Pate postitölkin töihin paluu
- Caravellix
- AktiVWisti
- Viestit: 348
- Liittynyt: 19.04.2012 16:12
- Paikkakunta: Perniö
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Muutaman sarjan Melber-Pentoja olen poranut 12mm > 14mm ja niissä ainakin kartiossa ollut hyvin varaa poraukselle. Ja ihan käsiporalla voi porata, koska niin pieni ero reikien koossa ja pehmeä materiaali, joten ei välttämättä tarvitse pylväsporaa. Leikkuunestettä tietysti hyvä käyttää.
Design is not simply art, it is elegance of function. - Ferdinand Alexander ´Butzi´ Porsche
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Kiitokset vinkeistä. Porattua tuli ja vanne istuu hienosti paikalleen, mutta pinnpultit näyttävät jäävän lyhyiksi (tosin ei ollut kuin orkkis pallokantamutterit kokeilua varten). Onko näissä sama pinnapultti kuin possussa vai mistä näihin on pitempiä pinnoja vaihdettu?Caravellix kirjoitti: ↑13.07.2021 11:37 Muutaman sarjan Melber-Pentoja olen poranut 12mm > 14mm ja niissä ainakin kartiossa ollut hyvin varaa poraukselle.
Kokemusperäistä suositusta renkaiksi 7 leveille 15 tuumasille vanteille olisin myös vailla...?
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
- Caravellix
- AktiVWisti
- Viestit: 348
- Liittynyt: 19.04.2012 16:12
- Paikkakunta: Perniö
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Kuvassa joskus muinoin omistamani Doka 7x15 Penta-vanteilla ja renkaina 235/60-15, alustassa lievä madallus, mielestäni tasapainoinen kokonaisuus.
Pinnapulttien pituuden kanssa ei ollut ongelmia, tosin nämä ovat MIM-Pentat, mutta Melberejä ja Ronaleja olen myös käyttänyt. Onhan rumpujen kiinnityspultit poistettu?
Pinnapulttien pituuden kanssa ei ollut ongelmia, tosin nämä ovat MIM-Pentat, mutta Melberejä ja Ronaleja olen myös käyttänyt. Onhan rumpujen kiinnityspultit poistettu?
Design is not simply art, it is elegance of function. - Ferdinand Alexander ´Butzi´ Porsche
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7744
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Jossain täällä foorumilla on se pinnapultti, joka sopii Tölkkiin. Löytyy ihan jostain kotimaisesta liikkeestäketsa kirjoitti: ↑17.07.2021 21:26Kiitokset vinkeistä. Porattua tuli ja vanne istuu hienosti paikalleen, mutta pinnpultit näyttävät jäävän lyhyiksi (tosin ei ollut kuin orkkis pallokantamutterit kokeilua varten). Onko näissä sama pinnapultti kuin possussa vai mistä näihin on pitempiä pinnoja vaihdettu?Caravellix kirjoitti: ↑13.07.2021 11:37 Muutaman sarjan Melber-Pentoja olen poranut 12mm > 14mm ja niissä ainakin kartiossa ollut hyvin varaa poraukselle.
Kokemusperäistä suositusta renkaiksi 7 leveille 15 tuumasille vanteille olisin myös vailla...?
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Kiitokset Caravellix:ille hyvästä kuvasta. Tuo vahvisti kyllä, että näillä vanteilla mennään ja jotain tuon suuntaista rengastusta etsitään alle.
AT5nok, juu yhden veewee putiikin tarjonnasta löytyy näköjään pykälää pidemmät. Ei vaan kuulu omiin hankintamestoihini, joten pitää napauttaa yksi pinna irti, jotta saa mitat spoorista ja sen jälkeen voi katsella race -liikkeistä mittojen perusteella sopivat.
AT5nok, juu yhden veewee putiikin tarjonnasta löytyy näköjään pykälää pidemmät. Ei vaan kuulu omiin hankintamestoihini, joten pitää napauttaa yksi pinna irti, jotta saa mitat spoorista ja sen jälkeen voi katsella race -liikkeistä mittojen perusteella sopivat.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
- Caravellix
- AktiVWisti
- Viestit: 348
- Liittynyt: 19.04.2012 16:12
- Paikkakunta: Perniö
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Eipä mitään. Taakse tuohon olisi vielä voinut laittaa pienet spacerit, koska takapyörä jää Tölkissä etupäätä sisemmäs. Jos niitä haluaa käyttää, niin hyvä huomioida pinnapultteja valitessa.
