H*molanssi T4, never forget.

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Avatar
selvesa
Vapaaherra
Viestit: 788
Liittynyt: 21.02.2012 20:52
Paikkakunta: Kajaani

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja selvesa »

romunkerääjä kirjoitti:Kun ei projekti taas oikein muuten etene, niin katsellaan vaikka tähtiä tällä välin.
vielä parempi kun ottaa "pussikaljaa" tähtitaivaan alla :lol: :P ... näin täytyy aina silloin tällöin tehdä ..... ;)
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Veit jalat suustani!
Voipi olla että tuossa viikon päästä näin pääsee tekemään... 8-)
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Kotona on kiva käydä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
selvesa
Vapaaherra
Viestit: 788
Liittynyt: 21.02.2012 20:52
Paikkakunta: Kajaani

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja selvesa »

Välillä asiaakin eli kenen tekemät nuo tuplavalot(mistä olet hommannut) ja onko minkälainen valoteho verrattuna alkuperäisiin ?
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
kaasarinviilaaja
Vasta alkaja
Viestit: 7
Liittynyt: 29.10.2012 22:01

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja kaasarinviilaaja »

romunkerääjä kirjoitti:Veit jalat suustani!
Voipi olla että tuossa viikon päästä näin pääsee tekemään... 8-)
kädetön peltiseppä ilmoittautuu myös tähtimatkalle :lol:

on kyllä asiallisennäköinen nyt kun on taas kasassa!
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

selvesa kirjoitti:Välillä asiaakin eli kenen tekemät nuo tuplavalot(mistä olet hommannut) ja onko minkälainen valoteho verrattuna alkuperäisiin ?
Ne on Saksan eebaystä tilatut annelinsilmätuninkiumpiot, joista on sahattu heijastimet irti. Tilalle ruuvasin Hellan xenonvalomoduulit sekä lyhkäsiin että pitkiin.
Hyvin näkee orkkiksiin verrattuna.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
selvesa
Vapaaherra
Viestit: 788
Liittynyt: 21.02.2012 20:52
Paikkakunta: Kajaani

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja selvesa »

Roger ! No kyllä niillä xenoneilla varmaan näkee. Miten liene nuo normi enkelit ?

Ja tässä piti käydä ihan fiilistelemässä tuon oman tähtitaivaan alla :P :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Vähän teippiä ja vahaa...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
kaasarinviilaaja
Vasta alkaja
Viestit: 7
Liittynyt: 29.10.2012 22:01

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja kaasarinviilaaja »

nonni,hyvältä näyttää!

eipä kyllä uskoisi samaksi mikä oli meillä tallilla "lievässä" pintaruosteessa tossa syksyllä :mrgreen:
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Hyvältä näyttää 8-)
Avatar
selvesa
Vapaaherra
Viestit: 788
Liittynyt: 21.02.2012 20:52
Paikkakunta: Kajaani

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja selvesa »

Hyvännäköinen on kyllä. Oliko tuo teippisarja jokin carsportin vakio(saisi ostettua erikseen) vai teetitkö itse ja paljonko oli hintaa ? Vois itsellekin tuommoiset laittaa kun alkuperäiset piti ottaa pois kun olivat jo niin rapistuneet.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Teipit on uniikit prototyypit, ja saattavat tulla ihan yleiseen myyntiinkin jossain vaiheessa.
Hintaa en viitsi edes arvailla... ;)
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Oho!
Tämäpä ei ole taas(kaan) juurikaan edennyt.

Ikkunanvälit on vieläkin teippaamatta, katto myllyttämättä ja muuta pientä.

Uusi Eeberi, venttiilikoppa ja apulaitehihna ovat ehtineet jo useamman viikon kerätä pölyä tallissa.
Ja takalevyt ja palatkin on vaihdettavien osien listalla...
Jakopäänkin voisi jo kenties uusia?

Ja leimakin loppuu tässä kuussa. :shock:
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6643
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja TT| »

Mikäs venttiilikopan vei vaihtoon?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
kaasarinviilaaja
Vasta alkaja
Viestit: 7
Liittynyt: 29.10.2012 22:01

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja kaasarinviilaaja »

höpöhöpö,koko ajanhan tähän tapahtuu kaikkee pientä ja isompaa ;)
Viimeksi muokannut kaasarinviilaaja, 26.03.2013 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Pikku nykertelyä taas havaittavissa:

Takalevyt ja palat vaihdettu, liukutapit porattu takasatuloista pois ja uusittu, eberi vaihdettu, leima haettu ja katsaria hämmästytetty, teipparia taas jututettu...

Ehkä se taas kevättä kohden alkaa jotenkin rakentumaan.

Venakoppa vuotaa aivan h*mona kun on tuo tiiviste jostain syystä kutistunut vuosien (kilsojen?) saatossa.
Pitää apulaitehihnan tasaisen märkänä koko ajan -> fddumaista kitinää.
Ja hyvin merkkaa reviiriä, pihassa on paikallinen öljysora-alue merkkiä Castrol. :D
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Joku Mänksälän suunnalla vaikuttava saattoi bongata tämän ilmestyksen tuossa viikko sitten Mäntsälä-rallissa.

Jotain sikasakujen lehtimiehiä kuulemma kuskasivat...
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6643
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja TT| »

Omassa on kans pientä hikoilua ja ei näyttänyt stefat vuotavan, niin varmaan tuo venakoppa syypää. Olis uusi tiivistekin olemassa, mutta vuoto ollut niin pientä että ei ole jaksanut alkaa purkamaan.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
kaasarinviilaaja
Vasta alkaja
Viestit: 7
Liittynyt: 29.10.2012 22:01

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja kaasarinviilaaja »

tulipa tällä ajettua töihin sunnuntai-maanantaiyönä ja täytyy kyllä sanoa että nykyisillä ajovaloilla näkee vähintäänkin riittävästi :mrgreen:

ja retkeilin vielä maanantaina päivällä Vantaalle ja takaisin:
voisi kyllä asiaa tietämätön kuvitella että autolla on ajettu ainoastaan mittarissa olevan lukeman verran,ei pahemmin kilsat tunnu tässä ehjässä kulkineessa 8-)
romunkerääjä
AktiVWisti
Viestit: 143
Liittynyt: 24.02.2012 17:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: H*molanssi T4

Viesti Kirjoittaja romunkerääjä »

Vaikka veturiksi...

Tuli nautiskeltua kahteen mieheen semmonen reilu 1000 kilometriä portterin sametinpehmeää kyytiä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Vastaa Viestiin