Auton historia on hyvin tiedossa koska vaari osti auton uutena kyllästytyään siihen että transitilla ei pääsyt mihinkään.
Nyt olen vuodesta 2014 tölkillä huristellut eli heti kun kortin sain.
Ja mukavaa on ollut.
![Siisti 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ulkonäköä on kohennettu karjapuskurilla ja 15" vanteilla kesäkumeille
Myös vähän paikka maalia suihkittu kyljen pystysaumaan, liukuoveen, korjattuun kaareen, keulaan ja takaluukun.
Lisäksi lisäpitkät asennettu "ostin kun halavalla sain" x-vision dominator led
.
Ruostepaikkoja on saanut tehdä peruspaikkoihin: astinlaudat, helmakotelon päät ja lokasuojien kaaria.
Myös Puhaltimen vaihdoin viimevuonna vapun aikoihin kun ei kelvannut katsurille. Myös muita kulutusosia on vaihdettu.
Auto kävi myös juuri suutinremontissa, jonka jälkeen oli käynistysongelmia, jotka korjaantuivat startin vaihdolla.
No ilo ei jatkunut pitkään kun olimme lähdössä hakemaan renkaita Nurmijärvellä niin eikös kaasupohjassa ohituksessa motarilla kansipahvi pala
![Ilkeä tai hurjistunut :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Elikkäs kansiremontin paikka. Samalla vaihtuu kytkimen osat. Olen miettinyt pitäisikö askarrella vesi ilma välijäähdytin ? Toistaiseksi ei viitsisi vaihtaa konetta isompaan vaikka tiedän että ei jx ole mikään kestävä kone kuitenkaan. Kerkesin kumminkin tilaamaan osat.
Minkäslaista kansipahvia olette laitaneet uuteen kanteen? Kun saa kolmena eri paksuutena.
Vai sopisiko aaz koneen metallinen kannentiiviste?