T3 -88 Coach
- herrahenri
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 38
- Liittynyt: 20.02.2012 19:12
T3 -88 Coach
Hola! joskos sitä kehtais omankin esitellä...
Noh, ennen ruhon liikutusta hoiti Kupla ja Vento.
Mutta itse tölkkiin, ihan perus -88 Coach 1,6td tekniikalla mitä nyt hieman söyttöjä ja ahtoja hiplailtu.
Tällainen se oli ostohetkellä Syksyllä rupes ohjaustehostin vuotaa nesteitä tankin päältä, vein sen sitten huoltoon niin ilmoittivat et kaikki tankin päällä menevät putket on ruosteessa. Nyt ne on sitten hydrauliikkaletkua, joten ei pitäs hetkeen olla huolenaiheena senkään. Muuta ongelmaa ei oo auton kanssa ollut, ajoa vain tähän saakka!
Eipä sille oo toistaseks mitään isoa tapahtunut ulkoisesti viel tapahtunut. Etuvaloista rupes keltainen maali lohkeilemaan niin nypin ne sitten puhtaaksi ennen leimaa. Reunoissa on keltasta vielä, mutta sieltä se poistuu samalla kun otan pesurit pois.
Vilkut ja takavalot lakkasin. Ennen ne näytti tältä ja tältä. Tässä ne on olevinaan kiiltävät.
Sisältä se näyttää nyt about tältä: Vielä suttuinen kuva takaa Kesken tuo takaosa vielä on. Sänkyhän siihen tulee ja väliseinään tulee vielä lisää audioo!
Enskesän vanteina toimii Corveten Turbinet.
Pitihän niitä tienkin sovittella ja kokeilla että miten ne istuu: Tässä vielä kuvaa adaptereistä
Alaspäin on vielä paljon matkaa, mutta sinne mennään!
Piti saada kabinettiin lisää mittareita, mutta ei noi hopeat kehykset sovi sinne niin maalasin ne mustaksi.
Kuvien laatu on mitä on, mutta tästä on kaiketi hyvä jatkaa ainakun pystyy!
Noh, ennen ruhon liikutusta hoiti Kupla ja Vento.
Mutta itse tölkkiin, ihan perus -88 Coach 1,6td tekniikalla mitä nyt hieman söyttöjä ja ahtoja hiplailtu.
Tällainen se oli ostohetkellä Syksyllä rupes ohjaustehostin vuotaa nesteitä tankin päältä, vein sen sitten huoltoon niin ilmoittivat et kaikki tankin päällä menevät putket on ruosteessa. Nyt ne on sitten hydrauliikkaletkua, joten ei pitäs hetkeen olla huolenaiheena senkään. Muuta ongelmaa ei oo auton kanssa ollut, ajoa vain tähän saakka!
Eipä sille oo toistaseks mitään isoa tapahtunut ulkoisesti viel tapahtunut. Etuvaloista rupes keltainen maali lohkeilemaan niin nypin ne sitten puhtaaksi ennen leimaa. Reunoissa on keltasta vielä, mutta sieltä se poistuu samalla kun otan pesurit pois.
Vilkut ja takavalot lakkasin. Ennen ne näytti tältä ja tältä. Tässä ne on olevinaan kiiltävät.
Sisältä se näyttää nyt about tältä: Vielä suttuinen kuva takaa Kesken tuo takaosa vielä on. Sänkyhän siihen tulee ja väliseinään tulee vielä lisää audioo!
Enskesän vanteina toimii Corveten Turbinet.
Pitihän niitä tienkin sovittella ja kokeilla että miten ne istuu: Tässä vielä kuvaa adaptereistä
Alaspäin on vielä paljon matkaa, mutta sinne mennään!
Piti saada kabinettiin lisää mittareita, mutta ei noi hopeat kehykset sovi sinne niin maalasin ne mustaksi.
Kuvien laatu on mitä on, mutta tästä on kaiketi hyvä jatkaa ainakun pystyy!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-DD-
Re: T3 -88 Coach
Löyshän se Henkkakin tänne foorumille. Toivottavasti nähdään tölkkiä kesän tapahtumissa.
Re: T3 -88 Coach
Etuvanne istuu just niin kuin epäilinkin...
Re: T3 -88 Coach
Ite mietin 185/55 ja 205/55 rengastusta, tosin omat etuvanteet on puol tuumaa kapeemmat eikä pitäis tulla ihan noin ulos.