Design is not simply art, it is elegance of function. - Ferdinand Alexander ´Butzi´ Porsche
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Muutama juttu pitää vielä touhuta ennen kattoverhoilun asennusta. Hanttarin jakkaraan kääntöalusta ja yksi lisäpenkki pitää johonkin sovitella. Tölkkiosat kun ovat jo kullasta tehtyjä, niin T4 osilla yritetään selvitä.
Tuollainen runko tarttui saksan ebaystä ja ainakin myyjän mukaan on T4:sta. Vaikka tuo lukitus lattiaan vaikuttaa simppeliltä, niin jos jollain on T4 tuollaisella jakkaralla, niin lattiassa olevan kolon mitat (ja kuva) otettaisiin mieluusti vastaan
Kattoverhoilua jo kyllä vertailin alkuperäiseen raatoon ja onhan tuollaisessa perus Carravelle verhoilussa ja orkkis luukullisen verhoilussa paljon eroa. Orkkis on vahvistettu luukun ympäriltä ja alustavien mittausten mukaan peräosan tangot eivät ole identtisillä kohdilla. Mutta rämä pitää varmistaa Patusta ja yhdestä varaosaraadosta mittaamalla.
Mitäs mieltä raati on kattoverhoilun asennusjärjestyksestä? Etutangot ainakin ovat samoilla kohdin luukullisessa ja luukuttomassa, joten itse ajattelin lähteä etuovien kohdalta ja tuulilasinaukosta matkaan ja kiristää takaluukun suunnalta sitten verhousta kireälle.
Tuollainen runko tarttui saksan ebaystä ja ainakin myyjän mukaan on T4:sta. Vaikka tuo lukitus lattiaan vaikuttaa simppeliltä, niin jos jollain on T4 tuollaisella jakkaralla, niin lattiassa olevan kolon mitat (ja kuva) otettaisiin mieluusti vastaan
Kattoverhoilua jo kyllä vertailin alkuperäiseen raatoon ja onhan tuollaisessa perus Carravelle verhoilussa ja orkkis luukullisen verhoilussa paljon eroa. Orkkis on vahvistettu luukun ympäriltä ja alustavien mittausten mukaan peräosan tangot eivät ole identtisillä kohdilla. Mutta rämä pitää varmistaa Patusta ja yhdestä varaosaraadosta mittaamalla.
Mitäs mieltä raati on kattoverhoilun asennusjärjestyksestä? Etutangot ainakin ovat samoilla kohdin luukullisessa ja luukuttomassa, joten itse ajattelin lähteä etuovien kohdalta ja tuulilasinaukosta matkaan ja kiristää takaluukun suunnalta sitten verhousta kireälle.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Puuhastelu jatkuu vesisateesta huolimatta. Katon alushuopa loppui, viemäreihin löytyi lopullinen idea - mutta osat loppui ja normi bussin kattoverhoilun tangonpaikat eivät varmistetusti ole samat kuin kattoluukullisessa... Joten tympäännyinnsisustamiseen ja aloin rautahommiin
Nyt on T4 pyöritysalusta pultattuna hanttarin penkin kanssa autoon. Pienet vahvikepalat koriin pitää hitsata, mutta muuten olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
Pyöritysvideo
https://youtube.com/shorts/av6z7tyRdLE?feature=share
Ja kuvatus leirintäasennosta.
Nyt on T4 pyöritysalusta pultattuna hanttarin penkin kanssa autoon. Pienet vahvikepalat koriin pitää hitsata, mutta muuten olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
Pyöritysvideo
https://youtube.com/shorts/av6z7tyRdLE?feature=share
Ja kuvatus leirintäasennosta.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7744
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Pate postitölkin töihin paluu
En "sitä firmaa" edes ajatellutketsa kirjoitti: ↑21.07.2021 09:15 Kiitokset Caravellix:ille hyvästä kuvasta. Tuo vahvisti kyllä, että näillä vanteilla mennään ja jotain tuon suuntaista rengastusta etsitään alle.
