Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla
Mulla oli samoja oireita Profin kanssa, lämmityslaitteen sääd."hana" päästää läpi ja kesällä voi olla aikas kuuma, jos ei kattoikkuna ja sivuikkunat ole auki nyt ratinvaihto edessä, niin voi samalla vaihtaa sen ja desinfioida lämppärin kenno ja kanavat, kun tulee karmea haju sieltä. Liekö rotta kuollut sinne...
TT| kirjoitti:
Se on huomenna käytävä motonetistä sitten lämppärinhana
No ei tullu katottua varastosaldoja, Tampereella ja Turuus oli hyllyssä. Saa nähdä millon tulee tänne syrjäiseen kyläpahaseen. Jos laittaisi siihen asti vaan uudenveroisen käytetyn.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Pitäisi omastakin katsoa, kun tuntuu että melkein kylmään päähän siirrettävä vipu ennen kuin loppuu lämpimän puhallus, mutta onneksi juhannukseen on enää vajaa pari viikkoa ja sitten alkaakin talven (Syncrokelien) odotus
Krisse kirjoitti:Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla
No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.
Vaihtoehtona lukkopihdit lämppärin letkuun, pro ratkasu kesän ajaksi..
Osa on kai sama mk1 golffissa ja 88 passatissa (?)
Krisse kirjoitti:Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla
No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.
Vaihtoehtona lukkopihdit lämppärin letkuun, pro ratkasu kesän ajaksi..
Osa on kai sama mk1 golffissa ja 88 passatissa (?)
Mikko
Iltavuoro vaihtoi eilen uutta vastaavan käytetyn varaosan paikalleen. Tosin pihalla osia vertaillessa ei kummassakaan näyttänyt olevan mitään vikaa. En tiedä oliko sulun liikkuminen erilaista sitten nesteen paineen alla. Ehkä noista muista edellisen vuorokauden tapahtumista vielä tulee jotain muutakin tarinaa
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Krisse kirjoitti:Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla
No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.
Vaihtoehtona lukkopihdit lämppärin letkuun, pro ratkasu kesän ajaksi..
Osa on kai sama mk1 golffissa ja 88 passatissa (?)
Mikko
Oli joo ahdas paikka Jos tänään nyt selviäis jo että toimiiko tuo uus-vanha osa.
Alkuperäinen oli siis rikki, ilmaa se ei pidä kun puhaltelee läpi, joten tuskin nestettäkään.
No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.
No voi sun...sama Motonet-hana on mullakin vaihdettu ja tuntuisi, että puskee lämmintä silti...
DehlerProfivaari kirjoitti:
No voi sun...sama Motonet-hana on mullakin vaihdettu ja tuntuisi, että puskee lämmintä silti...
Katto vaikka peilillä että liikkuuko se hanan vipu stoppreihin saakka kun joku liikuttaa kabiinin puolelta vipua. Sitä vaijeria saa pikkusen säädettyä siittä hanan kiinnityksestä. Joka tapauksessa sulla on tuuria kun ei puske vesiä pihalle..
Joo, ei onnistunut lukkojen herkistely kuin elokuvissa. Jenkkifoorumeilla suosittelivat että tiputtaa rajakytkimen reiästä öljyä ja sitten liikuttelemalla lähtisi toimimaan.
Etulukon tappi näytti hyvältä, eikä pesässä ollut hapettuman jälkiä, silti tappia ahdisti senverran että etuperä piti avata että tapin sai pois. Takana sama juttu, tappi oli takana ruostunut niin piti kiillotella enemmän.
Eli etuperä ja vaihdelaatikko piti irroittaa ja avata että sai tasauspyörästön lukot toimimaan. Vähän eri juttu tehdä vaihdelaatikkoa eican tallin nosturilla verrattuna etuperän duunaukseen tuomon tallin pihalla. Eican tallilla kelpasi istuskella ja syödä karkkia kun eicca ja tuomo duunasi.