Noniin... Viime kesänä tuli täytettyä ilmastointi ja samalla testattiin että kaikki pelasi...
Noooo siitähän oli jäänyt sitten kompuran päästä kiristämättä letkujen mutterit joten veikkasin että mutterit oli syynä öljyjen katoamiseen.
Tänään sitten tutkittiin vähän tarkemmin. Tarkoitus oli kiristää mutterit ja lyödä nesteet sisään. Pienellä tutkimisella huomattiin että putkissä näkyi paskaa ja metalli siruja
Ei tässä vielä kaikki tarkoitus oli testata saadaanko järjestelmä täytettyä ja nilkutettua kesä loppuun. Imu ei oikeen onnistunut niin kokeiltiin lisätä. Syy alkoi nopeasti selvitä Letku oli haljennut ja toisen puolen letkukin näytti aika valmiilta antautumaan.
Tod. näk. kristalli pallosta päätellen kun sinne oli viime kesänä saatu nesteet sisään ja käytetty niin letkut oli antautunut.
Nyt pitäisi:
1.Vaihtaa kompura(ainakin kannattaisi)
2.Vaihtaa uusi kuivuri, joka tuskin on selvinnyt vuoden seisoskelusta mutterit auki
3.Teettää ja vaihtaa letkut
4. Huuhdella koko järjestelmä
5. Täyttäääääää
6. maksaa <- ei pysty
Varmaankin tässä käy nyt niin että tänä kesänä ei ilmastoinnin kanssa puljailla ja asiaan palataan TDI swapin jälkeen.
Kevyt kenttä vitutus mutta elämä on ja 30v (paku vuodelta 1983) kompressorilta ja letkuilta ei ole huono suoritus...
kompura.JPG
Ainiih ja tuire tuli vastaan matkalla huoltoo
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
hyvännäköistä meininkiä
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Home is where you park it.