Entinen käyttis ja nykyinen Museopeli

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Vastaa Viestiin
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Nyt puhutaankin pelkästään etuperästä takana ei kenenkään mukaan kuulu olla niitä enkä ole koskaan nähnyt.
Viimeksi muokannut Osku, 26.03.2020 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja dmn »

Aika monen syncron kokemuksella olen noita löytänyt vain lukollisista.
< 15kWh/100km
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Joo siis vähän vastaava kokemus mullakin tosin Saksalaiset väittää toisin niiden mukaan kaikissa kuulu olla edessä ja kuulema osaohjelmatkin niin väittää poikkeuksetta.
Itse en tiedä.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Luulin jo laittavani tän sisään tällä keralla mutta ei, vielä unohtui että vetotankojen puslien sisään menevät holkit puuttu sitten puuttu vielä vetarin prikat ja poikki palkki unohtu myös ottaa mukaan. Joten ei tällä kertaa mutta lähestyy asennus
Niin ja sitten vielä unohtui alipaine kellon kansi ja kallistuksenvakaaja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Nyt sai välijäähy väriä saksan foorumin mukaan RAL5002 olis kuulema oikein niin sillä mentiin, näytti siltä että mun osia olis maalailtu jo uudestaan niin niistä ei viisastunut.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Fixailen näitä mootorin suoja peltejä ja ihmettelin kuuluuko tässä pelissä olla toi taivutus siinä keskellä vai onko vaan jonkun korjaajan poistaivuttama ja taikaisin taivuttama? Nyt se pitäs oikasta jos sen kuulu olla suora, maalattuna se on sitten ikävämpi taivutella. Mutta oli jotenkin niin selkeä muoto että mietin väistääkö esim pakoputken jotenkin?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
mäkikärry
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 02.07.2019 21:58

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja mäkikärry »

Mä hommasin vähän aikaa sitten tiilitehtaalta ton orkkiksena ja näytti tältä:
https://aijaa.com/EICVoJ
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Jännä että niillä on vain tuo yksi pelti ei loppuja vai olinko sokea?
mäkikärry
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 02.07.2019 21:58

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja mäkikärry »

Juu en mäkään ole sieltä muita löytäny. Ja noikin siellä vähissä.
ketsa
AktiVWisti
Viestit: 667
Liittynyt: 23.02.2012 21:12

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja ketsa »

Komeeta voimalinjan osakokopnpanoa pukkaa. Peukku ylös!
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Ihmettelin tuota Oetingerin välijäähyn muutoksia ja manuaali näytti tällazen kuvan ohitus putkesta ja mua on ihmetyttänyt tuon toiminta periaate, jos oikein ymmärän se oikasee ohjauksen suoraan imupuolelle. En tiedä laskeekose pillin koon varaan vai onko tossa joku säätö ventiili vai mitä ne on ajatellu?
Koska toisaalla ne meinas että kun ruuvaa 4 kiekka ylä venasta ja ton modauksen niin ahtojen pitäs nousta n. 0.9-1 bariin. Tosin jääks se kaikki ylävenan varaan ja miksi sitten tuo ollenkaan?
Tota letkua ei ole mutta kumimutkassa on toi reikä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja dmn »

Tuollaisen virityksen muistan kyllä hämärästi yhdestä purkamastani Oettingeristä. Idea lienee vaan "bleedata" hukkaportille menevää painetietoa, eli nostaa ahtoa.
< 15kWh/100km
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Siis näin vähän itsekin päätelin mutta kontrolli vaikuttaa aika karkealta.
Ja onko se pelkkä letku ja banjopää vai onko siinä joku paine ventiili itsessään?
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja dmn »

Kyllä tuollainen kontrolli toimii ihan hyvin. Mulla oli turbotetussa T4:ssa turboon menevässä letku sellaista sinistä paineilmaputkea johon aina tein tarvittaessa 0.5mm reiän kunnes sain sopivat ahdot. Ahtimessahan oli 0,3bar kello.

Miten tuo mahtoi olla asennettu, olisko ollut tuplabanjopultti?
< 15kWh/100km
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Joo siis niin väiti oetingrin raamattu että pitäisi asentaa mukana tulleella pultilla uusi letku kuvan mukaan. Mutta ei siinä hirveesti kerrottu millanen letku ja pulti on kyseessä joten vois olle esim pelkkä letku ja tuplabanjopulti ja banjo, voi olla myös jotain muuta.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

"Kyllä tuollainen kontrolli toimii ihan hyvin. Mulla oli turbotetussa T4:ssa turboon menevässä letku sellaista sinistä paineilmaputkea johon aina tein tarvittaessa 0.5mm reiän kunnes sain sopivat ahdot. Ahtimessahan oli 0,3bar kello."

Nyt vaan ei haluais jotain puhki pommitettua letkua ja toi paikka on aika ikävä ropata vaihtelemalla osia kun saa kasaan. Eli pitää varmaan soitella Oetingerille ja kysellä onko niillä tarkempaa näkemystä letkun kooksi vai ahtaako se vaan riitämiin ja hukka ylimääräiset ylhäältä imusarjan ventiilistä koska sitä hän säädetään ohjeessa myös neljäkiekka tiukemalle.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Tänään olen kuivajää puhaltamassa pohjaa, puolet tehty ja löytynyt yksi peukalon pään kokoinen reikä.
Lähes täydllinen alkuperäinen maali koko pohjassa jäljellä. Ja pintaruostettakin niin vähän että jää varmaan pohja maalille.
Pistä kuvia enemmän kun kaveri saa sen valmiiks.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Osku, 30.03.2020 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Pari lisä kuvaa homman etenemisestä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Ja ainoa reikä joka löyty oli tämä kuskinpuolen "Akku hyllyssä eli helppo fixata.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Ja tämmöstä jälkeä, että on se perkele puolmiljoona ajetuks terve!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Osku, 30.03.2020 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin