Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

TT| kirjoitti:Niinhän siinä kävi että verotus vain nousee, ja ainoastaan henkilöautojen käyttövoimaveroa tiputettiin.
Jeps, näinhän tuo näytti menevän tosiaan. Naurettavaa sinänsä että eukon '04:nen 5hengen Touranin verot on muutaman kympin enemmän mitä 2 hengen pakun, mutta hei "Tilapäinen autovero, 55 vuotta, 1958-2013" joten mitäpä tuota nyt voi odottaakkaan :mrgreen:

Tilanteet muuttuu, on tässä potkittu uutta firmaa pystyyn ja firmalle tuli hankittua paku (joka alkuajatuksista poiketen ei ole vw...) ja tämän pätkin myyntiin samalla hetkellä, mutta kun tieto tuli että auto on hommattu, joskaan ei toivomusten mukainen T5:nen, niin läppäsin nettiautostakin tämän pois :D

Mutta itse autoprojekti ei pahemmin ole vielä edennyt, päivät menneet vanhassa duunissa vielä ja iltasella tehty paperihommia kaksin käsin, mitä nyt vähän sisustaa kerennyt verhoilla lisää.
Tällä hetkellä BIF2013:n vikaa iltaa viettämässä ja pokaalikin saatiin, ei siitä että toi katiska nätti ois, tai edes matala vaan kun vaivauduttiin paikalle pisimmältä :lol:
Mutta kun tulevaisuudessa käytössä siis on myös toinen paku jota voi käyttää koirien kanssa treeneissä kulkemiseen, se tarkoittaa sitä että highrooffia voi madaltaa ilman omantunnon tuskia, ei pelkoa kulkemisen rajoittumisesta metsäautoteillä ;)
Vielä tässä nyt vähän kahden vaiheilla mitä sitä ensi kesäksi pyöräyttäisi alle, periaatteessa noi nykyiset palluratkin menis, kumithan niissä on nyt tän kesän ajetut. Toisaalta, tuumaa tai kahta isompi peltivanne, taakse pikkaisen levitettynä ja sopivilla kumeilla tietty passais tontituksen kanssa paremmin, tai orkkis A8 -alurinkulat (mutta kun se kumi menee sitten niin nahkiaksi ja kun kuitenkin kilometrejä tulee ihan kiitettävästi, varmaankin ensi kesänä vielä tiuhempaan tahtiin kuin nyt).
Katsotaan nyt, onhan tässä aikaa.. eräs BIF:ssä ollut LT28 Westfalia kyllä antoi muutamia ideoita 8-)

Liukuoveen ja vastapuolelle tuli hommattua isot akkunat, takamulkeroiden tilalle ois täytepalat leikottuna, maalitkin ois hommattuna ja paineilmakompurakin tuli ostettua, maaliruisku on jo kohta puolivuotta odottanut tallin hyllyssä. Vielä kun olisi hetki aikaa askarrella, PITI ennen BIF:iä, mutta kun ei joutanut...
Viimeksi muokannut mkm, 27.07.2013 23:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7681
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

mkm kirjoitti:Tällä hetkellä BIF2013:n vikaa iltaa viettämässä ja pokaalikin saatiin, ei siitä että toi katiska nätti ois, tai edes matala vaan kun vaivauduttiin paikalle pisimmältä :lol:
Onnittelut pokaalista!!!

Itselläkin oli haaveena käydä Mikkelissä, kun on pari vuotta jäänyt väliin, mutta niin meni lomat, että jäi BIF ja Offitouri väliin tältäkin vuodelta :x
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 744
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja hillitty »

takamulkeroiden tilalle ois täytepalat leikottuna...
Mie en ihan käsittänyt mitä näillä mulkeroilla tarkoitetaan :D

Huomasin tämän myynnissä. Hyvä ettei kuitenkaan päässyt karkaamaan pihasta.
Sen olen itsekkin huomannut ettei tule mitään rakenteluista jossei saa rauhassa touhuta= pari volkkaria pitää olla.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7681
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

hillitty kirjoitti:Sen olen itsekkin huomannut ettei tule mitään rakenteluista jossei saa rauhassa touhuta= pari volkkaria pitää olla.
Volkkarit ovat laumasieluja, erityisesti Tölkit ja muut pakut... ;)
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

T3Syncro kirjoitti:
mkm kirjoitti:Tällä hetkellä BIF2013:n vikaa iltaa viettämässä ja pokaalikin saatiin, ei siitä että toi katiska nätti ois, tai edes matala vaan kun vaivauduttiin paikalle pisimmältä :lol:
Onnittelut pokaalista!!!

