Entinen käyttis ja nykyinen Museopeli

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Vastaa Viestiin
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Ja silti koska se on Oettinger IC sielä on enemmän letkua ja lisävesipumppu.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Nyt tuli Oettngerilta tarrat tohon pitää katsoa onko hopea vai musta parempi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Kumpi nyt sitten on prempi toi musta wai toi hopea, se musta on omasta melesta hieman brutaali ja hopeat taas ei ole ihan samaa sävyä noiden 4WD merkkien kanssa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
ketsa
AktiVWisti
Viestit: 667
Liittynyt: 23.02.2012 21:12

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja ketsa »

Musta ehkä tulee vähän silmille, mutta eikö tarkoitus tarralla olekkin korostaa kyseistä valmistajan osasarjaa, eli ääni mustalle :)
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
syvakma1
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 64
Liittynyt: 28.10.2019 12:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja syvakma1 »

Jättäisin laittamatta sekä ulkonäön takia että siksi ettei virittäminen paljastu etukäteen viivalle astuvalle haastajalle.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Mulla on tossa Oettingerin palikoiden jälkeenkin reilustivähemmän kuin ALH tölkissä ja siinä ei ole merkkejä joten ei tällä ketään kiusata vaan ALH tölkillä. Tämä on museoauto ja oettingerin kamat nosti aikoinaan sen 90 hevosvoimaan joten se pysyy liikenteenmukana mutta siinä kaikki. Ulkonäössä mietin jo noita 4WD ja syncro tarroja mutta tollasiahan Volkkari ja oettinger niihin aikoinaan liimas.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja nykyinen Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Nyt tätä on tullu ajeltua vähän enemmän ja eka 2000km on toiminut moitteetta, ostin myös matkaan Bilteman kompressori kaapin ja se oli hyvä vekotin voin suositella. Itsekin ostin suositusten perusteela kun kaveri oli ostanut samanlaisen mutta pienemmän.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja nykyinen Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Toi Bilteman jääkaapi toimii tosi hyvin pisin mitä se nyt on helteillä pörränyt on 36h yhtäsoittoa ja sen jälkeen lähti auto mukisematta käyntiin ja koko aika 5 celsius kaapissa. Akkuna 62 Ah yksi kpl.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vastaa Viestiin