AT5nok, juu yhden veewee putiikin tarjonnasta löytyy näköjään pykälää pidemmät. Ei vaan kuulu omiin hankintamestoihini, joten pitää napauttaa yksi pinna irti, jotta saa mitat spoorista ja sen jälkeen voi katsella race -liikkeistä mittojen perusteella sopivat.
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Pientä edistystä ja työllistäviä löydöksiä oli saldona viimeisimmästä tallilla ähräämisestä.
Edistykseksi voidaan laskea liukuovi, joka nyt toimii kuten muissakin pihan tölkeissä + istuu riittävän hyvin kylkilinjaan kiinni ollessaan. Ratkaisu läytyi alkuperäisestä tiivisteestä, eli uusi tarviketiivari pois ja alkuperäinen pienen puunauksen jälkeen liimaamalla kiinni. Se oli tosin erikoista, että alkuperäistäkin piti alareunasta lyhentää pari senttiä...
Tavallaa edistykseksi voidaan laskea muös se, että vilkut + eruvalot + toinen takavalo + toinen parkki + jarruvalot toimivat. Tilaamattomien lisätöiden listaan voi sitten kirjata toisen parkin + toisen takavalon + täysin pimeät tuulilasinpyyhkijät ja mittariston. Voi-voi!
Itseasiassa muistin, että vein tästä autosta alkuperäisen kuskinoven teilun kymmenen vuotta sitten palotölkkiin ja tässä oli vain Vetelissä raktorilla rutattu ovi ja lepattava pressu monta talvea. Eli luultavasti rele/sulake taulu oli saanut vettä jonkin verrankin, koska alkuu autossa oli kaikki sähköt pimeänä. Tuon muistettuani vaihdoin tähän rele/sulaketaulun ja ohjaamon johtosarjat vielä viime kesänä ajelukunnossa olleesta turbodiisselistä ja sen muutoksen jälkeen siis lähti toimimaan nuo yllä mainitut sähköt...
Eipä tässä varmaan auta muu kuin unohtaa sähköt toistaiseksi ja keskittyä tekemään sisusta siihen kuntoon, että voi laittaa lasit paikoilleen. Sitten rojektin voi raahata kotipihaan talveksi sähköjen yms. ylimääräisten ähräysten tekemistä varten.
Edistykseksi voidaan laskea liukuovi, joka nyt toimii kuten muissakin pihan tölkeissä + istuu riittävän hyvin kylkilinjaan kiinni ollessaan. Ratkaisu läytyi alkuperäisestä tiivisteestä, eli uusi tarviketiivari pois ja alkuperäinen pienen puunauksen jälkeen liimaamalla kiinni. Se oli tosin erikoista, että alkuperäistäkin piti alareunasta lyhentää pari senttiä...
Tavallaa edistykseksi voidaan laskea muös se, että vilkut + eruvalot + toinen takavalo + toinen parkki + jarruvalot toimivat. Tilaamattomien lisätöiden listaan voi sitten kirjata toisen parkin + toisen takavalon + täysin pimeät tuulilasinpyyhkijät ja mittariston. Voi-voi!
Itseasiassa muistin, että vein tästä autosta alkuperäisen kuskinoven teilun kymmenen vuotta sitten palotölkkiin ja tässä oli vain Vetelissä raktorilla rutattu ovi ja lepattava pressu monta talvea. Eli luultavasti rele/sulake taulu oli saanut vettä jonkin verrankin, koska alkuu autossa oli kaikki sähköt pimeänä. Tuon muistettuani vaihdoin tähän rele/sulaketaulun ja ohjaamon johtosarjat vielä viime kesänä ajelukunnossa olleesta turbodiisselistä ja sen muutoksen jälkeen siis lähti toimimaan nuo yllä mainitut sähköt...
Eipä tässä varmaan auta muu kuin unohtaa sähköt toistaiseksi ja keskittyä tekemään sisusta siihen kuntoon, että voi laittaa lasit paikoilleen. Sitten rojektin voi raahata kotipihaan talveksi sähköjen yms. ylimääräisten ähräysten tekemistä varten.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: Pate postitölkin töihin paluu
En tiedä miten toi kattoluukkuvaikuttaa verhoilu asennukseen mutta kun omani asensin niin kiristin ensin edestä klipsuilla ja kiristin takaluukusta minka jaksoin ja vedin klipsuja kiinni tarkistelin ja sen jälkeen liimasin sen ensin oliko nytedestä ja sitten takaa ja läähdin kiertämään kiristellen ensin klipsuilla jotka sit korvasin liimalla. Tietenkin kaikki tangot aluks paikalle.
