Pritschenwagen 16"

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3090
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja dmn »

Kuva
Jees, aamukahvit tulilla.. Yön tuli vettä ripotellen, muistin jopa yöllä käydä laittamassa muovipussin moottorin ilmanottoon, jonka olin siirtänyt lavalle... toivotaan että siellä putkissa ei montaa litraa ole :) Naapuriteltassa valittelivat että oli kylmä yö, musta oli ihan ok kun pysty kalsareillaan nukkumaan :)

Eli liukasta keliä tiedossa, tänne paikan päälle kun oikaistiin Garminin neuvomaa pikkutietä (jota ei kyllä olis H-autolla välttämättä tullu mieleenkään ajaa) nähtiin jo varmaan 10 rastia, että eiköhän hyväksytty suoritus ainakin saada!
< 15kWh/100km
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7678
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Johan on Pritschen muuttunut edellisistä kuvista :roll: :roll: :roll:
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3090
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja dmn »

Tää on siis huoltoauto (johon meillä ei oo kuskia saatu nakitettua), mutta kaiken varalta ...
< 15kWh/100km
Avatar
SyncroVWaari
JäynäVWaari
Viestit: 1696
Liittynyt: 05.03.2012 19:52
Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja SyncroVWaari »

Pitäähän se varaosa-auto olla mukana ;)
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3090
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja dmn »

DehlerProfivaari kirjoitti:Pitäähän se varaosa-auto olla mukana ;)
Jep. Ekalla pätkällä rupes kytkin luistaa, joten nyt olis kiire löytää varaosaa euran/rauman jne lähistöltä
< 15kWh/100km
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja TT| »

dmn kirjoitti:
DehlerProfivaari kirjoitti:Pitäähän se varaosa-auto olla mukana ;)
Jep. Ekalla pätkällä rupes kytkin luistaa, joten nyt olis kiire löytää varaosaa euran/rauman jne lähistöltä
Kokista kytkinkoppaan ;) Löytyikö osaa?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3090
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja dmn »

TT| kirjoitti:
dmn kirjoitti:
DehlerProfivaari kirjoitti:Pitäähän se varaosa-auto olla mukana ;)
Jep. Ekalla pätkällä rupes kytkin luistaa, joten nyt olis kiire löytää varaosaa euran/rauman jne lähistöltä
Kokista kytkinkoppaan ;) Löytyikö osaa?
Kokistemppu kokeiltiin heti ekana, ei auttanut..

Mutta kun pidettiin täällä basecampissa kunnon kahvihetki ja ongelma oli itsestään korjautunut :)
Parilla pätkällä kyllä kytkin oli aika kovilla, harmi että tällä miehistöllä kuvien ottaminen oli vähäistä.

675 pistettä tuli omien laskujen mukaan, katotaan mihin se riittää.. Peliaika loppuis vasta kuudelta, mutta ei enää jaksanut innostaa rämpiminen tuolla maavaralla..
< 15kWh/100km
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja TT| »

Hienosti vedetty, ilmeisesti syncrolla pärjää hyvin mukana? :)
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7678
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Olisi liian tylyä voittaa ensimmäisellä kerralla. ;)
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja TT| »

Offipalstalla olleiden tietojen mukaan tulitte kahdeksanneksi, selvällä erolla seuraavaan. Ei millään tapaa huono aloitus!
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3090
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja dmn »

TT| kirjoitti:Offipalstalla olleiden tietojen mukaan tulitte kahdeksanneksi, selvällä erolla seuraavaan. Ei millään tapaa huono aloitus!
Jeps, ja tuo edeltävä maastoautokin (jeeppi) oltais selätetty jos oltais tehty yks rastialue ajoissa.

Tuli paluumatkalla mieleen, että pitäisköhän lainata 181:n koria veljeltä ja rakentaa siihen syncron etuperistä + 930 nivelistä customit akselit molempiin päihin max maavaralla. Ja etuperien väliin vaikka jostain 80-luvun volkkarista kone+automaatti kemppilukolla. Sais kookkaat renkaat ihan päihin järkevän kokoista koria ja lopputulos oli tehty kuitenkin muista poikkeavalla tavalla.

Kuva

Jaa.. vai pitäiskö ruveta sittenkin väsäämään schwimmwagenin 2010-luvun versiota .
< 15kWh/100km
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3090
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja dmn »

Viskohan tuosta nyt antautui osittain tölkkisafarireissulla, pystyy hienosti maantiellä ajamaan ja liikennevaloistakaan ei jaksa sutia lähdöissä (karheella jäällä siis), mutta maastosssa ei jaksa etupyöriä ruovittaa. Taidan tähän kokeilla seuraavaksi vwharrastaja-mallin kytkettävää nelivetoa, vaikka tuossa mielestäni hieman syncron idea kärsii kun ei ole jatkuvaa nelivetoa.

Seuraavana projektina tuon 2.5tdi tekniikan lusikointi paikoilleen ja voimansiirron eheytys. Sitä ennen Caravelle kuntoon, että ei joudu ilman syncroa talvea olemaan.
< 15kWh/100km
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja TT| »

dmn kirjoitti:Viskohan tuosta nyt antautui osittain tölkkisafarireissulla, pystyy hienosti maantiellä ajamaan ja liikennevaloistakaan ei jaksa sutia lähdöissä (karheella jäällä siis), mutta maastosssa ei jaksa etupyöriä ruovittaa. Taidan tähän kokeilla seuraavaksi vwharrastaja-mallin kytkettävää nelivetoa, vaikka tuossa mielestäni hieman syncron idea kärsii kun ei ole jatkuvaa nelivetoa.

Seuraavana projektina tuon 2.5tdi tekniikan lusikointi paikoilleen ja voimansiirron eheytys. Sitä ennen Caravelle kuntoon, että ei joudu ilman syncroa talvea olemaan.
Jos tuohon de-coupleriin päädyt, niin juuri tilasin reilumman satsin visco-litkuja. Tulee myös kytkimen kanssa käytettäväksi tarkotettua jäykempää lientä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3090
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Pritschenwagen 16"

Viesti Kirjoittaja dmn »

Jäikös sulla noita litkuja yli? Ja minkälaisia spekseiltään? "vakio" 100 000cSt vai jämäkämpää (RC kaupoista muuten saa 300 000cSt tavaraa hyllystä, käytetään vissiin iskareihin).

Nyt testin vuoksi sipulileikkurit alla, näähän on 31" kehältään mutta näyttävät melko vaatimattomilta alla (mutta oikeastaan paremmat ajaa kuin uraherkät 31x10.50 kumit), kaivautuvat helposti "pehmeään" 50x50mm soraan:
Kuva
Kuva
< 15kWh/100km
Vastaa Viestiin