Pritschenwagen 16"
Re: Pritschenwagen 16"
Jees, aamukahvit tulilla.. Yön tuli vettä ripotellen, muistin jopa yöllä käydä laittamassa muovipussin moottorin ilmanottoon, jonka olin siirtänyt lavalle... toivotaan että siellä putkissa ei montaa litraa ole Naapuriteltassa valittelivat että oli kylmä yö, musta oli ihan ok kun pysty kalsareillaan nukkumaan
Eli liukasta keliä tiedossa, tänne paikan päälle kun oikaistiin Garminin neuvomaa pikkutietä (jota ei kyllä olis H-autolla välttämättä tullu mieleenkään ajaa) nähtiin jo varmaan 10 rastia, että eiköhän hyväksytty suoritus ainakin saada!
< 15kWh/100km
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7678
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Pritschenwagen 16"
Johan on Pritschen muuttunut edellisistä kuvista
Re: Pritschenwagen 16"
Tää on siis huoltoauto (johon meillä ei oo kuskia saatu nakitettua), mutta kaiken varalta ...
< 15kWh/100km
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: Pritschenwagen 16"
Pitäähän se varaosa-auto olla mukana
Re: Pritschenwagen 16"
Jep. Ekalla pätkällä rupes kytkin luistaa, joten nyt olis kiire löytää varaosaa euran/rauman jne lähistöltäDehlerProfivaari kirjoitti:Pitäähän se varaosa-auto olla mukana
< 15kWh/100km
Re: Pritschenwagen 16"
Kokista kytkinkoppaan Löytyikö osaa?dmn kirjoitti:Jep. Ekalla pätkällä rupes kytkin luistaa, joten nyt olis kiire löytää varaosaa euran/rauman jne lähistöltäDehlerProfivaari kirjoitti:Pitäähän se varaosa-auto olla mukana
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Pritschenwagen 16"
Kokistemppu kokeiltiin heti ekana, ei auttanut..TT| kirjoitti:Kokista kytkinkoppaan Löytyikö osaa?dmn kirjoitti:Jep. Ekalla pätkällä rupes kytkin luistaa, joten nyt olis kiire löytää varaosaa euran/rauman jne lähistöltäDehlerProfivaari kirjoitti:Pitäähän se varaosa-auto olla mukana
Mutta kun pidettiin täällä basecampissa kunnon kahvihetki ja ongelma oli itsestään korjautunut
Parilla pätkällä kyllä kytkin oli aika kovilla, harmi että tällä miehistöllä kuvien ottaminen oli vähäistä.
675 pistettä tuli omien laskujen mukaan, katotaan mihin se riittää.. Peliaika loppuis vasta kuudelta, mutta ei enää jaksanut innostaa rämpiminen tuolla maavaralla..
< 15kWh/100km
Re: Pritschenwagen 16"
Hienosti vedetty, ilmeisesti syncrolla pärjää hyvin mukana?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7678
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Pritschenwagen 16"
Olisi liian tylyä voittaa ensimmäisellä kerralla.
Re: Pritschenwagen 16"
Offipalstalla olleiden tietojen mukaan tulitte kahdeksanneksi, selvällä erolla seuraavaan. Ei millään tapaa huono aloitus!
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Pritschenwagen 16"
Jeps, ja tuo edeltävä maastoautokin (jeeppi) oltais selätetty jos oltais tehty yks rastialue ajoissa.TT| kirjoitti:Offipalstalla olleiden tietojen mukaan tulitte kahdeksanneksi, selvällä erolla seuraavaan. Ei millään tapaa huono aloitus!
Tuli paluumatkalla mieleen, että pitäisköhän lainata 181:n koria veljeltä ja rakentaa siihen syncron etuperistä + 930 nivelistä customit akselit molempiin päihin max maavaralla. Ja etuperien väliin vaikka jostain 80-luvun volkkarista kone+automaatti kemppilukolla. Sais kookkaat renkaat ihan päihin järkevän kokoista koria ja lopputulos oli tehty kuitenkin muista poikkeavalla tavalla.
Jaa.. vai pitäiskö ruveta sittenkin väsäämään schwimmwagenin 2010-luvun versiota .
< 15kWh/100km
Re: Pritschenwagen 16"
Viskohan tuosta nyt antautui osittain tölkkisafarireissulla, pystyy hienosti maantiellä ajamaan ja liikennevaloistakaan ei jaksa sutia lähdöissä (karheella jäällä siis), mutta maastosssa ei jaksa etupyöriä ruovittaa. Taidan tähän kokeilla seuraavaksi vwharrastaja-mallin kytkettävää nelivetoa, vaikka tuossa mielestäni hieman syncron idea kärsii kun ei ole jatkuvaa nelivetoa.
Seuraavana projektina tuon 2.5tdi tekniikan lusikointi paikoilleen ja voimansiirron eheytys. Sitä ennen Caravelle kuntoon, että ei joudu ilman syncroa talvea olemaan.
Seuraavana projektina tuon 2.5tdi tekniikan lusikointi paikoilleen ja voimansiirron eheytys. Sitä ennen Caravelle kuntoon, että ei joudu ilman syncroa talvea olemaan.
< 15kWh/100km
Re: Pritschenwagen 16"
Jos tuohon de-coupleriin päädyt, niin juuri tilasin reilumman satsin visco-litkuja. Tulee myös kytkimen kanssa käytettäväksi tarkotettua jäykempää lientä.dmn kirjoitti:Viskohan tuosta nyt antautui osittain tölkkisafarireissulla, pystyy hienosti maantiellä ajamaan ja liikennevaloistakaan ei jaksa sutia lähdöissä (karheella jäällä siis), mutta maastosssa ei jaksa etupyöriä ruovittaa. Taidan tähän kokeilla seuraavaksi vwharrastaja-mallin kytkettävää nelivetoa, vaikka tuossa mielestäni hieman syncron idea kärsii kun ei ole jatkuvaa nelivetoa.
Seuraavana projektina tuon 2.5tdi tekniikan lusikointi paikoilleen ja voimansiirron eheytys. Sitä ennen Caravelle kuntoon, että ei joudu ilman syncroa talvea olemaan.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Pritschenwagen 16"
Jäikös sulla noita litkuja yli? Ja minkälaisia spekseiltään? "vakio" 100 000cSt vai jämäkämpää (RC kaupoista muuten saa 300 000cSt tavaraa hyllystä, käytetään vissiin iskareihin).
Nyt testin vuoksi sipulileikkurit alla, näähän on 31" kehältään mutta näyttävät melko vaatimattomilta alla (mutta oikeastaan paremmat ajaa kuin uraherkät 31x10.50 kumit), kaivautuvat helposti "pehmeään" 50x50mm soraan:
Nyt testin vuoksi sipulileikkurit alla, näähän on 31" kehältään mutta näyttävät melko vaatimattomilta alla (mutta oikeastaan paremmat ajaa kuin uraherkät 31x10.50 kumit), kaivautuvat helposti "pehmeään" 50x50mm soraan:
< 15kWh/100km