Luulisin että toimii samoin kattoluukulla jos reiän tekee viimeiseksi ja liimaa vasta sitten sen lukun ympäryksen ja sinä yhteydessä saa oikkusen vielä loppukiristystä. Mutta kuten sanoin en ole asentanut kattoluukullista.
Luulisin että toimii samoin kattoluukulla jos reiän tekee viimeiseksi ja liimaa vasta sitten sen lukun ympäryksen ja sinä yhteydessä saa oikkusen vielä loppukiristystä. Mutta kuten sanoin en ole asentanut kattoluukullista.
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Ai niin ja sen verholu kankaan pitää olla reijitetty ainakin keskialueelta muuten se paineistuu patopaineesta liika jos ylä ritilöihin päästää ilmaa, mikäli tämä optio autossa on. Alkuperänen on keskeltä reijitettyä sivulta ehjää joka on mielestäni tyylikkäin.
Toinen huomio on ettäkopinikku an ympäryksien liimaus kannattaa rajata selkeasti ja harkiten koska se näkyy missä liima pitää kankasn pellissä kiini jo lian ylhäältä kiinni.
Toinen huomio on ettäkopinikku an ympäryksien liimaus kannattaa rajata selkeasti ja harkiten koska se näkyy missä liima pitää kankasn pellissä kiini jo lian ylhäältä kiinni.
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Kyseinen jakkara löytyy Multivanista vuosimalliin -99 asti. Sijaitsee T4:ssa apukuskin takana.ketsa kirjoitti: ↑28.07.2021 21:37 Muutama juttu pitää vielä touhuta ennen kattoverhoilun asennusta. Hanttarin jakkaraan kääntöalusta ja yksi lisäpenkki pitää johonkin sovitella. Tölkkiosat kun ovat jo kullasta tehtyjä, niin T4 osilla yritetään selvitä.
Tuollainen runko tarttui saksan ebaystä ja ainakin myyjän mukaan on T4:sta. Vaikka tuo lukitus lattiaan vaikuttaa simppeliltä, niin jos jollain on T4 tuollaisella jakkaralla, niin lattiassa olevan kolon mitat (ja kuva) otettaisiin mieluusti vastaan
Itse tuli aikoinaan asennettua etupenkkiin kääntöalusta, jolloin ko. penkin kiinnitystä tuli myös modattua.
viewtopic.php?f=25&t=4845
Lattiassa olevat kolot 31x13mm, koloissa 10mm tapit, joihin koukut lukittuu.
Laitatko YV:llä yhteystietoja niin tyrkkäsen kuvia, jos vielä tarvetta.
T4 Multivan Atlantis 2.5 TDI AHY -99
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Hudemille iso kiitos mitoista ja kuvien saamista varten on rivaatilla laitettu yhteystietoja.
Osku, tuo pointti siitä, että kangasta ei saa liimata liian pitkältä matkalta on erittäin tärkeä. Olin varsin yllättynyt, kun juuri tuota yksityiskohtaa tuijottelin palotölkin katosta.
En tiedä olisiko kattoverhoilun suhteen pitänyt pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassa ja vetää vain sitä joka vanlife vidossa käytettävää verhoiluhuopaa peräkattoon. Joenkin vaan se alkoi näyttämään liian "kuluneelta" ratkaisulta ja sillä sitten tuli tämä idea orkkisverhoilun tyylisestä ratkaisusta (mutta ilman ikkunakarmien peittämistä). No, nyt tilanne näyttää tältä, eli liimaamalla ja pienillä ompeleilla on puuttunut pussi nyt väkästettynä ja huomenna pääsee katsomaan pitääkö mittailut paikkaansa.
Yksi pussi osuu takaosassa oikeaan kohtaan ihan suoraa ja toinenkin toivottavasti riittävän lähelle. Orkkis verhouksessa muutamat osuudet on varustettu jonkinlaiselle tukikankaalla (esim. soirot luukun sivuilla). Ehkä tuon vuoksi en tätä tarvikerätti tule kauhean tiukalle kiristämään, jotta helvetti ei pääse irti luukun aukkoa leikatetessa. EDIT: Ja eihän tuossa ole kuin yksi sellainen perinteinen ripustintanko, joka mahdollistaa kankaan liikkumisen sitä kiristettäessä.