205/55-16 XL riittää kantavuus ihan virallisestikin ainakin omassa.
Onkos noista mahollista koneistaa offsettiä vielä isommaks? Limput lienee minimikokoa? 15mm?
- herrahenri
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 38
- Liittynyt: 20.02.2012 19:12
Re: T3 -88 Coach
Niin joo noi vanteet on 8,5x16", mutta senhän jo tiesitkin.
Adapterit on 20mm paksut ja vanteiden et on 32, eli lopullinenhan on sitten 12. Takapäästä en oo varma, mut edestä ei pysty ollenkaan viemään vannetta sisäänpäin. Mulla ei todellakaan ole iso käsi ja saan juuri ja juuri sormen vanteen ja olkatuen (mikälieonkaantukivarsienvälissä) väliin. Takaa sitä vois tuoda ulos!
Renkaatkin mulle jo tuli tossa pari päivää sitten. Etuset on just noi 185/55 ja taakse on 195/55, pääsee ensviikolla varmaan pyöräyttämään paikalleen ja testailemaan uudestaan!! ...eihän noi tölkit Ville mitään paina )
Adapterit on 20mm paksut ja vanteiden et on 32, eli lopullinenhan on sitten 12. Takapäästä en oo varma, mut edestä ei pysty ollenkaan viemään vannetta sisäänpäin. Mulla ei todellakaan ole iso käsi ja saan juuri ja juuri sormen vanteen ja olkatuen (mikälieonkaantukivarsienvälissä) väliin. Takaa sitä vois tuoda ulos!
Renkaatkin mulle jo tuli tossa pari päivää sitten. Etuset on just noi 185/55 ja taakse on 195/55, pääsee ensviikolla varmaan pyöräyttämään paikalleen ja testailemaan uudestaan!! ...eihän noi tölkit Ville mitään paina )
-DD-
Re: T3 -88 Coach
Tölkissä pitäs olla oikeesti takana vähintään joku 215 levee kumi ja sen mukainen vanne (9,5-11"), näyttää takaa muuten hassulta kun on joku sirkkelin terä ja auto on kuitenki iso
Re: T3 -88 Coach
Joo 215 levee, mutta 5,5" vanteella on nättiEicca_ kirjoitti:Tölkissä pitäs olla oikeesti takana vähintään joku 215 levee kumi ja sen mukainen vanne (9,5-11"), näyttää takaa muuten hassulta kun on joku sirkkelin terä ja auto on kuitenki iso
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 -88 Coach
Juurikin niin
- herrahenri
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 38
- Liittynyt: 20.02.2012 19:12
Re: T3 -88 Coach
Böö!
Enhän mä mitään oikeestaan saanutkaan tällä viikolla aikaseksi
-putsasin etuvalot kunnolla keltasesta
-otin pesurit pois
-sivuoven laitoin aukeamaan ulommaksi, jotta mahtuu uusien vanteiden kanssa aukeamaan loppuun asti.
Nyt mahtuu tuoda vanteita vielä ulommaskin!
Ainiin, piti laittaa yankeepark-modulit, mut ne palaa yhtä kirkkaina kun normi vilkku, ja se ei oo hyvä imo. Vedin sit vaa piuhat valmiiks erillisille polttimoille.
Täs nyt pari skeidakuvaa uudesta sovituskesta renkaiden kanssa: Pienen kömmähdyksen takia en voinu toisenpuolen vanteita laittaa alle , mut parempia kuvia heti kun pääsee tasaselle kaikkien tassujen kanssa!
Enpä taaskaan muistanu ottaa kuvaa siitä tilasta mikä jää etuvanteen ja olkatuen väliin...
ihan OT "projektina" on tällanen fillari. Tuli taas motivaatioo vääntä toi valmiiks kun aurinko jo pilkottaa tuolta taivaalta!
Näillä mennään taas -->
Enhän mä mitään oikeestaan saanutkaan tällä viikolla aikaseksi
-putsasin etuvalot kunnolla keltasesta
-otin pesurit pois
-sivuoven laitoin aukeamaan ulommaksi, jotta mahtuu uusien vanteiden kanssa aukeamaan loppuun asti.
Nyt mahtuu tuoda vanteita vielä ulommaskin!
