08:55

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja vesku »

Napsuva metallilevy löytyy esim lämpöanturista, jolla turbon lisäpumppu käynnistyy. Siis bi-metallilevy.

AT5nok: ihannointi on sarkasmia olisi ehkä tarvinnut hipsukat ("ihannoimasta"). Itsellä "hieman" huonoja kokemuksia.
Tämä tästä, ei kannata muodostaa asian puinnista uutta viestiketjua.
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

Kiitos vesku! Täytyy hommata uusi ehjä "mutikka".

Aiemmista suunnitelmista poiketen tulinkin Tampereen seudulle päivän aikaisemmin. Nyt on yksi tölkkiyö takana ja hyvin meni. Riippumatto osoittautui mukavaksi. Otin pojan elämysmatkalle.

Askartelin yhden pisteen väliseinään ylös keskelle Bilteman veneilytarvikkeesta. Tarkoitus on laittaa väliseinään vielä kaksi samanlaista lisää ja kaksi tai kolme takaluukun aukon yläpuoliseen vaakapalkkiin. Kiinnityspisteitä voi käyttää tarvittaessa johonkin muuhunkin.

Sellainen outo juttu tapahtui myös, että tupakansytytin, kello ja sisävalot pimeni ja kello pysähtyi. Ainakin ohjaamossa olevat sulakkeet on kaikki ehjiä. Kuulostaako tutulta vialta kenellekkään?
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

RG1234 kirjoitti:Sellainen outo juttu tapahtui myös, että tupakansytytin, kello ja sisävalot pimeni ja kello pysähtyi. Ainakin ohjaamossa olevat sulakkeet on kaikki ehjiä. Kuulostaako tutulta vialta kenellekkään?
Kolmas sulake vasemmalta, 15A. Noi kaikki luettelemasi toiminnot ovat sen sulakkeen takana.
Automaattisulake sille paikalle, se on ainakin itselläni useimmin kärähtävä sulake.

Kuva

Kiinasta eBayn kautta reilun 2€ / kpl postikuluineen
Avatar
RG1234
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 53
Liittynyt: 21.07.2019 05:08
Paikkakunta: Kemiö

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja RG1234 »

AT5nok kirjoitti: Kolmas sulake vasemmalta, 15A. Noi kaikki luettelemasi toiminnot ovat sen sulakkeen takana.
Kiitos! Oikeassa olet.

Täytyy tunnustaa, että jäi tuo sulake tarkastamatta. Paikalla ollut 20A:n sulake oli niin erikoisen näköinen, että en tunnistanut sitä sulakkeeksi ollenkaan. En muista ennen nähneeni tuollaista. Luulin sitä vain suojatulpaksi siihen sulakkeen paikkaan, kun sulakkeen paikalla törrötti vain kaksi muovitappia. Aika noloa... Nyt tietää senkin.


Kävin eilen tammerdieselistä kysymässä dieselsuodattimen mutikkaa, mutta ohjasivat merkkiliikkeen puoleen. Oli niin kiire mennä lunastamaan valorautaa, että jäi merkkiliikkeessä käyminen toiseen kertaan.

Nyt olisi intin T3 ambulanssin valo-/nautarauta odottamassa asennusta. Kylkiäisenä tuli pari Boschin kantikasta lisävaloa. En löytänyt niistä vielä referenssilukemaa. Täytyy tutkia töiden jälkeen paremmin.

Käsittääkseni näissä vanhemmissa autoissa valorautapolitiikka on sallivampaa kuin uusissa? Eno sai ainakin jättää karjapuskurin omaan t5 matkailuambulanssin muutoskatsastuksessa. Katsastusmies vaan sanoi suullisesti, että joku lamppu pitäisi olla kiinni raudassa.


Tampereen reissu meni loistavasti. Auto toimi moitteetta. Käsiä nousi vastaantulevilta, auto sai monia kehuja parkkipaikoilla jne. Kolleega tuli jopa käsi ojossa onnittelemaan hyvän autohankinnan johdosta (hän käy töissä -87 2WD tölkillä ).

Yksi negatiivinen asia tapahtui, kun Hatanpään valtatiellä vastaan tullut mopoilija ajoi vahingossa rotvallin reunaan ja kaatui. Jäi kai ajaessa katsomaan tölkkiä eikä katsonut eteensä. :roll:
T3 Syncro 1.6TD -88
T5 Transporter Shuttle 1.9TDI -06
vesku
AktiVWisti
Viestit: 161
Liittynyt: 29.03.2012 08:55

Re: T3 Syncro -88 1.6TD

Viesti Kirjoittaja vesku »

Kävit K-supermarketissa meidän kylillä. Auto oli parkissa parkkipaikan nurkassa. Kerkisit lähteä ennenkuin tulin kaupasta pihalle. Hämeen Diesel olisi ollut matkan varrella, josta olisit saanut "mutikan"
Vastaa Viestiin