Itselläkin oli haaveena käydä Mikkelissä, kun on pari vuotta jäänyt väliin, mutta niin meni lomat, että jäi BIF ja Offitouri väliin tältäkin vuodelta :x
Ihmettelin kovasti että olimma muka kauimpaa saapuneita (kotimaa -sarjassa, ulkomaat-sarjassa pisimmän korren veti kaveri juniksella joka tuli Australiasta, rapiat 11tkm ajoa takana :D), mun mielestä Oulusta piti tulla paljon muutakin porukkaa ja Roista ja Kemistäkin, mutta tiedä sitten.
'Pojat' muuten tekivät uudem ME:n kuplan koneen kasauksessa, 1h23min59sek, tästä isot onnittelut kasaaja kolmikolle näin virtuaalisestikkin!

Joo ei mullakaan lomat osunu kohdilleen, kun on noita muitakin tapahtumia mitä kiertää mutta piti yksi lomaviikko pitää tynkänä ja sanoin pomolle että mökki varattu jo melkeen vuosi sitten että se on vähän niin kun päästävä...
Kuukauden päästä olisi sitten FVWA:n Kesäkauden Päättäjäiset Syötteellä, mutta sinne nyt ei kilometrejä tule kuin reilu sata joten perjantaina voi startata töiden jälkeenkin ja kerkee hyvin. Tosin, riippuu paljon tuon vaimokkeen työvuoroista miten päästään, vai käydäänkö vain päiväkseltään palloilemassa.
hillitty kirjoitti:
takamulkeroiden tilalle ois täytepalat leikottuna...
Mie en ihan käsittänyt mitä näillä mulkeroilla tarkoitetaan :D

Huomasin tämän myynnissä. Hyvä ettei kuitenkaan päässyt karkaamaan pihasta.
Sen olen itsekkin huomannut ettei tule mitään rakenteluista jossei saa rauhassa touhuta= pari volkkaria pitää olla.

Mulkerot = noi ns. takaikkunat, nuo sukellusveneen ulospäin pullottavat puolipallot :lol:
Joo, jos tää mahtuis autotalliin niin ei ahistais yhtään, no ei se kotio mahdu mutta talveksi sen saa tulevalle firmalle isoon halliin jos tarve vaatii. Tää firma-kuvio sekotti ihan kivasti pakkaa, mutta se on totta että aina pitäis olla jotain näprättävää, muuten lähtee järäki.

Ja hyvä tosiaan ettei mennyt kaupaksi (vaikka pari jannua koeajollakin kävikin ja jättivät tarjoukset jotka hylkäsin), nyt kun eka reissu ns. rehellisessä matkailuauto-käytössä niin voipi sen sanoa että onnistuneet muokkaukset tähän asti.
Yläsängyn kun saa asennettua paikalleen niin tuolla yöpyy kaksi aikuista ylhäällä ja kaksi lasta alhaalla (tai meidän tapauksessa kaksi +55kg koiramusta), ja riippuen siitä miten tuon takaosan yläosan nyt toteutan niin siellä olisi kyllä mahdollisuus tehdä tulevalle toukalle nukkumapaikka(jonkin näköinen taittuva pinnasänky-hässäkkä) samalle tasolle yläkerran sängyn kanssa, joka olisi toisaalta kyllä ihan fiksu ratkaisu varmasti.
Niin ja etuteltta ois aika must oikeassa leiriytymiskäytössä, tai edes sellainen aurinkosuojakatos, awning, mikälie virallinen nimi Suomeksi. Molemmat on hintavia, etuteltta ois paree jos päiviksi leiriytyy, aurinkokatos taas sitten päiväkäyttöön paljo parempi. Tietty rahamies laittais molemmat, kiskohan tuosta löytyy katokselle jo valmiiksi.
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

T3Syncro kirjoitti: Volkkarit ovat laumasieluja, erityisesti Tölkit ja muut pakut... ;)
Täällä selkeetä ylivoimaa pitää junikset ja pallikset (ja saman verta varmaan kupliakin, toisaalta ilmajäähy porukkaahan täällä suurimmaksi osaksi onkin), T3 ja T4 edustus on loppupeleissä aika pientä, kourallinen T3:ia (muutama syncro, muutama highrooffi ja pari nostokattoistakin) mutta T4:ia ei kyllä silmiin osunut tuon oman lisäksi kuin yksi, T5:ia yksi. Kakkis Golffeja ja Jettoja oli yllättävän paljon nurtsilla, osa tosi maukkaitakin. Samoten kuin muutama Matkaaja LT:kin oli rivissä, yksi niistä oli todella MINT-kunnossa aivan mahtavassa suorastaan, vissiinkin hierottu tunti jos toinenkin.
Ei mua haittais vaikka omassakin tallissa olisi highroof pallis matkailuvarustuksella, nyt kun kupla lähti pari viikkoa sitten, niin tilaakin olisi mitä täyttää autotallissa ;)

Nakkaanpa tänne kuvalinkkiä sitten BIF2013 -kansioon kunhan kotiudun sellaisen koneen ääreen jolla homma onnistuu.

edit 28.7 klo 22:jotain : pikkupäikkärit miltei 7h ajourakan päälle niin jaksoi vähän kuvia kähmiä ja suoristella / rajailla;
http://mkm.kuvat.fi/kuvat/Autotapahtuma ... Finn+2013/

edit2, niinjoo, kuvien laatu on vähän mitä on, toi LX3:nen vetelee viimeisiään ja osa kuvista meni blurriksi / muuten vaan artifaktille tms..
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

Noniin, hommahan karkas sitten taas lapasesta tuttuun tyyliin, syytän tästä hiljasta työpäivää ja Ebay:ta...
Tieferlungfedernit tulossa DHL:llä kohti Suomea, josko nuo ensi viikolla putkahtaisi postissa.
Nuo jeesuksen pitkät HD-jouset vois olla kaupan hyvään hintaan :D
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

30e:n maalaus :D
http://mkm.kuvat.fi/kuvat/Omat+autot/VW ... 210004.jpg

Okei, no tuohon päälle ruisku + kompura, mutta Bilteman maalit + ohenteet maksoi sen alta 30e..
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7681
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Valkoinen lakkamaali?
Avatar
SyncroVWaari
JäynäVWaari
Viestit: 1696
Liittynyt: 05.03.2012 19:52
Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja SyncroVWaari »

Ihan ulkosallako suihkautit? Jäikö paljon hyttysiä ym. ? Ei ollut hinnalla pilattu ehostus :lol:
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

T3Syncro, just de! Taisit tuota itse jossain mainostaa hyväksi maaliksi nii pitihän se kokeilla. Ei ole kallista ainetta, pinta tuntuu tosi kovalta kuivuttuaan jne. Vähän piti lakkabensalla ohentaa jotta tuli tuosta 29,90e ruiskusta läpi, hyvin jakso biltsun 24l 2hp kompurankin tuon maalausurakan..


Waari, joo pihallapa hyvinkin, kun on talli suunniteltu hölöautolle niin eihän tuo korkeuden puolesta mahu sisälle ovesta... eikä varmaan mahu vielä madaltamisenkaan jälkeen, ehkä jos tiputtais -270mm :D

Ei pahasti ottanu eluikoita itteensä, nypin suurimman osan pois tuoreeltaan ja ku kuivuminen tuolla maalilla on nopeaa.
Jokunen valuma tuli, ei oo maalausta suunniteltu tehtäväksi pimenevässä illassa, pitää vesihuomapaperia näyttää vaikka loppuviikosta.
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

Niin joo, palluraikkunat jää. Ei raaski ainakaan vielä riipiä 'oikeita' tilalle..toisaalta nuo on vatun rumat, toisaalta kun passaavat hyvinkin. Toistaiseksi siis olkoot, löytää ainakin omansa kaupan parkkipaikalta.

Seuraava operaatio olisi talvivanteiden ehostus...eli maalikaupassa pitäisi pyörähtää ja vaikutteet otettu eräästä tän vuoden BIFin LT:stä ;)

Ens kesän rengastus on myös peltipainotteista, koko ja leveys ei tiedossa mut värimaailma kyllä.
Ebaystakin tulossa vaikka mitä pikkukivaa piristystä ulkokuoreen, tylsä tuollainen 90% valkoinen ilman mitään..
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7681
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

mkm kirjoitti:T3Syncro, just de! Taisit tuota itse jossain mainostaa hyväksi maaliksi nii pitihän se kokeilla. Ei ole kallista ainetta, pinta tuntuu tosi kovalta kuivuttuaan jne. Vähän piti lakkabensalla ohentaa jotta tuli tuosta 29,90e ruiskusta läpi, hyvin jakso biltsun 24l 2hp kompurankin tuon maalausurakan..
Samat värit minullakin valkoisena ja harmaana talvicamotuksessa ;) Hyvästä en tiedä, mutta kuivuu nopeasti ja on halpaa.
Vastaava kompura ja ruutta itselläkin, tosin päädyin maalaamaan pensselillä ja telalla, kun auto nyt kerrostalon parkkiksella ja ei tarvitse suojata niin paljoa. Jospa seuraavan kerran sitten jo ruutalla...
Sain kompuraan jatkoksi lahjoituksena 50 l lisäsäiliön, joka auttaa pikkasen ilman riittävyydessä ainakin öljyruutan kanssa.
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

