T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 3
- Liittynyt: 07.09.2012 08:15
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Aivan niin
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Tuli testattua tänään faijan 4,5" jaolla olevia ameriikan meininki -vanteita tölkkiin alle. Tarttis jotkut kikkamutterit / pultit. Edessä offsetti oli hiukan liian raju ja takana 265 rengas tuntu turhan leveältä. Täytyy kattoa jos emännän kännykästä sais kalasteltua jotain todistusaineistoa.
Talveks pitäis saada hehkutus ja lämppärin vaijeri vihdoin korjattua. Talvirenkaat puuttuu jne. Koitin myös asennella vahvistinta ja kevyttä erillissarjaa hyttiin ja totesin että ylätukivarret ovat hakanneet hytin lattian hiukan mutkalle. Ei meinannut saada vahvistinta kiinni penkin alle
Talveks pitäis saada hehkutus ja lämppärin vaijeri vihdoin korjattua. Talvirenkaat puuttuu jne. Koitin myös asennella vahvistinta ja kevyttä erillissarjaa hyttiin ja totesin että ylätukivarret ovat hakanneet hytin lattian hiukan mutkalle. Ei meinannut saada vahvistinta kiinni penkin alle
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Laitetaas pakusta jonkun ottama kuva BIFistä kun ei tästä oikeen oo kunnon kuvia niille jotka ei oo vielä livenä nähnyt.
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 743
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Hieno
Camberia näyttäs olevan takana ihan hyvin
Camberia näyttäs olevan takana ihan hyvin
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Siistin näköinen peli. Millä olet maskin käsitellyt, vai onko se maalattu?
Yleensä otan päivän kerrallaan, mutta joskus on mennyt neljäkin...
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Tämä on hyvä esimerkki miten homma onnistuu ilman "kalliita" sarjoja.
Vaikka itse en ole Tölkin madaltamisesta aikaisemmin ollut yhtään innostunut, niin tämä sai jotenkin vaan ajatuksen liikkeelle, josko minäkin vielä joskus tuota kesäautoa pikkasen pudottaisin, jos ei muusta syystä, niin näyttäisi ainakin oma Syncro korkeammalta sen rinnalla.
Vaikka itse en ole Tölkin madaltamisesta aikaisemmin ollut yhtään innostunut, niin tämä sai jotenkin vaan ajatuksen liikkeelle, josko minäkin vielä joskus tuota kesäautoa pikkasen pudottaisin, jos ei muusta syystä, niin näyttäisi ainakin oma Syncro korkeammalta sen rinnalla.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Maskia ei ole käsitelty millään. Varmaan valokuvaaja käsitellyt kuvaa jossain photoshopissa.
Camberia oli muistaakseni edessä -2 ja takana -3.5. Auraustakin tais olla takana kokonaista 1 aste. Noille pyöränkulmille pitäisi kyllä tehä jotain kun tällä autolla ajetaankin. Kumit sulaa kesässä helposti. Tuskin mitään putkitukivarsia kuitenkaan aletaan väsäämään, mutta navan väliin joku lätty takana vois olla poikaa.
Edessä pitäis myös ylätukivarsille tehdä hiukan tilaa ja pohjaanlyöntikumit viritellä jonnekkin. Etujouset vois olla hiukan jäykemmät ja takana vieläkin lyhkäsemmät iskarit.
Onko kellään kokemuksia ameriikan jousista? Temusin tänään Chevy vanin alla ja lanka näytti olevan sopivan paksua
Camberia oli muistaakseni edessä -2 ja takana -3.5. Auraustakin tais olla takana kokonaista 1 aste. Noille pyöränkulmille pitäisi kyllä tehä jotain kun tällä autolla ajetaankin. Kumit sulaa kesässä helposti. Tuskin mitään putkitukivarsia kuitenkaan aletaan väsäämään, mutta navan väliin joku lätty takana vois olla poikaa.
Edessä pitäis myös ylätukivarsille tehdä hiukan tilaa ja pohjaanlyöntikumit viritellä jonnekkin. Etujouset vois olla hiukan jäykemmät ja takana vieläkin lyhkäsemmät iskarit.
Onko kellään kokemuksia ameriikan jousista? Temusin tänään Chevy vanin alla ja lanka näytti olevan sopivan paksua
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Mä oon kyllä sitä mieltä että jouset sinällään on ihan hyvät molemmissa päissä. Jos ei oteta huomioon sitä että keula tippuu pari senttiä kun on kolme ukkoo kyydissä, mut se on vähä väistämätöntä kun etuakseliston päälle tulee yli 200kg lihaa.
Minusta nyt pitäs kehittää tanakampaa vaimennusta molempiin suuntiin sekä eteen että taakse niin saa sen pompotuksen kuriin ja muutenkin jämäkämmäksi alustaa. Mun 0.02$.
Minusta nyt pitäs kehittää tanakampaa vaimennusta molempiin suuntiin sekä eteen että taakse niin saa sen pompotuksen kuriin ja muutenkin jämäkämmäksi alustaa. Mun 0.02$.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Juurikin noin
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Nooh täytyy mittailla joskus iskareista mitat ja hankkia jostain jäykemmät. Taakke tarttis vielä lyhkäsemmät iskarit että vois leimalle tarjota. Olishan se muutenkin positiivista että se jousi pysyy siellä omalla paikallaan.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Tuli käytettyä autoa taas nosturilla kun korjasin turbon imuputkea, joka oli vaihteeksi city-maastossa ottanut kiinni johonkin esteeseen. Duunikaverin siinä puunaillessa juuri hankkimaansa ja katsastamaansa Maximaa niin innostuin sitten kokeilemaan että josko tölkkiin mahtuisi jotkut talvipyörät alle.