Ainiin, piti laittaa yankeepark-modulit, mut ne palaa yhtä kirkkaina kun normi vilkku, ja se ei oo hyvä imo. Vedin sit vaa piuhat valmiiks erillisille polttimoille.
Täs nyt pari skeidakuvaa uudesta sovituskesta renkaiden kanssa: Pienen kömmähdyksen takia en voinu toisenpuolen vanteita laittaa alle , mut parempia kuvia heti kun pääsee tasaselle kaikkien tassujen kanssa!
Enpä taaskaan muistanu ottaa kuvaa siitä tilasta mikä jää etuvanteen ja olkatuen väliin...
ihan OT "projektina" on tällanen fillari. Tuli taas motivaatioo vääntä toi valmiiks kun aurinko jo pilkottaa tuolta taivaalta!
Näillä mennään taas -->
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-DD-
Re: T3 -88 Coach
Et sitten viitsinyt kumien kokoa paljastaa, enkä kuvistakaan saanut luettua. Takasia pitäis IMO tuoda hiukan ulospäin, jos ei edestä saa yhtään sisemmäksi. Olis tasapainoisempi.
Mun mielestä vanteet ei oo liian pienet tölkkiin, vaikka usein niin sanotaan. Kunhan pitää vähän profiilia ja saa tarpeeksi matalaksi niin hyvä tulee.
edit: Näyttäis tölkki olevan hyvässä seurassa. Onko T4 Migloksen uusin?
Fillari on myös pähee. Tarttee melkeen kattotelineen että mahtuu mukaan tapahtumiin
Mun mielestä vanteet ei oo liian pienet tölkkiin, vaikka usein niin sanotaan. Kunhan pitää vähän profiilia ja saa tarpeeksi matalaksi niin hyvä tulee.
edit: Näyttäis tölkki olevan hyvässä seurassa. Onko T4 Migloksen uusin?
Fillari on myös pähee. Tarttee melkeen kattotelineen että mahtuu mukaan tapahtumiin
Re: T3 -88 Coach
redi, tuolla aiemmin jo sua puhuteltiin ihan nimeltä ja kerrottiin kaikki speksit:
Jos sulla on hyvää kuvaa tosta liukuoven kiinnikkeen muokkamisesta niin olisi hauska jos sulla löytyisi aikaa tehdä pieni kertomus tonne tekniikkapuolelle. Aihe kiinnostaa monia.
Edestä menee renkaan yläreuna vähän sisään kun tuo keulaa alas. Madaltaessa enemmän suunniteltu liikematka ylittyy ja negatiivista camberia alkaa tulla rajusti lisää. Kannattaa kokeilla madaltaa vaikka 1cm ja katsoa miltä näyttää.herrahenri kirjoitti:vanteet on 8,5x16"
edestä ei pysty ollenkaan viemään vannetta sisäänpäin.
Takaa sitä vois tuoda ulos!
Etuset on just noi 185/55 ja taakse on 195/55
Jos sulla on hyvää kuvaa tosta liukuoven kiinnikkeen muokkamisesta niin olisi hauska jos sulla löytyisi aikaa tehdä pieni kertomus tonne tekniikkapuolelle. Aihe kiinnostaa monia.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Re: T3 -88 Coach
^ No perkule... Kyllä sitä voi olla taas kuutamolla.
Todellakin.hege kirjoitti:Jos sulla on hyvää kuvaa tosta liukuoven kiinnikkeen muokkamisesta niin olisi hauska jos sulla löytyisi aikaa tehdä pieni kertomus tonne tekniikkapuolelle. Aihe kiinnostaa monia.
- herrahenri
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 38
- Liittynyt: 20.02.2012 19:12
Re: T3 -88 Coach
Onhan se hänen uus bilikka.
Kattotelineitä tosiaan faijalta jo vähän kyselinkin, että josko hällä ois jossian sopivat.
Toi sivuovi on vielä toistaseks aika ghetto, jos sitä vähä parantelee niin teen ihan ilomielin kertomuksen!
Kattotelineitä tosiaan faijalta jo vähän kyselinkin, että josko hällä ois jossian sopivat.
Toi sivuovi on vielä toistaseks aika ghetto, jos sitä vähä parantelee niin teen ihan ilomielin kertomuksen!
-DD-
- herrahenri
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 38
- Liittynyt: 20.02.2012 19:12
Re: T3 -88 Coach
Nonni!
Taas jotain pientä saatu aikaseks..
Jenkkiparkit räpelsin paikoilleen, jotka toimii erillisellä polttimolla. Ja sit mittaritkin löys paikkansa. Toi sininen väri on aika kauhee, sitä kun en ostaessa tiennyt! prkl.. No mut sillä mennään toistaseks.
Niinku tuolta tekniikan puolelta huomaa niin ei se ihan nappiin menny, sitä ongelmaa sit seuraavaks ratkomaan...
Enskuun alussa toivottavasti alustaa pääsis pähkäilemään.
Ei mulla muuta tälläkertaa.
Taas jotain pientä saatu aikaseks..
Jenkkiparkit räpelsin paikoilleen, jotka toimii erillisellä polttimolla. Ja sit mittaritkin löys paikkansa. Toi sininen väri on aika kauhee, sitä kun en ostaessa tiennyt! prkl.. No mut sillä mennään toistaseks.
Niinku tuolta tekniikan puolelta huomaa niin ei se ihan nappiin menny, sitä ongelmaa sit seuraavaks ratkomaan...
Enskuun alussa toivottavasti alustaa pääsis pähkäilemään.
Ei mulla muuta tälläkertaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-DD-
Re: T3 -88 Coach
Ihan vinkkinä että Biltemasta saa nykyään hillityn näköisiä, aikakauden mukaisia ja edullisia mustapohjaisia mittareita. Laatu on varmaan aikalailla samaa mitä autogaUgen tilpehöörit, mutta ainakin omasta mielestä näyttää paljon fiksummalta.
Tosin sä oot jo mittarit ostanu, niin vähän myöhästä hehkuttaa.
Tosin sä oot jo mittarit ostanu, niin vähän myöhästä hehkuttaa.
- herrahenri
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 38
- Liittynyt: 20.02.2012 19:12
Re: T3 -88 Coach
Sieltä kävin myös kattoos mittareita, mut siellä oli kiekkamittarit disukalle poistunu valikoimasta. Ainoastaan venepuolella oli ja se näytti 4 vai 5 tuhanteen saakka kierroksia. NOT ENUF!
Haluun et ne on kuitenkin keskenään samannäköiset. Kun rikastuu niin ihan VDO:n mittarit haluan hankkia.
Tänään kävin vaihtaa kesäpyörät alle, huomenna voisin nappasta muutaman kuvan
Haluun et ne on kuitenkin keskenään samannäköiset. Kun rikastuu niin ihan VDO:n mittarit haluan hankkia.
Tänään kävin vaihtaa kesäpyörät alle, huomenna voisin nappasta muutaman kuvan
-DD-
Re: T3 -88 Coach
Henri niihin on aika helppo vaihtaa eriväriset polttimot sisään;) koska tuut esittelee kesävanteita livenä?:}
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: T3 -88 Coach
Noihin orkkis-mittareihinkin löytyy valmiita valkoisia tarrapohjia, vinkiksi vaan.herrahenri kirjoitti:Nonni!
Taas jotain pientä saatu aikaseks..
Ja sit mittaritkin löys paikkansa.
Viimeksi muokannut TT|, 12.06.2012 09:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: lainaus korjattu
Syy: lainaus korjattu
Re: T3 -88 Coach
Tästä ohjehege kirjoitti:redi, tuolla aiemmin jo sua puhuteltiin ihan nimeltä ja kerrottiin kaikki speksit:Edestä menee renkaan yläreuna vähän sisään kun tuo keulaa alas. Madaltaessa enemmän suunniteltu liikematka ylittyy ja negatiivista camberia alkaa tulla rajusti lisää. Kannattaa kokeilla madaltaa vaikka 1cm ja katsoa miltä näyttää.herrahenri kirjoitti:vanteet on 8,5x16"
edestä ei pysty ollenkaan viemään vannetta sisäänpäin.
Takaa sitä vois tuoda ulos!
Etuset on just noi 185/55 ja taakse on 195/55
Jos sulla on hyvää kuvaa tosta liukuoven kiinnikkeen muokkamisesta niin olisi hauska jos sulla löytyisi aikaa tehdä pieni kertomus tonne tekniikkapuolelle. Aihe kiinnostaa monia.
http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... /hinge.htm
Re: T3 -88 Coach
turha nosto mutta laitan nyt kuitenki kuvan