Sadepäivän ratoksi tuli kurkattua alle ja todettua, että sisemmästä nivelestä oli kumi rikki Irronnut sisäpäästä) ja kuulat irti, eli häkki oli poikki ja halki. Ilmankos eteneminen oli edellisellä maastoreissulla vähän hankalaa ilman lukkoja, kun auto oli käytännössä etuvetoinen.
Kaikki takavetonivelet vaihdettu 22.5.2012, ostettu Motonetista. Kumit oli kaikissa ehjiä vielä viime viikon keskiviikkona, kun asensin korotuspalat.
![Kuva](http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/285651_428009353925235_2129157802_n.jpg)
Häkki halki ja poikki kahden reiän välistä
Ulompi oli edelleen ehjä, mutta saa nähdä kestääkö Oberin Safaria?
Uudessa GLO merkkisessä on saman kokoiset kuulat, siis yhtä pienet kuin Motonetin rimpulassa
Laitoin Löbron nivelistä kyselyä erääseen postimyyntifirmaan, jos ovat sitä mitä lupaavat, niin varmaankin pitää pari sellaista tilata seuraavaksi kokeiluun. Onneksi on noita vanhoja ehjiä orggiksiakin läjä tallessa. Pitää putsata ne kaikki ja katsoa niistä parhaat takaisin käyttöön, kestävät varmasti pidempään kuin noi Motonetin rimpulat.
Noi menee varmasti takavedossa, joten ompa kesäautoon varaniveliä seuraavaksi sadaksi vuodeksi
Ehkä noita 60-luvun niveliä ei vaan ole tarkoitettu kestämään korotettua alustaa ja pikkasen ruuvattua dieseliä?