185/65-15 kokoisella tekee ainakin tiukkaa. Todennäköisesti ottaisi töyssyissä kiinni pyöräkoteloon ja kääntäessä otti jo nyt kiinni. Taaksehan tuo kävis mukavasti, mutta pinnapulteissa ei riittänyt pituus kokeiluun. Onneksi 185/60-15 XL kumissakin riittää juuri ja juuri kantavuus. Täytyy varmaan semmoset tilata ettei joutuisi montaa senttiä korottamaan talveksi.
Oikeen hurjaksi ruvettiin duunikaverin kanssa ja pestiin molempien autot. Tölkki tosin oli niin öljyssä ja muussa sonnassa ettei tahtonut oikeen liukkarilla ja autoshampoolla paskaa saada irti
185/65-15 kokoisella tekee ainakin tiukkaa. Todennäköisesti ottaisi töyssyissä kiinni pyöräkoteloon ja kääntäessä otti jo nyt kiinni. Taaksehan tuo kävis mukavasti, mutta pinnapulteissa ei riittänyt pituus kokeiluun. Onneksi 185/60-15 XL kumissakin riittää juuri ja juuri kantavuus. Täytyy varmaan semmoset tilata ettei joutuisi montaa senttiä korottamaan talveksi.
Oikeen hurjaksi ruvettiin duunikaverin kanssa ja pestiin molempien autot. Tölkki tosin oli niin öljyssä ja muussa sonnassa ettei tahtonut oikeen liukkarilla ja autoshampoolla paskaa saada irti
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
osta talveksi korotussarja
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Osta talveksi Syncro ja siihen se korotussarjajarke kirjoitti:osta talveksi korotussarja
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Osta dobbeli multa, valmiiksi korkee ja syncro
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Talvivanteet lähti puhallukseen ja maalaukseen. Itse en tiedä vielä väriä, kun teme valitsi sen. Taakse tarttis vielä hommailla talvirenkaat.
On muuten kesärenkailla ja madalluksen tuomilla ihanilla pyöränkulmilla tosi v-mäinen ajaa jäällä.
Kuka haluais tehä camber/auraus korjauslättyjä takapäähän? Voin hankkia specsit jos jollain on vehkeet millä tehdä.
On muuten kesärenkailla ja madalluksen tuomilla ihanilla pyöränkulmilla tosi v-mäinen ajaa jäällä.
Kuka haluais tehä camber/auraus korjauslättyjä takapäähän? Voin hankkia specsit jos jollain on vehkeet millä tehdä.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Vahvasti epäilen että wiwwellä on mahollisuuksia tämmöseen, kiinnostuksesta/aikataulusta en sitten tiedä.
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 743
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Miten sulla on coach-lippa kiinni? Saako irti talveksi
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Ruuveilla se on kiinni. Täytynee varmaan ottaa pois ennen kun tulee lunta. Ei sillä kylhän se on kipeetä ottanut tuolla citymaastossa jo muutenkin.
edit: Eilen tuli laitettua bilteman ajovalojen releytyskitti kiinni. Ei oo hirveen pimeessä tullut ajettua, mutta kai ne valot vähän kirkastui. Maadotuksia täytyy vielä parannella.
edit: Eilen tuli laitettua bilteman ajovalojen releytyskitti kiinni. Ei oo hirveen pimeessä tullut ajettua, mutta kai ne valot vähän kirkastui. Maadotuksia täytyy vielä parannella.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Kokeilin 185/60-15 (XL) talvirenkaita eteen. Niissä riittää juuri ja juuri kantavuus 1100kg akselimassalle. Koeajolla toimi hyvin ja ajattelin että olkoon nyt alla että kyllä ne takasetkin kohta vois laittaa kiinni. Pesin auton ja lähdin sitten hakemaan iltapalaa itselleni sekä tölkille niin johan alkoi se raapiminen. Ei muutakun suunta harrastetallille lainaamaan Vildurin Magnumista vakiojouset. Tottakai lyhensin niitä (3/4 kierrosta vähemmän kun edellisiä). Samalla tuli sitten auto ihan yhtä likaiseksi kun se oli ennen pesua
Auto näyttää nyt lähes syncrolta. Taakse täytyy laitella kans jotain korotuspalikkaa, kun ei oo oikeen vaaterissa. Hyi hemmetti, meni koko madalluksesta idea. Kuvissa siis auto ennen korotusta, jousikuvassa hard slam jouset ja vieressä vildurin kuormajouset. Viimesessä kuvassa 7x15 ET32 vanteen istuvuutta takavetotölkkiin, välissä ei montaa milliä ole, ehjä 4 tjsp. Taakse tarttisi pidemmät pinnapultit. Meinasin aluks jotain 30mm pultattavia spacereita, mutta hokasin että eihän sinne semmoset mahdu millään täyskokosilla renkailla. Pitäis varmaa puukottaa kaikki lokasuojat vastaamaan tarpeitani.
Auto näyttää nyt lähes syncrolta. Taakse täytyy laitella kans jotain korotuspalikkaa, kun ei oo oikeen vaaterissa. Hyi hemmetti, meni koko madalluksesta idea. Kuvissa siis auto ennen korotusta, jousikuvassa hard slam jouset ja vieressä vildurin kuormajouset. Viimesessä kuvassa 7x15 ET32 vanteen istuvuutta takavetotölkkiin, välissä ei montaa milliä ole, ehjä 4 tjsp. Taakse tarttisi pidemmät pinnapultit. Meinasin aluks jotain 30mm pultattavia spacereita, mutta hokasin että eihän sinne semmoset mahdu millään täyskokosilla renkailla. Pitäis varmaa puukottaa kaikki lokasuojat vastaamaan tarpeitani.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Talveksi Syncron korotussarja alle, niin on varmaan lähellä vakiota?