Re: Henkan tölkkejä.
Lähetetty: 06.12.2015 16:32
Toipumisia sinne! Hyvältä kyllä näyttää meininki! Ja komea Lancia tallikaverina
Suomen suurin VW-Hyötyajoneuvo sivusto.
https://tolkkifoorumi.com/phpBB3/
Jos vakiopuslat riittävät niin vaikkapa Aircooled:in Tölkkikaupasta.Hemu kirjoitti:Tietäiskö joku että mistä sais uusia puslia näihin?
Kiitos! onneks säästyi sormi kuitenkin kokonaisena, olis voinu mennä paljon pahemmin. Lancia ollut mulla pari vuotta harrasteena ja uskalsin siitä laittaa pienen palan näytille vaikka vähän väärällä foorumilla ollaankinHanttapuli kirjoitti:Toipumisia sinne! Hyvältä kyllä näyttää meininki! Ja komea Lancia tallikaverina
Riittää aivan varmasti vakiopuslat! Hyvä! tuolta ne nyt tilaankin kiitos erittäin paljon!Jukkapoika kirjoitti:Jos vakiopuslat riittävät niin vaikkapa Aircooled:in Tölkkikaupasta.Hemu kirjoitti:Tietäiskö joku että mistä sais uusia puslia näihin?
Sivulla näkyvää 29 päivän toimitusaikaa ei kannata pelästyä: Pääsääntöisesti kamat joita ei ole varastossa ovat saapuneet parissa viikossa. Pitemmistä toimitusajoista on aina ilmoitettu sähköpostilla.
Sormi alkaa oleen kunnossa, kova hinku on tallille jo kun aikataulu ois tiukka.Eicca_ kirjoitti:Tuli kateltua noita sun kuvia uudestaan niin äkkiä katsoien sulla on ehkä noi tiilitehtaan camber levyt väärin päin Siinä levyssähän oli kaikki nurkat eri paksuisia ja tölkissä on takana aurausta sekä negatiivistä camberia joten paksuin reuna tulee etu ylös ja ohuin taka alas. Voi olla että katsoin kuvias väärinkin
Mulle tuli yhdet TC:n sumari kehykset ja ne on ainakin ihan kauheeta kuraa, ei sovi mitenkään vaan vaatisi kohtuu paljon kuitu töitä, vilkku ei mahdu reikään ja toisessa se on aukko on liian iso ja ne on myös ihan ropellit. Voin myydä ne vaikka 10€ sen
Vildurin takapuskuri savotta oli ihan älytön homma, helpoin olis ollut ottaa muotti orkkiksesta ja tehdä siitä suoraan niin olis ainakin istunut muuten hyvin. Siihen tehtiin kuitu töitä yli 10h yhteensä kahdelta ukolta ja pohja töitä saman verran mutta nyt siitä tosiaan pitäs ottaa muotit ja tehdä noita lisää
No silleen nuo omanikin kesällä mittasin, että 10/5mm ovat kiilan malliet.Jukkapoika kirjoitti:Camber lättyjen mitat alkoivat täälläkin vaivata mieltä niin piti tsekata kuinka asia on. Kyllä ne täälläkin olivat kiilat: 10mm/5mm.
Hemu: Mitkä ovat Coach:in takapyörien mitat ja paljonko olet jatkanut liukuoven saranaa? Pitäisi itsekin tehdä se ja säästyisi ylimääräiseltä jumppaamiselta kun olisi jokin "yleispätevä" mitta.
kiitos! En selvitellyt vielä mitä maksaisi jos sinne laittais takapenkit? Tuo on toisaalta hyvä tila noinkin, kun saa lukkoon ja vähän isompaakin tavaraa. Lavalla kun ei ilman kuomua kannata mitään säilyttääNeanterdaali kirjoitti:Kylläpä tuli siisti tuosta doppelin takaosasta!
Juurikin näin!Jukkapoika kirjoitti:Jep. Pussit ja TA Technix:in iskarit 2500zt ~ n. 622€. Tuohon loput kamat päälle niin valmiin setin hinta pyörii 1000-1500€:n nurkilla.
Näyttäisi siltä että takana joutuu tekemään vähän Tee Se Itseä, ainakin poistamaan sen patin tukivarresta. Tuolla siitä mainitaankin.
"Etutolppien" varret näyttävät myös aika paksuilta, joten himotontittaja joutunee avartamaan etutukivarsien koloja että saa tolpille enemmän liikkumavaraa.
Itseä kiinnostaisi lähinnä millaista mukavuutta nämä tarjoavat matalalla ajettaessa?
Ja mihin sijoittuvat ajo-ominaisuuksillaan jos asteikon toiseen ääripäähän laitetaan halpis-alustasarja ja toiseen laadukas sellainen säädettävillä iskunvaimentimilla, esim. AVO?
Hinnaltaan ilmajousisetti ja AVO:t kun ovat aika samoissa lukemissa.