Tuosta näkee vähän orkkiksen rakenteesta.
Osku, tuo pointti siitä, että kangasta ei saa liimata liian pitkältä matkalta on erittäin tärkeä. Olin varsin yllättynyt, kun juuri tuota yksityiskohtaa tuijottelin palotölkin katosta.
En tiedä olisiko kattoverhoilun suhteen pitänyt pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassa ja vetää vain sitä joka vanlife vidossa käytettävää verhoiluhuopaa peräkattoon. Joenkin vaan se alkoi näyttämään liian "kuluneelta" ratkaisulta ja sillä sitten tuli tämä idea orkkisverhoilun tyylisestä ratkaisusta (mutta ilman ikkunakarmien peittämistä). No, nyt tilanne näyttää tältä, eli liimaamalla ja pienillä ompeleilla on puuttunut pussi nyt väkästettynä ja huomenna pääsee katsomaan pitääkö mittailut paikkaansa.
Yksi pussi osuu takaosassa oikeaan kohtaan ihan suoraa ja toinenkin toivottavasti riittävän lähelle. Orkkis verhouksessa muutamat osuudet on varustettu jonkinlaiselle tukikankaalla (esim. soirot luukun sivuilla). Ehkä tuon vuoksi en tätä tarvikerätti tule kauhean tiukalle kiristämään, jotta helvetti ei pääse irti luukun aukkoa leikatetessa. EDIT: Ja eihän tuossa ole kuin yksi sellainen perinteinen ripustintanko, joka mahdollistaa kankaan liikkumisen sitä kiristettäessä.
Tuosta näkee vähän orkkiksen rakenteesta.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Jotain edistystä, tosin ei mitään vielä ihan valmiina
Päytä istuu kohtuu siististi verhoiluun tehtyyn reikään. Pitää vielä lisätä vinyyli tuonne aukon pohjalle. Jotta äänieristeet ei loikkaa silmille pöydän ollessa ylhäällä.
Kattoon sain loput äänieristeet paikoilleen ja pintarätin sovitus pääsi alkamaan tosissaan. Keskeltä rättiä jää pois neljä normi bussissa olevaa tankoa ja sen seuruksena sovittamisesta ei meinannut tulla yhtään mitään. Tein sitten eteen yhden yhdelle lisätangolle omat kiinnikkeet ja sen jälkeen rätin aai jo kohtuudessa roikkumaan. Tämä lisätanko taitaa kuitenkin osua juurikin luukun veivin kohdalle, eli ei voi jäädä lopullisesti paikoilleen. Mutta tuon avustuksella saan toivottvasti takaosan liimattua paikoilleen.
Lisäpaikkakin on hahmollaan. Kiirokset vielä Hudemille kuvista ja mitoista, niiden avulla lattiaosan tekeminen oli varsin helppoa. Seuraavaksi pitää pultata jokin jakkara tuohon telineeseen ja sen jälkeen voi suorittaa lopullisen pulttauksen leikata lattian pohjamattoon trvittavat aukot.
Päytä istuu kohtuu siististi verhoiluun tehtyyn reikään. Pitää vielä lisätä vinyyli tuonne aukon pohjalle. Jotta äänieristeet ei loikkaa silmille pöydän ollessa ylhäällä.
Kattoon sain loput äänieristeet paikoilleen ja pintarätin sovitus pääsi alkamaan tosissaan. Keskeltä rättiä jää pois neljä normi bussissa olevaa tankoa ja sen seuruksena sovittamisesta ei meinannut tulla yhtään mitään. Tein sitten eteen yhden yhdelle lisätangolle omat kiinnikkeet ja sen jälkeen rätin aai jo kohtuudessa roikkumaan. Tämä lisätanko taitaa kuitenkin osua juurikin luukun veivin kohdalle, eli ei voi jäädä lopullisesti paikoilleen. Mutta tuon avustuksella saan toivottvasti takaosan liimattua paikoilleen.
