hillityn wasserisyncro -
Re: hillityn wasserisyncro - mottiremppaa
Vastaus hipoo täydellisyyttä!
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Re: hillityn wasserisyncro - mottiremppaa
Tuo virranjakajan ajoitus kun menee 180 astetta pieleen, niin nopein konsti kääntää se kohdalleen on vaihtaa tulpanjohdot virranjakajan kannessa kanssa 180 astetta .
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 743
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: hillityn wasserisyncro - mottiremppaa
Kaupantekijäisiksi tuli reinzin tiivistesilikonit ja kuparimutterit. Tyytyväinen asiakas kuittaa ja käyttää vastakin romunsa Kiteellä.
Loppulaskuksi tuli 400€n pintaan kansisetillä sisältäen koepunnistukset (a 75€), ohjaimien vaihdot (45€ yhteensä) ja istukoiden koneistukset (a 12€), purku ja pesu sekä kasaus (yht. 100€), pakoventtiilien ohjaimet (yht. 18,90€) ja tunnin verran asennustyötä pinnapulttien irrotukseen (45€ ) sekä pinnapultit ja mutterit (yht. 22,59€)
Ihan vain referenssinä jos vastaavaa harkitsette. Venttiilit vielä tuohon lisäksi 120€ ac:ta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
Re: hillityn wasserisyncro - mottiremppaa
Kuola valuu.... On upean näköinen!!
Kylläpä tuokin hintoihin tulee, mutta onpa sitten vimosenpäälle. Uudet AMC-kannet saa vähän yli 700€:lla.
Kylläpä tuokin hintoihin tulee, mutta onpa sitten vimosenpäälle. Uudet AMC-kannet saa vähän yli 700€:lla.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 743
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: hillityn wasserisyncro - mottiremppaa
Niin onhan se nätti, lähellä vain oli tuon toisen kannen kohdalla ettei seki jääny käyttökelvottomaksi noiden ohjureiden takia. Uusissa ei sellasia jännitysmomentteja ole.
Pistin tallin lämpimäksi jotta on mukava silikoonin kanssa lutrata. Ja niin meni molemmata kannet paikoilleen.
Pistin tallin lämpimäksi jotta on mukava silikoonin kanssa lutrata. Ja niin meni molemmata kannet paikoilleen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 743
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: hillityn wasserisyncro - mottiremppaa
https://www.facebook.com/video.php?v=10206434938724861
Seikkailut tämän vehkeen kanssa jatkuivat jo uusille tuntemattomille alueille koneen herätessä henkiin. Katsoin kuitenkin järkeväksi jatkaa tallipaikan vuokrasopimusta.
Öljysummeri huutaa, lämpömittari ei toimi eikä mittariston valot - tähän jos saisi toista mittaristoa kokeiltua voisi ongelma selvitä kerrasta. Lämpömittari toimi vielä vuosi sitten uuden anturin voimin. Mittaristohan tuli irrotettua polttimoiden vaihtoa ja kehyksen ehjäystä varten. Paineet mitattu mekaanisella mittarilla tönärien välistä ja oli hyvät eli anturat kait maadottaa jostain tai mittariston osa ei pelaa.
Tyhjäkäynti on rätkyttämistä ja ajotuslampulla näyttää että seilaa -+5 astetta tdc. Heti pienellä kierroksien nostolla parantuu ja näyttää tasan tdc. MItattu kaikki alipainehäkkyrät kytkettynä. Siitä on jo liian pitkään että oon kuullu DJ koneen käyvän jotta en minä edes tiedä onko tuo käynti normaalia vai ei.
Nostimien ilmaus ja kasaus ei mennyt ihan putkeen ja yksi tahmaa selkeästi kun sormilla painelee, pari taas ei ota kovettuakseen. Säädin venttiilit siten että sormilla vielä sai juuri ja juuri pyöritettyä työntötankoja. Taidan ostaa suosiolla aircooledilta uuden setin. Lisäksi tankissa on vuoden vanhat bensat jotka arvatenkin vaikuttaa.
Seikkailut tämän vehkeen kanssa jatkuivat jo uusille tuntemattomille alueille koneen herätessä henkiin. Katsoin kuitenkin järkeväksi jatkaa tallipaikan vuokrasopimusta.
Öljysummeri huutaa, lämpömittari ei toimi eikä mittariston valot - tähän jos saisi toista mittaristoa kokeiltua voisi ongelma selvitä kerrasta. Lämpömittari toimi vielä vuosi sitten uuden anturin voimin. Mittaristohan tuli irrotettua polttimoiden vaihtoa ja kehyksen ehjäystä varten. Paineet mitattu mekaanisella mittarilla tönärien välistä ja oli hyvät eli anturat kait maadottaa jostain tai mittariston osa ei pelaa.
Tyhjäkäynti on rätkyttämistä ja ajotuslampulla näyttää että seilaa -+5 astetta tdc. Heti pienellä kierroksien nostolla parantuu ja näyttää tasan tdc. MItattu kaikki alipainehäkkyrät kytkettynä. Siitä on jo liian pitkään että oon kuullu DJ koneen käyvän jotta en minä edes tiedä onko tuo käynti normaalia vai ei.
Nostimien ilmaus ja kasaus ei mennyt ihan putkeen ja yksi tahmaa selkeästi kun sormilla painelee, pari taas ei ota kovettuakseen. Säädin venttiilit siten että sormilla vielä sai juuri ja juuri pyöritettyä työntötankoja. Taidan ostaa suosiolla aircooledilta uuden setin. Lisäksi tankissa on vuoden vanhat bensat jotka arvatenkin vaikuttaa.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: hillityn wasserisyncro - mottiremppaa
Onhan mittariston liitin kunnolla kiinni?