T3Syncro kirjoitti: Samat värit minullakin valkoisena ja harmaana talvicamotuksessa ;) Hyvästä en tiedä, mutta kuivuu nopeasti ja on halpaa.
Vastaava kompura ja ruutta itselläkin, tosin päädyin maalaamaan pensselillä ja telalla, kun auto nyt kerrostalon parkkiksella ja ei tarvitse suojata niin paljoa. Jospa seuraavan kerran sitten jo ruutalla...
Sain kompuraan jatkoksi lahjoituksena 50 l lisäsäiliön, joka auttaa pikkasen ilman riittävyydessä ainakin öljyruutan kanssa.
Itse tuli telattua ikkunalinjasta alaspäin, kunnes totesin että ei jaksa kolmea kertaa hioa ja hipostella tela + pensseli -yhdistelmällä, joten hion rajan pois ja ruiskutin loput. Alaosan telasin tosiaan kahteen kertaan paksulla kerroksella, ihan sen takia kun tulee noita metsäautoteitä ja ties missä ajeltua koiraharrastuksen takia niin jotta ettei kaikki pikkurisut nyt pohjamaaliin asti naarmuja tekisi. Tiedä sitten tuliko tehtyä ns. turhaa työtä mutta näin homman ajattelin kuitenkin.
Mulla on kanssa lisäsäiliö, tosin ei kytkettynä vielä ja kooltaan 20litraa. Pitää linkittää tuohon kompuraan kunhan joutaa joskus tässä...

Tämmönen siitä nyt sitten tuli, näyttää kuvassa matalta mutta ei se ihan noin paha kuitenkaan ole. Huippukiillon jos haluaisi niin kyllä se vaatisi sen vesihionnan ja myllytyksen, pitää katsoa mitä tuolle nyt tekee, kun pitää niitä valumia kuitenkin vielä fiksailla pois.

http://mkm.kuvat.fi/#/kuvat/Omat+autot/ ... 131430.jpg
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Avatar
SyncroVWaari
JäynäVWaari
Viestit: 1696
Liittynyt: 05.03.2012 19:52
Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja SyncroVWaari »

Hattua pitää nostaa, kuvassa ainakin näyttää ihan upeelta!!! :P Pitääpä itsekin kokeilla, kun saa halliin raivattua tilaa. Tai sitten camoteippaus, teippari lupasi käväistä tällä viikolla laskemassa tarjouksen ;)
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

SyncroVWaari kirjoitti:Hattua pitää nostaa, kuvassa ainakin näyttää ihan upeelta!!! :P Pitääpä itsekin kokeilla, kun saa halliin raivattua tilaa. Tai sitten camoteippaus, teippari lupasi käväistä tällä viikolla laskemassa tarjouksen ;)
No upeelta ja upeelta, et nää halua nähdä kuvia lähempää :lol: ainakaan ennen viimeistelyhiontoja..
Mutta ihan jees jälkeä noin niinkön ulkona tuulessa maalatuksi, jos ois janojuomat jättäny vähemmälle niin olis ehkä ne viimeisetkin maalaukset olleet vähän vähemmän valuvia (ja jos ois tuullut vähemmän).
Siinä vaiheessa kun sain litkut sekoitettua ja iskettyä ruiskuun niin alkoi aivan jumalaton tuuli, koko prosessin aikana tuuli enemmän ja vähemmän, loppui tietty samaan aikaan kun sain vikat aineet pintaan :x

Mutta, on se nyt kaikenkaikkiaan parempi kuin ennen maalausta.
Saas nähä saisko sitä aikaseksi jotain kivaa pinstripeä tai kynäruiskuilua tässä joskus, konepelti ja peilit näyttää vähän alastomilta ;)
Sisustakin on vähän vaiheessa, hain perjantaina 4,8m2 lisää kangasta ja pari putelia sprayliimaa, kunhan ois aikaa tekasta.. ja se sänkykin vielä osina autotallissa. Sitten vois hakia muutosleiman paperiin :)

Ps, jos tää ois ollu syncro niin värimaailma ois ollu army-T3 -tyylinen, mutta kun ei niin ei.
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

Eilen tuli askarreltua hieman sisutan parissa, korokkeessa kun oli eilistä ennen pelkästään ne solumuovi eristeet liimattuna;
http://mkm.kuvat.fi/kuvat/Omat+autot/VW ... 163227.jpg

http://mkm.kuvat.fi/kuvat/Omat+autot/VW ... 163239.jpg


Onneksi tuli aikoinaan valittua ihan eri ura kuin verhoilijan, nyt sentään saa leipää tilillä pöytään, verhoilijana se ei olisi onnistunut kuten kuvasta näkyy :lol:

Ja sitten sisäinen teini huusi niin kovaa vasempaan korvaan, että piti lipsauttaa noi yhdet valot tuuninkialtterille... :oops:
http://mkm.kuvat.fi/kuvat/Omat+autot/VW ... 164220.jpg

Puskureitakin hioskelin, niistä tulee koko mustat, ei toi kaksi värisyys ei oikeen natsaa omaan silmään vaikka kuinka koittanut totutella.
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6643
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja TT| »

Eikö niitä puskureita olisi voinut vetää kokonaan valkoiseksi?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

TT| kirjoitti:Eikö niitä puskureita olisi voinut vetää kokonaan valkoiseksi?
Ei.. photosoppailin ja näytti oikeesti aika karseelta yhistelmältä, tai ei näyttäny autolta vaan valkoiselta pallolta :)
Katsotaan nyt kunhan niitä kylkikuvioita/teippauksia sais hommattua, tahi maalattua tuota koslaa. On oikeasti sitten jo ihan liian valkoinen jos puskuritkin vetää kokonaan korinväriin, mustana toisi kivasti kontrastia. Tosin, jos näyttää ihan koiranoksennukselta mustilla puskureilla niin eihän sole kuin maalata uudestaan valkoisella :D

Niinjoo, postipate toi tämmösetkin, saas nähä koska kerkee alle veivata;
http://mkm.kuvat.fi/kuvat/Omat+autot/VW ... 202741.jpg

Oli järisyttävän hintaset, 68e ovelle toimitettuna Saksanmaalta.

Niinjoo, ens kesän vannehommiakin tullut mietittyä, T5 17" stahlfelgenit kiihottais, mut vaatis jaonmuutoslätyt, toisaalta niissä on ET55 joten lättyhommat ei haittais yhtään..
(eikä menis konkurssiinkaan; http://www.ebay.de/itm/VW-T5-Stahlfelge ... 2c7030f540 )
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
mkm
AktiVWisti
Viestit: 120
Liittynyt: 03.08.2012 19:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Polyroof Karosserie- und Fahrzeugbau T4

Viesti Kirjoittaja mkm »

Perjantaina piti suihkia puskurit mustiksi ja tänään aamulla kävin heittämässä uudet takajouset tuolta takatilasta kolisemasta alle, tunnin homma oli vaihto + etupään säätö.
Eihän siitä nyt mikään linttamatala tullut mutta huomattava parannus kuitenkin, mukavuus ei kyllä kärsinyt tippaakaan (tosin, harvemmin noi mun VW:t on mitään kovin korkeita ollutkaan, saati lulla-alustaisia.. :lol: ). Allahan tosiaan on liian pienet ALIKOKO renkaat 195/65/15, josko sitä sitten ensi kesäksi saisi ihan oikean kokoista palluraa alle. Talvirenkaat onkin sitten 215/65/15 jotka näyttivät huomattavasti järkevämmältä tuon alla.

http://mkm.kuvat.fi/kuvat/Omat+autot/VW ... 161915.jpg

Katsotaan tipahtaako tuo takapää nyt yhtään tässä viikon parin aikana sitten, alla oli tosiaan sinisellä täpätyt orkkis jouset, eli vissiinkin LWB Multivan/California jne vehkeen jouset, jos nyt oikein VAGCATia tutkailin, niillä kyllä saa tuollaisen kevyen SWB vehkeen aika korkiaksi :)

Niinjoo, puskurit mustana näyttää paaaaaljon paremmalta kuin kaksiväripuskimilla, saati korinvärisillä, jätän ne kyllä noin tulevaisuudessakin.

PS. Ostetaan ruosteeton tankinluukku..
Tölkitön nyt, MB Sprinter KA käytössä
Vastaa Viestiin