Lisäpaikkakin on hahmollaan. Kiirokset vielä Hudemille kuvista ja mitoista, niiden avulla lattiaosan tekeminen oli varsin helppoa. Seuraavaksi pitää pultata jokin jakkara tuohon telineeseen ja sen jälkeen voi suorittaa lopullisen pulttauksen leikata lattian pohjamattoon trvittavat aukot.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Tämän edistyminen on ollut viimeaikoina taassa hyvin hidasta. Käytännössä viikonloppuihin on mahtunut vain yksi pätkä kattoverhoilun liimausta. Nyt se homma on kuitenkin sillä mallilla, että laseja on päässyt asentamaan ja projektin siirto kotitalliin alkaa olemaan enää parista pikkujutusta kiinni, kuten trailerin katsastuksesta ja vetoauton lainaamisesta... Liikkuuko Oulun logistiikkapalvelu koska seuraavan kerran Pirkanmaalla
Piti oikein ottaa iltahämärässä huono valokuva harvinaisesta yksityiskohdasta. Nimittäin alkuperäisestä lisävarusteesta. Vaikka kuinka olen yrittänyt kaikennäköistä virittää tähän vekottimeen, niin alkuperäisten lisävarusteiden määrä on edelleen vain vähentynyt. Pois kun on lähtenyt tehdasasennettu Eber, sähköikkunat ja takalasin pyyhin/pesuri. Lisäksi ainakin ehdokkaana tälle listalle on ajovalojen pesuri, vai ovatko ne suomivarustelua? Eli poistuneita lisävarusteita 3 - 4 kpl ja tilalle ei ole tullut kuin kattoluukku ja yksi liukulasi, jotka vissiin ovat ainoa alkuperäiset T3 lisävarusteet tässä autossa . Ainakin jos ei lähde funtsimaan, että mitkä matot/verhoilut/äänieristeet ovat olleet vakioita ja mitkä optioita.
Aikani muuten yritin liimailla tuosta ikkunan raamista irvistystä pois, mutta en onnistunut. Tig näpäytyksellä sai kehyksen heti asettumaan kohdalleen
Piti oikein ottaa iltahämärässä huono valokuva harvinaisesta yksityiskohdasta. Nimittäin alkuperäisestä lisävarusteesta. Vaikka kuinka olen yrittänyt kaikennäköistä virittää tähän vekottimeen, niin alkuperäisten lisävarusteiden määrä on edelleen vain vähentynyt. Pois kun on lähtenyt tehdasasennettu Eber, sähköikkunat ja takalasin pyyhin/pesuri. Lisäksi ainakin ehdokkaana tälle listalle on ajovalojen pesuri, vai ovatko ne suomivarustelua? Eli poistuneita lisävarusteita 3 - 4 kpl ja tilalle ei ole tullut kuin kattoluukku ja yksi liukulasi, jotka vissiin ovat ainoa alkuperäiset T3 lisävarusteet tässä autossa . Ainakin jos ei lähde funtsimaan, että mitkä matot/verhoilut/äänieristeet ovat olleet vakioita ja mitkä optioita.
Aikani muuten yritin liimailla tuosta ikkunan raamista irvistystä pois, mutta en onnistunut. Tig näpäytyksellä sai kehyksen heti asettumaan kohdalleen
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2629
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Nyt kyllä mennään vähän jo toiminta-alueen ulkopuolelle...
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Hanttapuli, jatkuvaa kasvu pitää olla kaikessa toiminnassa tavoittena
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
- Jukkapoika
- AktiVWisti
- Viestit: 622
- Liittynyt: 26.02.2012 00:22
- Paikkakunta: Sti
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Jep. Suomi-varusteita jotka voi halutessaan poistaa.Lisäksi ainakin ehdokkaana tälle listalle on ajovalojen pesuri, vai ovatko ne suomivarustelua?
Re: Pate postitölkin töihin paluu
Voi tylsyyden tylsyys. Harrasteaikaa/voimaa niin vähän, että tähän piti tässä vaiheessa laittaa puskurit kaupan hyllyltä.
No, nyt on ulkoasuun liittyvät asiat ratkenneet tarroitusta lukuunottamatta.
No, nyt on ulkoasuun liittyvät asiat ratkenneet tarroitusta lukuunottamatta.
- Liitteet
-
- AD31E7B4-3A63-4B4B-B4AD-0A62C14C8DFF.jpeg (302.11 KiB) Katsottu 7518 kertaa
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki