Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Jees, aamukahvit tulilla.. Yön tuli vettä ripotellen, muistin jopa yöllä käydä laittamassa muovipussin moottorin ilmanottoon, jonka olin siirtänyt lavalle... toivotaan että siellä putkissa ei montaa litraa ole Naapuriteltassa valittelivat että oli kylmä yö, musta oli ihan ok kun pysty kalsareillaan nukkumaan
Eli liukasta keliä tiedossa, tänne paikan päälle kun oikaistiin Garminin neuvomaa pikkutietä (jota ei kyllä olis H-autolla välttämättä tullu mieleenkään ajaa) nähtiin jo varmaan 10 rastia, että eiköhän hyväksytty suoritus ainakin saada!
DehlerProfivaari kirjoitti:Pitäähän se varaosa-auto olla mukana
Jep. Ekalla pätkällä rupes kytkin luistaa, joten nyt olis kiire löytää varaosaa euran/rauman jne lähistöltä
Kokista kytkinkoppaan Löytyikö osaa?
Kokistemppu kokeiltiin heti ekana, ei auttanut..
Mutta kun pidettiin täällä basecampissa kunnon kahvihetki ja ongelma oli itsestään korjautunut
Parilla pätkällä kyllä kytkin oli aika kovilla, harmi että tällä miehistöllä kuvien ottaminen oli vähäistä.
675 pistettä tuli omien laskujen mukaan, katotaan mihin se riittää.. Peliaika loppuis vasta kuudelta, mutta ei enää jaksanut innostaa rämpiminen tuolla maavaralla..
TT| kirjoitti:Offipalstalla olleiden tietojen mukaan tulitte kahdeksanneksi, selvällä erolla seuraavaan. Ei millään tapaa huono aloitus!
Jeps, ja tuo edeltävä maastoautokin (jeeppi) oltais selätetty jos oltais tehty yks rastialue ajoissa.
Tuli paluumatkalla mieleen, että pitäisköhän lainata 181:n koria veljeltä ja rakentaa siihen syncron etuperistä + 930 nivelistä customit akselit molempiin päihin max maavaralla. Ja etuperien väliin vaikka jostain 80-luvun volkkarista kone+automaatti kemppilukolla. Sais kookkaat renkaat ihan päihin järkevän kokoista koria ja lopputulos oli tehty kuitenkin muista poikkeavalla tavalla.
Jaa.. vai pitäiskö ruveta sittenkin väsäämään schwimmwagenin 2010-luvun versiota .
Viskohan tuosta nyt antautui osittain tölkkisafarireissulla, pystyy hienosti maantiellä ajamaan ja liikennevaloistakaan ei jaksa sutia lähdöissä (karheella jäällä siis), mutta maastosssa ei jaksa etupyöriä ruovittaa. Taidan tähän kokeilla seuraavaksi vwharrastaja-mallin kytkettävää nelivetoa, vaikka tuossa mielestäni hieman syncron idea kärsii kun ei ole jatkuvaa nelivetoa.
Seuraavana projektina tuon 2.5tdi tekniikan lusikointi paikoilleen ja voimansiirron eheytys. Sitä ennen Caravelle kuntoon, että ei joudu ilman syncroa talvea olemaan.
dmn kirjoitti:Viskohan tuosta nyt antautui osittain tölkkisafarireissulla, pystyy hienosti maantiellä ajamaan ja liikennevaloistakaan ei jaksa sutia lähdöissä (karheella jäällä siis), mutta maastosssa ei jaksa etupyöriä ruovittaa. Taidan tähän kokeilla seuraavaksi vwharrastaja-mallin kytkettävää nelivetoa, vaikka tuossa mielestäni hieman syncron idea kärsii kun ei ole jatkuvaa nelivetoa.
Seuraavana projektina tuon 2.5tdi tekniikan lusikointi paikoilleen ja voimansiirron eheytys. Sitä ennen Caravelle kuntoon, että ei joudu ilman syncroa talvea olemaan.
Jos tuohon de-coupleriin päädyt, niin juuri tilasin reilumman satsin visco-litkuja. Tulee myös kytkimen kanssa käytettäväksi tarkotettua jäykempää lientä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Jäikös sulla noita litkuja yli? Ja minkälaisia spekseiltään? "vakio" 100 000cSt vai jämäkämpää (RC kaupoista muuten saa 300 000cSt tavaraa hyllystä, käytetään vissiin iskareihin).
Nyt testin vuoksi sipulileikkurit alla, näähän on 31" kehältään mutta näyttävät melko vaatimattomilta alla (mutta oikeastaan paremmat ajaa kuin uraherkät 31x10.50 kumit), kaivautuvat helposti "pehmeään" 50x50mm soraan: