Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Kevään tulo saa ilmeisesti sm-hengen heräämään, josko sitä rupeaisi taas Raatoa parsimaan kesän koitoksia varten.
To-do listalla vaihteisto,takanavat, vasen yläpallonivel ja kenties jotain muuta pientä ja suurta.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Ähäkutti kattimies, tämä turakainen vaihtoi yläpallonivelen ihan ite. Olisi ollut varsin nopsa hommakin jos turakainen ei olisi vääntänyt pulttia poikki uuden nivelen sisään. Mutta loppu hyvin ja sitten voisikin käydä Raatoa leimasedälle näyttämässä.
Tilasin myös upouuden Baimex verhosetin joka odottelee asennusta. Ehkäpä tänä kesänä ei tartte enää sateenkaaripyyhkeellä ikkunoita peitellä.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Raato se vain leimaantui tänään, vaikka vaatikin hiukan neuvottelua ja säätämistä konttorin pihalla.
Hymyilytti ihan huristella pitkästä aikaa raadonpaskalla, on se vaan niin ihana ja hirveä yhtäaikaa.
Josko sitä saisi verhot paikalleen ja pääsisi seikkailemaan ensi viikolla.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Melkein 6000 raatokilometriä takana sitten kesäkuun. Mitään ei ole mennyt varsinaisesti tänävuonna särki, toinen takarengas vuotaa pikkuisen ilmaa ja etupäässä kolisee ilmeisesti ylätukivarren puslat. Polttoainetta kulunut 7-9l/100km.
Enemmänkin tulisi reissattua mutta hatuttaa matkanteko teidentukkona tuolla mölytoosalla. Bensan vaihdelaatikko on järkyttävä huutaja tdin kaverina. Kierrokset nousee kohtuuttomiksi 100kmh matkavauhdissa. :/
Tuli taas sahattua raadolla kohti lähes autiota Huuhaan hiekkarantaa. 700 tölkkkikilometriä sitten torstain. Hitsin pimpulat kun tuolla olisi kivempi ajaa matkaa. 3 tunnin matka normiautolla vie 6 tuntia raadonpaskalla kun ei pysty eikä korvat kestä ajaa pikana motareita pitkin.
Tölkissä asuminen ei taas ahdista yhtään. oliskohan nyt 35 tölkissä asuttua vrk ja 6600km takana sitten kesäkuun. Onneksi tai toivottavasti helteet alkaa helpottaa. Kylmälaukulla meni nytkin 3 vrk alkujäiden (pari litran mehutölkkiä) kera, ensi kesäksi sitten kompurakaappi.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
TT|:n ja Hanttapulin aurinkokennot vaikuttaa varsin toimivilta puskaparkkilaisille.
Raatoon 150A laturi ja pari lisäakkua, niin pystyy kompuroimaan muutaman päivän puskaparkissa.
AT5nok kirjoitti:TT|:n ja Hanttapulin aurinkokennot vaikuttaa varsin toimivilta puskaparkkilaisille.
Raatoon 150A laturi ja pari lisäakkua, niin pystyy kompuroimaan muutaman päivän puskaparkissa.
Pidempää nelosen ratasta dieselin lootasta.
Ei vaan ole oikein ylimääräistä tilaa roudata mukana ekstra-akkuja. Omat kompressorikaappikokemukset on sellaiset että kyllä yhdellä 75A hupiakulla pärjää helposti pari vrk jos ei ole kaljaveikko joka työntää kokoajan lämmintä kaappiin.
Ehkäpä heivaan jossain vaiheessa takalämppärin veks ja sen tilalle ilmawebasto, hupiakku ja kompurakaappi, suksiboksin voi vuorata aurinkokennoilla.
Vaihdelaatikko pitäisi toki saada käyttökelpoiseksi. Sekä lisää bitumimattoa koriin.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Tulipa testattua autodoc kännysovellus. Aika halpaa kakkaa tuli tilattua. Pyöränlaakerisetti SKF, muut Febi/Lemförder merkkiä. Vielä pitäisi tilata pidemmät etuiskarit jotta pääsisi rassailemaan.
SKF Wheel Bearing Kit 2 71,16
Gas Spring, boot-/cargo area 2 22,48
Ball Joint 1 12,08
Ball Joint 2 23,50
Brake Pedal Pad 1 1,95
Fuel filter 1 6,76
Control Arm-/Trailing Arm Bush 4. 43,56
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Pähkäilen Raadon pomppivan ja kolisevan etupään kanssa. Etuiskarit on loppu. Köyhällä opiskelijalla ei ole varaa laittaa reilua tonnia koko alustaan.
Ajattelin lähteä etupäästä liikkeelle. Takapäässä ei häiritse mikään, siellä on lätty ja tuoreet terrafirman pidemmät DiscoII iskarit.
Eteen pitää hankkia ainakin iskarit, lätty ja ylätukivarren spacerit on jo. Mietin tohtisiko sitä tilata jouset kanssa, niin pääsisi etulätystä eroon. Vai onkohan ongelmia tiedossa yleensäkin eriparisetin kanssa?
Halvin ratkaisu näistä on tietty tilata pelkät pidemmät etuiskarit 330€
Hyvähän se on olla jousetkin samaa settiä. Hansussa tosin hyvin toiminu halvimmat löytyneet takavedon hd jouset ja bilsteinin iskarit ilman muita lisäosia.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
TT| kirjoitti:Hyvähän se on olla jousetkin samaa settiä. Hansussa tosin hyvin toiminu halvimmat löytyneet takavedon hd jouset ja bilsteinin iskarit ilman muita lisäosia.
Edessä takavedon hd jouset ilman lättyjä ja normikorkuiset pehmobilsteinit?
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
TT| kirjoitti:Hyvähän se on olla jousetkin samaa settiä. Hansussa tosin hyvin toiminu halvimmat löytyneet takavedon hd jouset ja bilsteinin iskarit ilman muita lisäosia.
Edessä takavedon hd jouset ilman lättyjä ja normikorkuiset pehmobilsteinit?
Juu, ei voi tosin puhua pehmobilsteineista, nuo B6 16" aika jämäkät.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Voihan kakkapylly! Tuhma Sakke sekakäyttäjä oli eksynyt tänne rauhalliselle omakotitaloalueelle ja rikkonut autoradion sekä pöllinyt pari oluttölkkiä. Onneksi ei työkalut tai obd lukijat kiinnostanut. Hukassa on vielä suksiboksin avain.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.