Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Avatar
Hanttapuli
AHUttaja
Viestit: 2613
Liittynyt: 25.04.2013 20:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »

Hyvältä näyttää!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

Hanttapuli kirjoitti:Hyvältä näyttää!
Ei.. korkealta se näyttää :D
Mutta kyllä joo paremmalta kun 4x4 lookissaan aikaisemmin.
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7679
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

mkm kirjoitti:hyvin jakso biltsun 24l 2hp kompurankin tuon maalausurakan..
Minulla on kärähtänyt jo kaksi noita "biltsun" kompuroita, pitää maanantaina tutkia, onko nykyisen takuu voimassa. Ei kestä pitkää käyttöä. Ekä kärähti "Typen" pohjaa massatessa ja tämä nykyinen "Simon" pohjaa putsatessa... turhanpäiväisiä leluja, jotka ei kestä käyttämistä!!!
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

T3Syncro kirjoitti:
mkm kirjoitti:hyvin jakso biltsun 24l 2hp kompurankin tuon maalausurakan..
Minulla on kärähtänyt jo kaksi noita "biltsun" kompuroita, pitää maanantaina tutkia, onko nykyisen takuu voimassa. Ei kestä pitkää käyttöä. Ekä kärähti "Typen" pohjaa massatessa ja tämä nykyinen "Simon" pohjaa putsatessa... turhanpäiväisiä leluja, jotka ei kestä käyttämistä!!!
Tuo oli eka kerta kun ko. kompuraa edes käytin (on se kuukauden ainakin saanut jo tutustua rauhassa talliin :D), mitähän tuossa olisi mennyt, kolmisen tuntia kaikkiaan ja koko ajan oli kyllä päällä, vaan en mä nyt usko että 129e:llä voi ihan ammattivehkeitä saadakkaan, toivottavasti kestää mun puuhastelut.
Toivotaan että kestää vielä talvivanteiden maalauksen, sittenhän toi on jo hintansa haukkunut takas jos vertaa mitä tehdyt hommat ois maksanu teetettynä.
Jos on oikeasti joku homma jossa tarvitaan voimaa ja pitkäaikasta paineilmaa niin taidan mennä tekemään firman pajalle missä on ihan ruuvikompura puhkumassa.

Muuten, jos joku halajaa niin ois ylimääräsenä nyt T4 takajouset, sinisellä täpällä ihan ok kuntoset (pl maalien kuoriutuminen). Noutaa saa, mitään ei tarvi maksaa, pakkaileen ja lähetteleen en jaksaisi alkaa.
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

Takaikkuna sai verhot, kiitokset tästä anopille joka pyöräytti pätkän kangasta ompelukoneessa, pitää alkuviikosta asennella kiskot/vaijerit ja verhot paikalleen.
Sen rullatummennusverho-hässäkän nakkasin anoppilan roskikseen, jailbarsit pitäis jostain askarralla kanssa takalasille.

Niinjoo, seuraavaan prokkikseen on jo ekat osat haalittu, tallissa olisi nyt kaksi riviä 3 istuttavia tölkkiin passeleita sikaosastopenkkejä ;)
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7679
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

mkm kirjoitti:Tuo oli eka kerta kun ko. kompuraa edes käytin (on se kuukauden ainakin saanut jo tutustua rauhassa talliin :D), mitähän tuossa olisi mennyt, kolmisen tuntia kaikkiaan ja koko ajan oli kyllä päällä, vaan en mä nyt usko että 129e:llä voi ihan ammattivehkeitä saadakkaan, toivottavasti kestää mun puuhastelut.
Toivotaan että kestää vielä talvivanteiden maalauksen, sittenhän toi on jo hintansa haukkunut takas jos vertaa mitä tehdyt hommat ois maksanu teetettynä.
Jos on oikeasti joku homma jossa tarvitaan voimaa ja pitkäaikasta paineilmaa niin taidan mennä tekemään firman pajalle missä on ihan ruuvikompura puhkumassa.
Minulla oli aikanaan "iso kompura", joka kesti käydä ongelmitta verkkovirraalla, tuotti paineilmaa useamman auton pohjan suojaamiseen ja moneen muuhun käyttöön, mutta kun muutin tänne "isolle kirkolle" aggregaattisähkön varaan, niin oli pakko hommata pienempi lelu kompura, kun tuli ostettua liian pieni aggregaatti, luotin aggregaattimyyjän ilmoittamiin lukuihin :(
Tehokkaampi aggregaatti hankintalistalla...
Bilteman aparaatti ei kestä pitkäaikaista käyttöä ja se pitkä aika on noin 10 - 15 min. Nyt lainassa kaverin kompura, jonka sain rempattua käyttökuntoon, sitä kun käyttää ylimääräisellä 50 l säiliöllä niin että, kun kompura lähtee käyntiin, antaa sen käydä ja täyttää säiliöt ja sitten taas suihkii sen aikaa kun ilmaa piisaa ennen seuraavaa käynistystä, niin tuntuu kestävän...

Pitää tuohon omaan koittaa vaihtaa 12V kompura, jolloin siitä saa reissu / offikäyttöön sopivan.
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 744
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja hillitty »

mkm kirjoitti:... jailbarsit pitäis jostain askarralla kanssa takalasille.
Mielenkiinnolla odottelen mistä jailbarsit kasaantuu. "Jostain" pitäs itsellekin kalterit väkertää vaan en oo keksinyt millasesta romusta lähtis koittaan.
mkm kirjoitti: Niinjoo, seuraavaan prokkikseen on jo ekat osat haalittu, tallissa olisi nyt kaksi riviä 3 istuttavia tölkkiin passeleita sikaosastopenkkejä ;)
Nonni eikun projektin esittelyä sitten kun penkeille on koti vai onko jo?
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7679
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Valmiita kaltereita kannattaa ehkä etsiä ex-T4-poliisiautoista tai niitä rakentaneilta firmoilta, esim verhoomo LOOK.

Yhdelllä foorumilaisellakin taitaa olla vihreä T4, jossa on kalterit takaikkunoissa...
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

hillitty kirjoitti:
mkm kirjoitti:... jailbarsit pitäis jostain askarralla kanssa takalasille.
Mielenkiinnolla odottelen mistä jailbarsit kasaantuu. "Jostain" pitäs itsellekin kalterit väkertää vaan en oo keksinyt millasesta romusta lähtis koittaan.
mkm kirjoitti: Niinjoo, seuraavaan prokkikseen on jo ekat osat haalittu, tallissa olisi nyt kaksi riviä 3 istuttavia tölkkiin passeleita sikaosastopenkkejä ;)
Nonni eikun projektin esittelyä sitten kun penkeille on koti vai onko jo?
Joo, en tiedä itsekkään mistä ne rakentaisi, pari ideaa pyörinyt katsotaan nyt mistä ne rakentelee.
Miekkataksin vermeet ei kelpaa (ihan jo muodon ja materiaalinkin osalta), eikä kelpaisi vaikka olisi isolla takaikkunalla ko. katiska mistä ottaa, tuo oman kamppeen ikkuna kun on muutenkin speciaali kokoinen.
Eli menee askarteluksi jostain ja jotenkin, kunhan joutaisi... uuden firman kimpussa nyt mennyt tehokkaasti aika.

Eipä ole penkeille kotia vielä, katsotaan nyt koska sellaisen saa hommattua sitten :)

Tänään kerkesi auton kimpussa häärästä sen verran että kilven taakse tulevan lisävalotelineen pulttasin+liimasin kiinni, nyt pysyy ellei leikkaa irti.
Valoiksi tulevat Ljusdalin 225mm kattilat xenon-sarjalla, toivottavasti noilla sit näkee, vähän piti puukottaa ja veistellä mutta hyvinhän nuo tuonne istuivat. Jospa tuota huomenna saisi sitten laitettua paikalleen ja äpösteltyä johdotukset.


edit3.9; kävin autokaupassa ja ihastuin... ts. Polyrooffi lähtee tänään kauppiaan pihaan seisomaan ja mä ajan himaan kevyt ka:lla. Harmi ettei löytynyt järkevää LT:tä, joutu ottaan vääränlaisella moottorilla olevan samoihin peltikuoriin pakatun kapineen. Siihen pitää askarella jatkohyttiä ja ties mitä jotta soveltuu napakasti omaan käyttöön, mutta katsellaan niitä sitten myöhempänä. JA toivotaan että tuo toimisi, jolloin panoksen ja harrasterahaston voisi suunnata siihen tölkkiin joka hakusessa niille penkeille jotka lepää autotallissa nyt ;)
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Vastaa Viestiin